Ik heb je bericht doorgestuurd naar Roli, Pa Triot. Ik weet niet wat er precies fout gaat daar in Goulashland. Het kan bij Roli liggen, het kan bij EMS liggen, maar het kan ook bij de Goulashpost liggen. Dus in z'n algemeenheid een opmerking, niet alleen naar jou toe maar naar iedereen:
Dit is geen gewoon product, er wordt met man en macht aan gewerkt om het spul bij iedereen te krijgen. Geduld is daarbij een zeer schone zaak.
Mike
Waarschiijnlijk combinatie van dat alles. Vandaar alle vragen. Uiteindelijk komt het dan misschien tot een procedure voor een bepaald land die gesmeerder loopt. Het is onduidelijk of Magyar Posta de vervoerende partij is of alleen de inklaarder voor de EMS koerier. We moesten online gegevens aanleveren. Wat precies er nu online is doorgegeven zat ik niet zelf bij. Afwachten wat nu aan beide kanten verder gebeurt ...
Hongaarse website Magyar Post staat heel summier iets over nieuwe regels van 01-07-2021 en IOSS. Niets zinnigs uit te halen.
Even los van dat alles: ik heb af en toe het idee dat de website Aliexpress met elastiekjes en touwtjes aan elkaar hangt.
# tax invoice met lokale buitenlandse btw 27%, maar onderop 'volgens de regels van nederland'
# aanmaken buitenlands leveradres in mijn Gollandse Ali-account dan verdwijnt iDeal als betaalmiddel. Eeeh ..ikke betaal met leverenop ander adres. In bedrijfssoftware normaliter klantgegevens altijd gelijk en afleveradressen kunnen verschillen, al dan niet meer lokale wetten en regelingen tot gevolg.
Maar ja die Chinese ICT mensen met dikke jampotglazen

kunnen het denk ik niet lezen.

Ali ICT