Ivermectine

Wat fijn te weten dat 't nog bij iemand binnenkomt !!! Dank voor dit bericht

Hoop dat de mijnen ook nog komen... 🙏 Zijn er 2 voor mij in 't land..., maar duurt erg lang dit keer. Dus wie weet zitten ze bij een onderschepte partij... 🙈

Inderdaad, Roli doet heel goed werk!

Alette
hadden wij ook en in eens stond dhl met ons pakje voor de deur dus toch binnen..
 
Misschien gekke vraag, maar doet Avermectine iets met het geheugen?
Mijn vader is de laatste tijd behoorlijk vergeetachtig en afwezig.
Hij slikt drie Aver verdeeld over de dag.
 
Heeft iemand voor mij de link naar het uitgebreide overzicht van medicijnen combineren met gebruik van IVM? Dus niet de gewone bijsluiter van Stro... of hoe dat ook heet.
Ik heb een spijtoptant van vaccineren als vriendin. Is er inmiddels al meer duidelijk over het gebruik van IVM ná vaccinatie?
En nee, ik ben wel een vrouw, geen trol en bezocht al twee maal een lezing van Mike Donkers.

Vrij uitgebreid, maar misschien interessant.

How to detox from the vaccine and the lies of COVID:
 
Heeft iemand voor mij de link naar het uitgebreide overzicht van medicijnen combineren met gebruik van IVM? Dus niet de gewone bijsluiter van Stro... of hoe dat ook heet.
Ik heb een spijtoptant van vaccineren als vriendin. Is er inmiddels al meer duidelijk over het gebruik van IVM ná vaccinatie?
En nee, ik ben wel een vrouw, geen trol en bezocht al twee maal een lezing van Mike Donkers.
Je kunt ook hier kijken welke medicijnen niet samen kunnen. Heb er ooit een fake account aangemaakt om de medicatie van mijn moeder te checken. Maar dan moet je natuurlijk wel precies weten met welk medicijn je wilt combineren.
 
Je kunt ook hier kijken welke medicijnen niet samen kunnen. Heb er ooit een fake account aangemaakt om de medicatie van mijn moeder te checken. Maar dan moet je natuurlijk wel precies weten met welk medicijn je wilt combineren.
Grappig, ik heb net de medicijnencheck nog eens gedaan met mijn fake account. Ivermectine in combi met de bloedverdunner die mijn moeder gebruikt. Geen alarm.
 
Misschien gekke vraag, maar doet Avermectine iets met het geheugen?
Mijn vader is de laatste tijd behoorlijk vergeetachtig en afwezig.
Hij slikt drie Aver verdeeld over de dag.
Er is toch wel iets aparts aan de hand met jou en je ouders, hoor. Dit zijn echt atypische reacties.

Mike
 
Er is toch wel iets aparts aan de hand met jou en je ouders, hoor. Dit zijn echt atypische reacties.

Mike
Wij zijn ook heel apart 🤪
Nee maar ikzelf heb daar geen last van, alleen mijn vader.
Eens zien wat mijn vader wil, misschien verstandig om tijdelijk te stoppen om te zien hoe het dan gaat.
 
Weet iemand wat dit precies inhoudt (dit is de status van mijn ivm bestelling, status sinds 17 oktober):
douane
Import clearance success
 
Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum en wil graag het volgende vragen.
Na de lezing van Mike in Vlodrop heb ik via de link Ivermectine besteld bij AliExpress. Dit was op 1 september, bijna 2 mnd geleden dus. Nog steeds niet ontvangen. Levering is vertraagd en volgens mij door de luchthaven niet geaccepteerd en geretourneerd.
Heeft iemand soortgelijke ervaringen? Wordt uiteindelijk wel geleverd of ligt dit helemaal stil.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.907
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan