Ivermectine

Bedenk ook dat het al bijna 2 weken aan het regenen is. Luchtvervuiling daalt op ons neer door de regen. Misschien dat ze het wel met bepaalde technologie kunnen laten regenen. Of zeg ik iets geks nu?
Nee hoor ik sta nergens meer van te kijken
 
@fatsnotbad hier in huis ook. De laatste week last van een droge keel en vaak hoofdpijn. Mijn vriendin klaagt daar ook over. Waar kan dat mee te maken hebben? Luchtvochtigheid is 55 % in huis en ventileer goed en de kachel staat niet te warm. Viel mij gewoon op🤔
 
Ik ben eens benieuwd. Wat Iedereen die ivm in huis haalt er nu werkelijk mee doet met zoveel potjes? Verkopen jullie allemaal die IVM tegen dikke winst tegen minstens 3 keer het dubbele per potje? Is dat de bedoeling ervan? Vandaag bereikt mij het bericht dat er potjes verkocht worden tegen zeer hoge prijzen. Ik mag hier geen mening over hebben maar ik wil kwijt dat ik het schandalig vind. Gister zei ik nog tegen iemand of mensen nu links zijn of rechts, zich ergens bij aansluiten, uiteindelijk verbinden mensen zichzelf alsnog met dezelfde systemen als de die de huidige politiek en big pharma hanteert. Hebzucht! Onze regering laat ons al geloven dat de economie aantrekt en het dit in belang van volk is. Wat een volstrekte leugen is.
Waarom zijn er dan mensen die datzelfde kapitaal willen genereren op basis van ivm? Hoe eerlijk ben je dan door er zoveel op te verdienen? Naar mijn idee is dit hetzelfde systeem als de satanische.
Wij slikken zelf preventief en hebben inmiddels al meerdere potjes weggeven aan mensen die ziek waren / zijn en maar niet beter werden... en gelukkig met resultaat.. Dit is overigens ook wat Mike ons tijdens zijn lezing aan ons adviseerde... gebruik zelf en dien je naaste in nood, zorg dat je voorraad hebt.
 
Ja daar ben ik voor 90% van overtuigd.. er zullen nog andere dingen zijn waar wij geen weet van hebben😏
Misschien dat ik heel raar zit te denken hoor maar al die geprikte mensen piesen toch? Medicijnresten kunnen ze volgens mij nog steeds niet uit het drinkwater halen. Zouden we ook op die manier nog de nodige troep binnenkrijgen?
 
Misschien dat ik heel raar zit te denken hoor maar al die geprikte mensen piesen toch? Medicijnresten kunnen ze volgens mij nog steeds niet uit het drinkwater halen. Zouden we ook op die manier nog de nodige troep binnenkrijgen?
Ja dat vind ik geen gekke gedachte
 
Ik krijg pijn aan mijn longen als de lucht weer vol zooi zit. Gisteren een hele tijd gelopen in Utrecht in de regen en vandaag meer last dan anders.
 
Mike jij bent degene die - voor zover ik alles heb gevolgd - het meeste heeft geslikt.
Ik ben dus zeer verbaasd dat jij ziek was. Een paar dagen?
Zonder iver en aver zou je misschien zieker zijn geweest vermoed ik zomaar.

Mijn zoon was ook ziek, 10 dagen in ieder geval. Klachten waren te handelen.

En vandaag het verhaal van Dorothe. En vandaag meerdere mensen die ziek zijn geweest.
Nog niet zolang geleden was er ook een artikel dat ons water niet zo schoon is als zou moeten.
Maar jij hebt extra schoon water, ik trouwens ook.
Met al die ivermectine en avermectine zouden we toch op zijn minst de ergste klachten onder controle moeten hebben. Maar niet iedereen begrijp ik nu.
Ik vind het ook ZOO vreemd allemaal.
Vanuit de lucht is het meest logische. er zijn maar 2 keuzes toch?
 
In tegenstelling tot Kevin kon ik er gisteren niet bij zijn, ondat ik afgelopen dinsdag doodziek wakker werd met hoofdpijn, misselijkheid en extreme duizeligheid (vertigo). Later deze week is nog aan het repertoire toegevoegd pijn in elke spier, pees en zelfs bot in mijn lijf. Ik heb mijn temperatuur niet gemeten, maar ik had op z'n minst verhoging want bij het minste geringste temperatuursverschil begon ik te rillen van de kou. Nu gaat het beter, maar ik voel me week en mijn hoofd zit vol met watten.

Alle AVM die ik preventief heb geslikt heeft dit niet weten te voorkomen, dus zijn het waardeloze pilletjes of gaat deze variant van 'griep' er gewoon dwars doorheen? Stel dat de AVM wel een remnende werking heeft gehad, wat moet de ongeremde variant dan wel zijn? Zwaar dodelijk, dat kan niet anders! Is dit wat Dorothe heeft getroffen? Bedenk dat ik vanaf de zomer waarschuw voor heftigere knutselvarianten, helaas is dit nu het geval. Pas goed op jezelf allemaal!

Mike
Mijn moeder is vanochtend ook doodziek wakker geworden. Extreem duizelig en aanhoudend braken. Huisartsenpost kwam thuis, kreeg allerlei testjes, ze hebben geen woord over cojona gerept. Na wat onderzoek was de conclusie: ontsteking vh evenwichtsorgaan mogelijk veroorzaakt door een virus? Anti braak medicijnen gehad en medicatie tegen duizeligheid. Ik heb bottenbouillon gegeven en dat is binnen gebleven, tot nu gaat het al dan niet mbv medicatie weer redelijk. Het kwam plotseling opzetten, heel vreemd.
 
Mike jij bent degene die - voor zover ik alles heb gevolgd - het meeste heeft geslikt.
Ik ben dus zeer verbaasd dat jij ziek was. Een paar dagen?
Zonder iver en aver zou je misschien zieker zijn geweest vermoed ik zomaar.

Mijn zoon was ook ziek, 10 dagen in ieder geval. Klachten waren te handelen.

En vandaag het verhaal van Dorothe. En vandaag meerdere mensen die ziek zijn geweest.
Nog niet zolang geleden was er ook een artikel dat ons water niet zo schoon is als zou moeten.
Maar jij hebt extra schoon water, ik trouwens ook.
Met al die ivermectine en avermectine zouden we toch op zijn minst de ergste klachten onder controle moeten hebben. Maar niet iedereen begrijp ik nu.
Ik vind het ook ZOO vreemd allemaal.
Vanuit de lucht is het meest logische. er zijn maar 2 keuzes toch?
Ik vind het ook gek.

Mijn vrouw heeft een dikke week op bed gelegen met griep verschijnselen (+ IVM) en ik, toch redelijk contact met die leproos (en IVM) heb alos ergste verschijnsel dat ik ongeveer 3 dagen niks rook.
Mensen reageren toch anders blijkbaar.

Ik heb, zoals hierboven al geschreven, IVM weggegeven en sommige hadden wel ziektebeelden en sommige (met BMI ++++) waren na 2 dagen weer in orde.

Tis allemaal raar................
 
In tegenstelling tot Kevin kon ik er gisteren niet bij zijn, ondat ik afgelopen dinsdag doodziek wakker werd met hoofdpijn, misselijkheid en extreme duizeligheid (vertigo). Later deze week is nog aan het repertoire toegevoegd pijn in elke spier, pees en zelfs bot in mijn lijf. Ik heb mijn temperatuur niet gemeten, maar ik had op z'n minst verhoging want bij het minste geringste temperatuursverschil begon ik te rillen van de kou. Nu gaat het beter, maar ik voel me week en mijn hoofd zit vol met watten.

Alle AVM die ik preventief heb geslikt heeft dit niet weten te voorkomen, dus zijn het waardeloze pilletjes of gaat deze variant van 'griep' er gewoon dwars doorheen? Stel dat de AVM wel een remnende werking heeft gehad, wat moet de ongeremde variant dan wel zijn? Zwaar dodelijk, dat kan niet anders! Is dit wat Dorothe heeft getroffen? Bedenk dat ik vanaf de zomer waarschuw voor heftigere knutselvarianten, helaas is dit nu het geval. Pas goed op jezelf allemaal!

Mike


Paar weken terug ook flink ziek geweest. Serieus pijn aan mijn longen, verhoging, hoesten, geen geur/smaak.
Ivm slikte ik al. Chloor Dioxide te pakken kunnen krijgen. Merkte direct verbetering. Desondanks toch nog lange uitloop naar helemaal symptoomvrij.

Mijn broer heeft iemand met klachten een potje ivm gegeven. Bij deze persoon verbeterende de klachten binnen 2 dagen.
 
Sinds een week heb ik een droge hoest en pijn aan mijn longen (bovenste helft) ondanks preventief IVM. Man heeft eigenlijk nergens last van, hij gebruikt geen IVM.
Verschil tussen ons is dat ik regelmatig naar buiten ga en hij niet. We zitten in regio Utrecht en de laatste dagen hier veel vieze miezer.

Ik slik nu ook heel veel vit C extra naast alle goede supplementen die ik standaard neem, dat lijkt mij te helpen.

Ondertussen heb ik meer dan 15 potjes IVM weggegeven. Handelen doe ik niet aan.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.687
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan