Ivermectine

A very common question asked is, if Ivermectin will block the effect of a vaccine? We will discuss the vaccine’s lifecycle in our body and if the Ivermectin’s presence cause any issues? We will also discuss Virus’ lifecycle and see how Ivermectin works there. We will also compare and contrast the effect of the Ivermectin for a vaccine and the virus (SARS-COV-2)

Jammer het filmpje is helaas niet meer te zien, kan het zijn dat het op een ander kanaal te vinden is bitchute bv?
 
Kwam deze tegen op TG: Ivermectine gebruikt na flinke vaccinatieschade


Verhaal van een gevaccineerde :

Tja, hoe gaat het eigenlijk met me? Ik heb lang getwijfeld of ik mijn verhaal openbaar zou maken. De wereld polariseert tussen pro en anti vaxxers en je kunt hier blijkbaar geen normaal gesprek meer over voeren. Ik heb iig gehoor gegeven aan de oproep van demissionair minister de Jonge om me te laten vaccineren om de pandemie te bestrijden, de druk op de zorg te verminderen en onze samenleving weer terug te krijgen naar het ‘oude normaal’.

Een week na de tweede vaccinatie begon ik wazig te zien. Twee weken na de vaccinatie begonnen mijn armen en benen te tintelen en te slapen. Ik was ontzettend moe, kreeg hoofdpijn, spierpijn, concentratieproblemen en was duizelig. Drie weken na de vaccinatie verloor ik de controle over mijn blaas, ik kreeg diarree, de kilo's vlogen eraf, ik had geen gevoel meer tijdens de seks, mijn coördinatievermogen was weg, ik had koortsaanvallen, krachtverlies en mijn kortetermijngeheugen was verdwenen. Vier weken na de vaccinatie zat ik spastisch in een rolstoel op de EHBO. Ik stotterde, mijn smaak en geur waren weg en ik had oncontroleerbare spasmen over mijn hele lijf. Mijn ledematen waren gevoelloos en functioneerden niet meer. Ik was een bijrijder in mijn eigen lichaam geworden.
Onderzoek van de neuroloog wees uit dat de spike eiwitten uit de vaccinatie mijn zenuwstelsel aanvallen wat hierdoor overbelast raakt. En wel zodanig dat ik van een gezonde sporter die 60 uur in de week werkte in één klap volledig arbeidsongeschikt raakte. Omdat ik weinig meer te verliezen had heb ik geprobeerd of Ivermectine mijn gezondheid kon verbeteren. Ik had hierover wisselende berichten in de media gelezen en was op het punt 'baat het niet dan schaadt het niet' aangekomen. Als je al op de bodem zit kun je moeilijk nog dieper vallen.
Het resultaat was wonderbaarlijk. Na 10 dagen Ivermectine was het merendeel van de klachten verdwenen. Momenteel heb ik enkel nog last van concentratieproblemen, moeheid, coördinatievermogen en een slecht kortetermijngeheugen. En als ik ‘teveel’ doe krijg ik weer uitval. Hopelijk gaan deze op termijn ook nog over. Ik ben in ieder geval weer voor 40% aan het werk in plaats van dat ik in een rolstoel thuis zit en me moeten laten verzorgen.
Ik heb mijn klachten bij Lareb gemeld, maar die doen er niets mee. Nu las ik op verschillende fb pagina’s dat verschillende mensen dezelfde neurologische klachten hebben maar dat iedere neuroloog met een andere conclusie komt. De ene zegt FNS, de ander Guillain Barré, de ander MS (dat dachten ze bij mij in eerste instantie ook), de ander Myelitis Transverna, de ander perifere hersenbloedingen en sommigen vinden het blijkbaar psychisch als je achter een rollator loopt en verwijzen je door naar een psycholoog. Bij mij is dus de conclusie van de neuroloog 'hypersensitief zenuwstelsel'.

Wat ik en mijn lotgenoten gemeen hebben is dat dezelfde overheid die oproept tot vaccineren ons vervolgens in de kou zet, onze zorgkosten niet (geheel) vergoed en niet erkent dat deze klachten door de vaccinatie komen. Ik heb inmiddels een Facebook pagina opgericht voor mensen die, net als ik, neurologische schade ondervinden na de vaccinatie: https://www.facebook.com/groups/314022803446253
Mocht je iemand in je omgeving kennen die hetzelfde ervaart of advies kan geven, meld je dan alsjeblieft aan. Wellicht dat we samen kunnen bereiken wat ons individueel niet lukt, namelijk een stem krijgen.

Facebook ()
Log in or sign up to view
See posts, photos and more on Facebook.
 
100 tabletten van 5 mg in een potje, Dosering is 2mg per 10 kg lichaamsgewicht, of anders gerekend: 1 tablet van 5 mg per 25 kg lichaamsgewicht.

Mike
 
Iets heel anders; ik had vroeger een boek van Hulda Clark, waarin zij sprak over de zgn. 'zapper' om parasieten te doden. Ik heb daar toen nooit iets mee gedaan, wel een parasietenkuur van haar gevolgd. Maar nu vroeg ik mij af of zo'n zapper (aangenomen dat het werkt, want dat weet ik dus niet) ook i.v.m. Covid 19 gebruikt zou kunnen worden. Misschien zelfs wel in plaats van de IVM.

Zijn daar hier gedachten over? Ik heb al even een search gedaan, maar kon het niet vinden.
 
Kwam deze tegen op TG: Ivermectine gebruikt na flinke vaccinatieschade


Verhaal van een gevaccineerde :

Tja, hoe gaat het eigenlijk met me? Ik heb lang getwijfeld of ik mijn verhaal openbaar zou maken. De wereld polariseert tussen pro en anti vaxxers en je kunt hier blijkbaar geen normaal gesprek meer over voeren. Ik heb iig gehoor gegeven aan de oproep van demissionair minister de Jonge om me te laten vaccineren om de pandemie te bestrijden, de druk op de zorg te verminderen en onze samenleving weer terug te krijgen naar het ‘oude normaal’.

Een week na de tweede vaccinatie begon ik wazig te zien. Twee weken na de vaccinatie begonnen mijn armen en benen te tintelen en te slapen. Ik was ontzettend moe, kreeg hoofdpijn, spierpijn, concentratieproblemen en was duizelig. Drie weken na de vaccinatie verloor ik de controle over mijn blaas, ik kreeg diarree, de kilo's vlogen eraf, ik had geen gevoel meer tijdens de seks, mijn coördinatievermogen was weg, ik had koortsaanvallen, krachtverlies en mijn kortetermijngeheugen was verdwenen. Vier weken na de vaccinatie zat ik spastisch in een rolstoel op de EHBO. Ik stotterde, mijn smaak en geur waren weg en ik had oncontroleerbare spasmen over mijn hele lijf. Mijn ledematen waren gevoelloos en functioneerden niet meer. Ik was een bijrijder in mijn eigen lichaam geworden.
Onderzoek van de neuroloog wees uit dat de spike eiwitten uit de vaccinatie mijn zenuwstelsel aanvallen wat hierdoor overbelast raakt. En wel zodanig dat ik van een gezonde sporter die 60 uur in de week werkte in één klap volledig arbeidsongeschikt raakte. Omdat ik weinig meer te verliezen had heb ik geprobeerd of Ivermectine mijn gezondheid kon verbeteren. Ik had hierover wisselende berichten in de media gelezen en was op het punt 'baat het niet dan schaadt het niet' aangekomen. Als je al op de bodem zit kun je moeilijk nog dieper vallen.
Het resultaat was wonderbaarlijk. Na 10 dagen Ivermectine was het merendeel van de klachten verdwenen. Momenteel heb ik enkel nog last van concentratieproblemen, moeheid, coördinatievermogen en een slecht kortetermijngeheugen. En als ik ‘teveel’ doe krijg ik weer uitval. Hopelijk gaan deze op termijn ook nog over. Ik ben in ieder geval weer voor 40% aan het werk in plaats van dat ik in een rolstoel thuis zit en me moeten laten verzorgen.
Ik heb mijn klachten bij Lareb gemeld, maar die doen er niets mee. Nu las ik op verschillende fb pagina’s dat verschillende mensen dezelfde neurologische klachten hebben maar dat iedere neuroloog met een andere conclusie komt. De ene zegt FNS, de ander Guillain Barré, de ander MS (dat dachten ze bij mij in eerste instantie ook), de ander Myelitis Transverna, de ander perifere hersenbloedingen en sommigen vinden het blijkbaar psychisch als je achter een rollator loopt en verwijzen je door naar een psycholoog. Bij mij is dus de conclusie van de neuroloog 'hypersensitief zenuwstelsel'.

Wat ik en mijn lotgenoten gemeen hebben is dat dezelfde overheid die oproept tot vaccineren ons vervolgens in de kou zet, onze zorgkosten niet (geheel) vergoed en niet erkent dat deze klachten door de vaccinatie komen. Ik heb inmiddels een Facebook pagina opgericht voor mensen die, net als ik, neurologische schade ondervinden na de vaccinatie: https://www.facebook.com/groups/314022803446253
Mocht je iemand in je omgeving kennen die hetzelfde ervaart of advies kan geven, meld je dan alsjeblieft aan. Wellicht dat we samen kunnen bereiken wat ons individueel niet lukt, namelijk een stem krijgen.

Facebook ()
Log in or sign up to view
See posts, photos and more on Facebook.

Kun je nagaan hoeveel aandoeningen ze speculeren. Maar uiteraard is het niet de schuld van het vaccin. 10 dagen Ivermectine en dan toch al zo opgeknapt zijn. Dat is veelbelovend voor andere gevaccineerden wanneer zij besluiten om IVM te nemen.
 
Ik vraag me wel af hoelang iemand met Iverm. moet doorgaan NA een vaccinatie. Ik denk dat het "schatten"is.
(voor kleinkinderen)
 
Geen idee. Ik denk dat die mensen die overstag zijn om IVM te gebruiken dat het beste zelf kunnen beoordelen en valideren met anderen. Ik vind 40% vooruitgang na 10 dagen toch best een behoorlijke winst tegenover de genoemde klachten.
 
Andere ervaringen van Nederlanders met Ivermectine en daarbij ook het protocol van onder meer dr. Zelenko (Broomhexine, Quercetine, vitamine D en C, zink):


* Zeer zieke vrouw uit 1970 geneest met Ivermectine, een ‘shock in positieve zin’;


* Drents echtpaar (40 en 42, man flink ziek met hoge koorts) binnen enkele dagen genezen met Ivermectine/Quercetine-protocol);


* 56 jarige man gaat in zijn derde ziekteweek Ivermectine gebruiken, is dan na 3 dagen beter;


* 17 jarige hield vanaf oktober 2020 diverse gezondheidsproblemen (o.a. longen) over aan corona (wat deze persoon in maart had gehad); Eind juli 2021 begonnen met Ivermectine (en vitamines / supplementen), waarna hij of zij in een maand weer helemaal opknapte;


* 80 jarige oma kreeg in september Covid, had gelukkig al Ivermectine en azitromycine in huis, wat ze begon te slikken toen ze koorts kreeg. Al na 10 dagen liep ze met haar kleinkinderen in een pretpark.


Echtgenoot genezen vrouw: ‘In Nederland spelen andere belangen een rol’


* Zwaar zieke vrouw binnen 5 dagen voor 95% hersteld dankzij Ivermectine. Haar echtgenoot schrijft:


‘Ik vind het buitengewoon schokkend dat een Nederlandse apotheek, zonder dit te melden aan ons, heeft geweigerd de toegezegde medicijnen (Ivermectine) aan ons ter beschikking te stellen en dat dit buiten Nederland geen enkel probleem opleverde.’

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.638
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan