Ivermectine

Is Melhout een trol, ingezet om de indruk te wekken dat je bij AE opgelicht wordt? Het begint er wel op te lijken.

Mike
 
En omdat het 'misleidend' is, daarom maar het hele artikel van ZH:


Mike
 
Dat maakt het nog vreemder, want AE is een betrouwbaar platform. Als je niets in je AE account kunt terugvinden, dan heb je ook geen betaling gedaan aan AE. Misschien ben je op een "phishing" website beland en ben je inderdaad opgelicht. Geen idee hoe je hebt betaald, maar op mijn debitcard gegevens staat dat de betaling is gegaan naar ALIEXPRESS.COM Luxembourg.
Nog net het voordeel van de twijfel, herken dit van "ik gebruik een computer en niets gaat automatisch, dus toevallig klik ik op.....".
 
Hoelang is jullie ervaring voordat je reactie terug hebt van mail naar Roli. Die was toch via de banner?
Ik mail niet met Roli, ik doe het via Whatts App. Hij reageerde heel snel daarop en aangezien hij het giga druk heeft zou ik proberen om geduld te hebben. Ik vertrouw hem en hoop binnenkort weer een bestelling te kunnen plaatsen.
 
Ik mail niet met Roli, ik doe het via Whatts App. Hij reageerde heel snel daarop en aangezien hij het giga druk heeft zou ik proberen om geduld te hebben. Ik vertrouw hem en hoop binnenkort weer een bestelling te kunnen plaatsen.
Ok ik heb geen Whats App dus moet het via de mail doen. Maar als hij vandaag al 80 berichten heeft gehad is hij super druk Roli. Gelukkig was mijn bericht al gisteren verstuurd. ik zal dus nog maar even wachten met een volgende bestelling tot die van via de banner binnen is.
 
We krijgen de laatste tijd de ene trol na de andere. Kan best zijn dat jij dat helemaal niet bent, maar zodra forumleden zich negatief gaan uitlaten ben ik op mijn hoede.

Mike
 
Dat begrijp ik uiteraard.
Wil dan ook niet persoonlijk negatief overkomen, excuses hiervoor.
Vind het nu echter vervelend dat ik bijna €130,- kwijt ben en geen goederen (heb) ontvang(en)
 
Kun je het bankrekeningnummer plaatsen, waar het geld op gestort is zodat we kunnen zien of dat juist is??
 
Geld is overgemaakt op rekeningnummer BE85 7390 2085 5506
Dan toch een manier van phishing, geen idee hoe ze dat doen, maar het gaat duidelijk buiten AliExpress om, want anders had het in je AE account gestaan. De betaling gaat dus blijkbaar buiten AE om. @Melhout had je gebruik gemaakt van de iDEAL optie binnen AE?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.071
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan