Ivermectine

Jazeker, dat is ook de juiste weg. Dit zijn zijn contactgegevens:

Via whatsapp op telefoonnummer: +86/15818712361
Via Telegram op telefoonnummer: +86/18928223192
Via email op: bblyxde(at)gmail(punt)com

Mike
 
Edwin: via jouw link leveren ze blijkbaar niet aan België:
DeliveryBelgium
O1CN017uFr2G20Ioe3DVqO5_!!6000000006827-2-tps-24-24.png
Whoops!This item cannot be shipped to your address
Choose a different product option or choose a different address.

Had er besteld op 09-22 bij Lupin Store via link die stond bovenaan dit forum.
Heeft een tijdje on hold gestaan en er kwam beweging in op 08-10.
Nu geen beweging meer.
We zien wel. Hierna de status:
  • 2021-10-11 21:04 levering [CN]Inbound in sorting center
  • 2021-10-11 18:28 [CN]Accepted in sorting center
  • 2021-10-11 13:58 [CN]Accepted by carrier
  • 2021-10-08 19:43 [CN]Outbound in sorting center
Volledig misdadig wat er nu gebeurt.
Ocharme mijn katten met wormen !
  • 2021-10-26 11:18 afgeleverd [BE]Delivered
  • 2021-10-26 08:14 levering[BE] Arrival at local delivery office
  • 2021-10-21 02:32 [NL]Airline departed from transit or district country.
  • 2021-10-15 05:49 [HK]Received by line-haul
Pakje is op 25 oktober netjes door de postbode afgeleverd.
Werd verstuurd via postbus XXXX in Nederland.
Geef bewust niet meer details ...
Was ook vergezeld van een QR-code en whatsapp voor evt volgende leveringen.
Bedankt Mike, Roli e.a. voor het mooie werk!
 
Mike vertelde bij een lezing dat ergens op deze site een banner staat waar je Ivermectine kunt bestellen. Ik kan het niet vinden. Is er iemand die mij verder kan helpen?
 
IVM is niet te combineren met antistollingsmedicijnen, verder geen negatieve interacties met andere medicatie. Iemand heeft het voor mij achter de schermen uitgezocht. Mochten er toch negatieve interacties optreden met bepaalde medicatie, dan per direct stoppen met de IVM.

Mike
Geeft de combi ivermectine - antistollingsmedicatie (rivaroxaban) OF bloedverdunners (warfarine) moeilijkheden? (zelfde doel, andere medicatie)
Of algemeen nemen en alles wat bloed verdunt als onveilige combi beschouwen?
 
IVM is niet te combineren met antistollingsmedicijnen, verder geen negatieve interacties met andere medicatie. Iemand heeft het voor mij achter de schermen uitgezocht. Mochten er toch negatieve interacties optreden met bepaalde medicatie, dan per direct stoppen met de IVM.

Mike
Ik gebruik xarelto bloed verdunner/anti stolling, voorheen acenocoumarol, en IVM, voor zover merk ik niets negatiefs op.
 
Het punt is, daar klopt geen hol van. Als je die site moet geloven kan je IVM nog niet eens met vit. C combineren!

Mike
 
2 niet geleverde pakjes van eind augustus heb ik via een geschil 100% vergoed gekregen. In ieder geval 1 staat op mijn rekening de ander zal snel volgen.
 
IVM is niet te combineren met antistollingsmedicijnen, verder geen negatieve interacties met andere medicatie. Iemand heeft het voor mij achter de schermen uitgezocht. Mochten er toch negatieve interacties optreden met bepaalde medicatie, dan per direct stoppen met de IVM.

Mike
dan zal IVM wel als bloedverdunner mede werken. Dat is met sommige essentiële oliën ook. Wintergreen bv. is een behoorlijk pijnstillende olie maar ook bloedverdunnend en wordt gewaarschuwd als je bloedverdunners gebruikt. Op eigen risico dus. Kan wel als je vaker je bloed laat controleren. In wintergreen (Gaultheria) zit de zelfde pijnstillende stof (plantaardig en dus kompleet pakketje) als in aspirine - acetyl salicylzuur.
 
Heel eerlijk gezegd denk ik dat het allemaal wel meevalt. Ik zie vooral veel paniekberichten vanuit reguliere sites over interactie met bloedverdunners. Mijn vader slikt bloedverdunners met IVM en heeft nergens last van.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.926
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan