Ivermectine

0,2gr voor 10kg, weet 65kg, maw 13gr voor mij, maar 3x5gr =15gr
Nu heb ik geheel augustus 4x5gr (voor 100kg en op nuchtere maag) genomen en september 3x5gr (bij ontbijt) en ben springlevend. (Uitgez de weekends =>active carbón)

Dus Rocketdick en Dick of the Lord, OpRutte om het maar niet op zijn spaans te zeggen, want dat is minder proper.
gezellig hier hoor... Als je 4 pillen per dag neemt heb je uiteindelijk 12 pillen in je bloed. Het is niet schadelijk, maar wel wat veel. IVM is een heel veilig middel, maar jullie nemen wel wat veel hoor.
 
Wil je een succesverhaal horen? Ik slik het nu al ruim 3 maanden min of meer elke dag (soms sla ik wel eens een weekendje over, als ik het druk heb met lezingen). Gisteren liep ik met een spijkerjack en een T-shirt in de stromende regen tijdens de demo in Amsterdam. Ik was volledig doorweekt. Normaal is dat goed voor een fikse verkoudheid, maar ik deed dit bewust om te zien of IVM echt verkoudheid en griep kan genezen of voorkomen. Vanochtend werd ik kiplekker wakker, niets aan de hand!

Mike
 
gezellig hier hoor... Als je 4 pillen per dag neemt heb je uiteindelijk 12 pillen in je bloed. Het is niet schadelijk, maar wel wat veel. IVM is een heel veilig middel, maar jullie nemen wel wat veel hoor.
Jij lult naar arts luisteren dat kan

Ivm 15 pillen PD voor 7 dagen daarna
Ivm 10 pillen per dag 14 dagen
Ivm 5 pillen per dag onbepaalde tijd Bij 55 kilo gewichtgewicht
En dan niet eens om covid te voorkomen maar vaccinatie ellende hopelijk op te lossen.
Is arts voorschrift
Kruip onder je steen drol
 
Wil je een succesverhaal horen? Ik slik het nu al ruim 3 maanden min of meer elke dag (soms sla ik wel eens een weekendje over, als ik het druk heb met lezingen). Gisteren liep ik met een spijkerjack en een T-shirt in de stromende regen tijdens de demo in Amsterdam. Ik was volledig doorweekt. Normaal is dat goed voor een fikse verkoudheid, maar ik deed dit bewust om te zien of IVM echt verkoudheid en griep kan genezen of voorkomen. Vanochtend werd ik kiplekker wakker, niets aan de hand!

Mike
0.2 tot 0.6 mg / kg wordt als dosering gebruikt door medici. Je zit dan op 0.6 en dat is nog steeds heel veilig. Deze ervaring is natuurlijk wel super gaaf! In Gezond verstand staat ook dat zelfs 2 mg/kg nog veilig is! Dus er is nog genoeg marge naar boven. Ik zie echter nergens dat meer dan 0.6 mg/kg nog meerwaarde heeft. Bij 0.4 mg/kg vallen zelfs hoofdluizen dood van je kop af!

Misschien moeten we inderdaad niet zo lullig doen en gewoon 0.6 mg/kg aanhouden: dat is wat hier veel gebruikt wordt en het lijkt erop dat het heel effectief is zo te horen.

Als je elke dag slikt bouw je dat langzaam op, opzich een goed idee want dan kan je lichaam langzaam wennen.
 
Je bericht lezende vraag ik me af of je nu ontgift via de huid en of je lever/gal misschien tekortschiet?
Weet dat niet, heb verder geen andere merkbare veranderingen.
We hebben beide het zelfde ingenomen en dezelfde jeuk plekken en sommige met klein puntje. We zijn er nog niet vanaf .
 
Als de status iets is als dit:|
"pakket retour verwerking
Pakket is teruggestuurd naar de afzender en succesvol ondertekend."

Dan zou ik 1 WA bericht sturen, want dan heeft hij het in handen voor een nieuwe verzendpoging.
//Geert
Dank je Geert. Vooralsnog staat dat er niet en had ik dus al een WA bericht gestuurd, waarop tot nu toe nog geen reactie....
 
Zit soms vol verbazing te lezen hoe mensen tegen elkaar spreken. En dat noemt zich wakker? Om te schamen

GEWOON NORMAAL DOEN!
Sommige praten deftig
In Latijnse taal
Andere praten alledaags
En verwoorden gewoon normaal..
De 1 schrijft nooit te weinig
Is dagelijks verslaafd
Een ander schijft nooit
Voelt zich niet meer uitgedaagd...
De 1 heeft duidelijk een verhaal
Met even lange zinnen
Terwijl een ander met zijn wartaal
Aan het eind nog moet beginnen...
De 1 verteld vol passie over liefde
Met momenten van intens geluk
De ander verwoordt onuitputtelijk
Het verdriet, is kapot, is helemaal stuk...
De 1 waardeert met negens, achten
En vindt het moeilijk om kritische te zijn
De ander probeert dit te ontkrachten
En doet slechts zichzelf maar pijn...
De 1 is kort en krachtig
Als reactie staat er mooi
De ander doet omslachtig
En houdt vol passie zijn pleidooi..
Dus wat voor de 1 passie is
Is voor de ander eigenlijk gewoon normaal...
Maar wat ik HEEL vaak mis
Is respect naar elkaar
en ACCEPTATIE van ieders eigen verhaal...
 
Zit soms vol verbazing te lezen hoe mensen tegen elkaar spreken. En dat noemt zich wakker? Om te schamen

GEWOON NORMAAL DOEN!
Sommige praten deftig
In Latijnse taal
Andere praten alledaags
En verwoorden gewoon normaal..
De 1 schrijft nooit te weinig
Is dagelijks verslaafd
Een ander schijft nooit
Voelt zich niet meer uitgedaagd...
De 1 heeft duidelijk een verhaal
Met even lange zinnen
Terwijl een ander met zijn wartaal
Aan het eind nog moet beginnen...
De 1 verteld vol passie over liefde
Met momenten van intens geluk
De ander verwoordt onuitputtelijk
Het verdriet, is kapot, is helemaal stuk...
De 1 waardeert met negens, achten
En vindt het moeilijk om kritische te zijn
De ander probeert dit te ontkrachten
En doet slechts zichzelf maar pijn...
De 1 is kort en krachtig
Als reactie staat er mooi
De ander doet omslachtig
En houdt vol passie zijn pleidooi..
Dus wat voor de 1 passie is
Is voor de ander eigenlijk gewoon normaal...
Maar wat ik HEEL vaak mis
Is respect naar elkaar
en ACCEPTATIE van ieders eigen verhaal...
Zelf bedacht?
 
Is mijn zending van half september nu geannuleerd?
  • 2021-09-27 22:52

    H5a890906405741079d38fefe0504e784n.png

    annuleren
    Zending geannuleerd.

  • zoja wat moet ik doen heb geen whatsapp en telegram en smart.phone.
  • alle bestellingen gingen goed en deze via de banner gedaan.
 
Hoi ,ik zoek het artikel ivermectine en snelle wondgenezing ,tijdje gezocht , wie weet waar het staat in de ivermectine categorie? Vast bedankt 🙏 Assie
 
Ik mis iets in dit verhaal, als je iets besteld maak je een account aan bij AE, de app heb je daar niet voor nodig (gebruik ik niet). Echter na bestellen en betalen zal er een bestel history in je account staan met de status. Direct na bestellen zal dat iets zijn als "wachten op betaling". Via een creditcard is dat meestal bevestigd binnen 5 minuten (via account en via mail).
Zie je iets staan binnen je account? Zo niet, dan contact met AE opnemen, want dat is buiten heb bereik van de verkoper van wat je dan ook besteld hebt.
heb e.e.a. gecontroleerd, kan niets in mijn account terugvinden. Heb e.e.a. onderzocht en vind wel bij meldnu.nl dat men reeds eerder problemen heeft gehad. Hier staat dat het gebruikte rekeningnummer vermeldt staat als "oplichting"?????
 
heb e.e.a. gecontroleerd, kan niets in mijn account terugvinden. Heb e.e.a. onderzocht en vind wel bij meldnu.nl dat men reeds eerder problemen heeft gehad. Hier staat dat het gebruikte rekeningnummer vermeldt staat als "oplichting"?????
Dat maakt het nog vreemder, want AE is een betrouwbaar platform. Als je niets in je AE account kunt terugvinden, dan heb je ook geen betaling gedaan aan AE. Misschien ben je op een "phishing" website beland en ben je inderdaad opgelicht. Geen idee hoe je hebt betaald, maar op mijn debitcard gegevens staat dat de betaling is gegaan naar ALIEXPRESS.COM Luxembourg.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.499
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan