Ivermectine

Stromectol wordt 100% zeker onderschept. Dat is ook waar dat artikel van de Nederlandse douane over gaat.

Mike
 
Het kan in beslag genomen zijn, maar als het in Nederland is kan het soms nog een week duren voordat het bezorgd word, dus nog even geduld...
 
Niet zo heel erg slim om deze slapende hond wakker te maken, lijkt me. Maar om je vraag te beantwoorden: de pakketjes zullen snel bezorgd worden. Tenzij je een brief krijgt van de douane.

Mike
 
Niet zo heel erg slim om deze slapende hond wakker te maken, lijkt me. Maar om je vraag te beantwoorden: de pakketjes zullen snel bezorgd worden. Tenzij je een brief krijgt van de douane.

Mike
oei..., dat was zeker niet de bedoeling...dacht dat t hier redelijk save was... blond, naïef en vrouw... maar wel strijdlustig!
 
Voor wie niet aan IVM kan komen: sprak vandaag een arts die de combinatie lactoferrine en NAC noemde.
 
Na weken geen forumbezoeken bij deze de laatste update over de Hongarije zending (bestelling vitamine I > Alibaba/Lupin/Roli).

Betaald voor duurste optie (EMS) i.p.v. standaard AE of speciale AlieExpress zending) omdat dit de manier zou zijn probleemloos orders te ontvangen. Dit maakte (inclusief te betalen inklaringkosten) 5 potjes meer dan 2x zo duur.
> 29,91 5 potjes inclusief 27% Hongaarse BTW betaald aan AlieExpress
> 26,39 EMS shipping fee incl. 27% Hongaarse BTW over verzendkosten betaald aan AlieExpress
> 08,00 inklaringkosten aan de Hongaarse gelegaliseerde maffia (Hongaarse Post)
> kans op boete/gevangenisstraf wegens inleveren van een factuur bij postbedrijf om niet nog eens 27% BTW te betalen (lees: het vervalsen van een totaal ongeschikte, onvolledige, waardeloze AlieExpress tax-invoice' voor dat doel).

De ontvangen tracecode lijkt volgens medewerker van een Hongaars invoer/uitvoer bedrijf op een gewone postzending (niet die van een koeriesbedrijf zoals DHL). Dat blijkt te kloppen, want de afhandeling (en bezorging) van de dure EMS zending werd niet door een koeriersbedrijf gedaan maar door de Hongaarse Post. Duurdere verzendmethoden (zoals koeriersbedrijven) doen normaliter de inklaring en kunnen ook veel beter de Hongaarse Post overtuigen dat AliExpress meedoet met IOSS (geen inklaringskosten en geen BTW want al betaald door verzender).

Helaas geen IOSS voor deze order:
# de ontvanger kreeg bericht van Hongaarse Post om online aangifte te doen van inklaring met allerlei gegevens die we niet hebben (adres van bedrijf, adres Ali, artikelomschrijving zoals verstuurd, artikelcodes volgens een of ander wereldwijd (Taric?) systeem, etc
# betalen voor inklaring HUF 2600 (weet niet of EU bedragen bepaalt ... in NL geloof ik 2,50)
# Aangifte doen van 27% BTW en betalen mits een correcte factuur kan worden overhandigd met bewijs dat btw al betaald is (de te downloaden tax-invoices van AliExpress zijn voor dat doel 100% waardeloos, ergo de vervalsing)
# Het is nu afwachten of achteraf een aanslag 27% volgt van de Hongaarse belastingdienst.
# Het is afwachten of boete of (gevangenis)straf volgt voor het vervalsen van de AliExpress factuur zodat die voldoet aan eisen die overheid/postbedrijf daaraan stellen.
# Tijdens bezorging: de postbezorger (hier meestal erg onbeschoft want criminele organisatie) was makkelijk: of je betaalt inklaringskosten of je zoekt het uit op het postkantoor, als je al weet waar dat is. Daar moet je ook betalen, want het zijn gelegaliseerde criminele ambtenaren die net zo makkelijk pakket retour sturen.

Was het met een goede dure koerier verstuurd zou een afgehandelde zending door die koerier zijn gebeurd volgens de juiste (EU IOSS) richtlijnen en hadden we geen inklaringskosten gehad, noch informatie hoeven te vervalsen om 2x BTW betaling te voorkomen. Als al een koerier is gebruikt. Het lijkt op verzending via gewone post.

Ook opvallend:
# Bestelling gedaan in HUF.
# Orderbevestiging in US$
# Tax invoice in EUR (mazzel want dat wilde het hongaarse maffia postbedrijf)

Ontbreekt (maakt tax invoice waardeloos):
# Op AliPrutsbedrijf factuur staan geen (volledige) gegevens van de winkel.
# Op AliPrutsbedrijf staan geen (volledige) gegevens van AliExpress.
# internationale artikelcodes
# Import One Stop Shop (IOSS) number
# en meer ...

(engelse vertaling PM Mike t.b.v. Roli)
 
Heeft iemand voor mij de link naar het uitgebreide overzicht van medicijnen combineren met gebruik van IVM? Dus niet de gewone bijsluiter van Stro... of hoe dat ook heet.
Ik heb een spijtoptant van vaccineren als vriendin. Is er inmiddels al meer duidelijk over het gebruik van IVM ná vaccinatie?
En nee, ik ben wel een vrouw, geen trol en bezocht al twee maal een lezing van Mike Donkers.
 
IVM is niet te combineren met antistollingsmedicijnen, verder geen negatieve interacties met andere medicatie. Iemand heeft het voor mij achter de schermen uitgezocht. Mochten er toch negatieve interacties optreden met bepaalde medicatie, dan per direct stoppen met de IVM.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.529
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan