Ivermectine

Ik begrijp hieruit dat je wel bericht hebt gehad van deze verkoper.
Ik nl. niet! (behalve dan op 28 sept. bevestiging van betaling)
Nee ik heb geen persoonlijk bericht gehad van de verkoper. Maar naast mijn bestelling zie ik staan dat het over 9 dagen word verzonden. En op de dag van bestelling stond er op die site verwachte leverdatum 29 okt. Dus ik wacht rustig af.
 
zaterdag 11 september heb ik ivermectine besteld via de banner. Deze is ook netjes betaald.
ik krijg echter geen enkele bevestiging, niet via mail of een telefoontje. We zijn inmiddels ruim 3 weken verder. Helaas had ik toen nog niet de AliEspress app en kan dus niets volgen. Heb wel 3 à 4x een Engels talig telefoontje ontvangen waarin "criminal activities" vermeld werd. Heb deze gesprekken dan ook niet afgeluisterd, omdat ik dacht dat het fishing was. Nu achteraf denk ik dat men echt iets te vertellen had. Wie kan mij verder helpen?
Ik mis iets in dit verhaal, als je iets besteld maak je een account aan bij AE, de app heb je daar niet voor nodig (gebruik ik niet). Echter na bestellen en betalen zal er een bestel history in je account staan met de status. Direct na bestellen zal dat iets zijn als "wachten op betaling". Via een creditcard is dat meestal bevestigd binnen 5 minuten (via account en via mail).
Zie je iets staan binnen je account? Zo niet, dan contact met AE opnemen, want dat is buiten heb bereik van de verkoper van wat je dan ook besteld hebt.
 
De halfwaarde tijd van Ivermectine is 2,8 dagen. Als je dus iedere dag 15 mg (3 pillen) neemt

Dag 2: halfwaarde zorgt voor vermindering van 1 pil: + 3 pillen = 4
Dag 3: halfwaarde zorgt voor vermindering van 1,4 pil + 3 pillen = 4,6 pil
Dag 4: etc...

Tot je 9 Pillen hebt waarbij de halfwaarde zorgt voor een vermindering van iets meer dan 3 pillen die je dan weer aanvult met drie. Dan stijgt het niet verder.

Als je iedere dag dus 3 pillen slikt heb je uiteindelijk voor 9 pillen in je bloed. Dat is de maximaal veilige dosering. Dus ga dan niet nogeens verdubbelen ofzo.

De aanbevolen hoeveelheid is 0.2 mg per kilo 1 keer per week! Dus niet iedere dag.

Als je ziek bent wordt aangeraden om dat te doen en dan 48 uur later weer.
 
De halfwaarde tijd van Ivermectine is 2,8 dagen. Als je dus iedere dag 15 mg (3 pillen) neemt

Dag 2: halfwaarde zorgt voor vermindering van 1 pil: + 3 pillen = 4
Dag 3: halfwaarde zorgt voor vermindering van 1,4 pil + 3 pillen = 4,6 pil
Dag 4: etc...

Tot je 9 Pillen hebt waarbij de halfwaarde zorgt voor een vermindering van iets meer dan 3 pillen die je dan weer aanvult met drie. Dan stijgt het niet verder.

Als je iedere dag dus 3 pillen slikt heb je uiteindelijk voor 9 pillen in je bloed. Dat is de maximaal veilige dosering. Dus ga dan niet nogeens verdubbelen ofzo.

De aanbevolen hoeveelheid is 0.2 mg per kilo 1 keer per week! Dus niet iedere dag.

Als je ziek bent wordt aangeraden om dat te doen en dan 48 uur later weer.
Drol_offo
Punt 1 denk je iets te weten..... Wij weten door ervaring al veel meer.
Punt 2 je loopt dagen achter.

Je kan zelfs 3 keer de dosis nemen zonder risico.

Kruip weer onder de steen
 
Drol_offo
Punt 1 denk je iets te weten..... Wij weten door ervaring al veel meer.
Punt 2 je loopt dagen achter.

Je kan zelfs 3 keer de dosis nemen zonder risico.

Kruip weer onder de steen
Ik zie ook wat negatieve ervaringen hier. Ivermectine wordt al jaren gebruikt hoor. Ik luister liever naar de artsen die het al jaren voorschrijven. In India is geen Corona meer... misschien moeten we naar die mensen luisteren. Koop eens Gezond verstand...
 
De halfwaarde tijd van Ivermectine is 2,8 dagen. Als je dus iedere dag 15 mg (3 pillen) neemt

Dag 2: halfwaarde zorgt voor vermindering van 1 pil: + 3 pillen = 4
Dag 3: halfwaarde zorgt voor vermindering van 1,4 pil + 3 pillen = 4,6 pil
Dag 4: etc...

Tot je 9 Pillen hebt waarbij de halfwaarde zorgt voor een vermindering van iets meer dan 3 pillen die je dan weer aanvult met drie. Dan stijgt het niet verder.

Als je iedere dag dus 3 pillen slikt heb je uiteindelijk voor 9 pillen in je bloed. Dat is de maximaal veilige dosering. Dus ga dan niet nogeens verdubbelen ofzo.

De aanbevolen hoeveelheid is 0.2 mg per kilo 1 keer per week! Dus niet iedere dag.

Als je ziek bent wordt aangeraden om dat te doen en dan 48 uur later weer.

De halfwaardetijd van Ivermectine is 18 uur, niet 67 uur.
 
Inmiddels ken ik een paar mensen die ivermectine slikken. Twee ervan zijn met heftige bijwerkingen bij de huisarts gekomen die flink kwaad werd dat ze zelf aan het dokteren waren geslagen. Zijn inmiddels gestopt met slikken en herstelt. Ik las dat je wel heel veel moet slikken wil het helpen en dat de bijwerkingen dan te heftig zouden zijn. Plus dat een aantal onderzoeksverslagen zouden zijn vervalst. Ik lees dit draadje met grote belangstelling maar ben geen pillenslikker. Ik reageer al heftig op een antibiotica kuur (ik heb vaak nierbekkenontsteking gehad als kind en reageerde op alle medicijnen bovengemiddeld heftig)
Inmiddels slik ik niks meer. Eet gezond, sport matig en ben nooit ziek. Maar ik ben hier natuurlijk niet voor niets verzeild geraakt. Het boeit me. Maar ik snap het nog niet helemaal.
 
Gedurende 10 dagen 15 en 10 mg Ivm ingenomen, kreeg toen onder mijn neus een uitbarsting van Gele materie. Gestopt met inname. Na 5 dagen neus compleet hersteld, dikke korst viel er af. Weer 5 dagen later, krijg ik flink jeukende plekken in knieholte, bovenbenen en armen, totaal ca 10. Grootte, 1 en 2 eurocent.
Sta nu voor de keuze om weer te starten met 15 mg, of eerst afwachten tot de rode jeukplekken verdwenen zijn.
Meer mensen met lichamelijke reacties?
Ik kijk uit naar 17 okt, top
Henk
Je bericht lezende vraag ik me af of je nu ontgift via de huid en of je lever/gal misschien tekortschiet?
 
Ik heb eind augustus besteld en het is 4 september teruggestuurd door de vliegtuigmaatschappij en door de verzender ondertekend en aangenomen. Sindsdien geen bericht ook niet met telegram en mail. Ik heb geen whatsapp. Als ik via de site contact zoek, krijg ik als antwoord 'I will solve your problem with whats app' met zijn nummer. Maar dat kan ik dus niet sturen. Ik ben heel benieuwd en hoop dat het hem allemaal lukt.
 
Ik zie ook wat negatieve ervaringen hier. Ivermectine wordt al jaren gebruikt hoor. Ik luister liever naar de artsen die het al jaren voorschrijven. In India is geen Corona meer... misschien moeten we naar die mensen luisteren. Koop eens Gezond verstand...
Hoe kom je er bij dat corona weg is uit India?
We horen er niet veel meer over net als over Brazilie maar ik weet uit eerste hand (familie in India)n dat het daar bepaald niet weg is en ivermectine kennen ze er niet hoor.
 
Ik lees nu al twee keer iets over een troll (dat ik een troll zou zijn?) wat wordt daar mee bedoeld? Wat is een troll/waar is dat een afkorting van?
 
Ik zie ook wat negatieve ervaringen hier. Ivermectine wordt al jaren gebruikt hoor. Ik luister liever naar de artsen die het al jaren voorschrijven. In India is geen Corona meer... misschien moeten we naar die mensen luisteren. Koop eens Gezond verstand...
Ga daar zeuren een virus bestaat niet, en gezond verstand heb ik meer dan jij ooit zal krijgen.
Trollen doe je bij Joop niet hier
 
Inmiddels ken ik een paar mensen die ivermectine slikken. Twee ervan zijn met heftige bijwerkingen bij de huisarts gekomen die flink kwaad werd dat ze zelf aan het dokteren waren geslagen. Zijn inmiddels gestopt met slikken en herstelt. Ik las dat je wel heel veel moet slikken wil het helpen en dat de bijwerkingen dan te heftig zouden zijn. Plus dat een aantal onderzoeksverslagen zouden zijn vervalst. Ik lees dit draadje met grote belangstelling maar ben geen pillenslikker. Ik reageer al heftig op een antibiotica kuur (ik heb vaak nierbekkenontsteking gehad als kind en reageerde op alle medicijnen bovengemiddeld heftig)
Inmiddels slik ik niks meer. Eet gezond, sport matig en ben nooit ziek. Maar ik ben hier natuurlijk niet voor niets verzeild geraakt. Het boeit me. Maar ik snap het nog niet helemaal.
Ik ken er ook een paar die IVM nemen met bijwerkingen, welke hebben jouw mensen?
Heeft de dokter misschien een onverwerkt trauma dat hij boos wordt?
Waar las je dat je veel IVM moet slikken en wat is veel?
de meesten lezen met grote belangstelling en houden er niet van om pillen te slikken en mijn buuf (fictief persoon) reageert ook slecht op AB maar trekt AVM prima. Of ze verder nog iets slikt... laat ik even in het midden.
 
0,2gr voor 10kg, weet 65kg, maw 13gr voor mij, maar 3x5gr =15gr
Nu heb ik geheel augustus 4x5gr (voor 100kg en op nuchtere maag) genomen en september 3x5gr (bij ontbijt) en ben springlevend. (Uitgez de weekends =>active carbón)

Dus Rocketdick en Dick of the Lord, OpRutte om het maar niet op zijn spaans te zeggen, want dat is minder proper.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.166
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan