Ivermectine

‘Now the authorities have all they need to APPROVE IVERMECTIN IMMEDIATELY. The meta analysis is now online on The American Journal of Therapeutics. Covid can beaten. Ivermectin is nr 1. It’s #1 for efficacy, it’s #1 for safety and it’s #1 for cost. …
Video van 1 minuut:
 
Deze site geeft voor ivermectine de dosering 150 mcg/kg lichaamsgewicht.
Als je uitgaat van pillen van 5mg komt dat bij 70 kg uit op 2/3 pillen per dosis. (10,5 mg aan pillen).
Iemand van 100 kg heeft in de situatie als in de eerste zin exact 3 pillen nodig voor de aanbevolen hoeveelheid.
 
Net even verder zitten kijken nav post medusa bij

Mobeen Syed

Handige info vond ik:
profylaxe dosering ... kg x 0.15 mg tot 0.20 mg. Dit gebruiken op dag 1 en 3. Daarmee kun je de hele maand vooruit. Andere protocollen gebruiken de dosering 1 x per week. of iedere 2 weken dag 1 en 3 . Op een lege maag heeft het meer invloed op wormen en parasieten, bij inname met eten (vetten) wordt het meer opgenomen in het bloed, en heeft het een groter effect tegen covid.

Actieve infectie dosering: dosering ... kg x 0.15 mg tot 0.20 mg dagelijks nemen, verdeeld over 2 momenten op de dag (ochtend en avond) tot symptomen aanzienlijk verbeteren. Alternatief 1 x daags dosering voor 5 dagen.
Post covid: zelfde dosering als profylaxe.
 
Dus 0,2 mg ker kg = 2 mg per 10 kg, zoals we al.hadden vastgesteld. Ik neem.het ook in net na een maaltijd.

Mike
 
Dus 0,2 mg ker kg = 2 mg per 10 kg, zoals we al.hadden vastgesteld. Ik neem.het ook in net na een maaltijd.

Mike
Dan doet het meer tegen covid en minder tegen wormen en parasieten volgens hem.... of bedoel je juist dat die spike eiwitten overal zitten en het dus juist BETER is om ze door je hele lichaam te verdelen?
 
Laatst bewerkt:
Als het helpt tegen een 'virus' ruimt het dus spike-eiwitten op. Ik zal het ook eens een paar op de nuchtere maag gaan slikken.

Mike
 
  • Leuk
Waarderingen: Luz
Ja, s-eiwitten veroorzaken laaggradige ontstekingen, omdat het immuunsysteem deze aanvalt als lichaamsvreemd.

Mike
 
In het Engels. En Joe heeft een miljoenen publiek en heeft dit interview naar voren geschoven (van gisteren). Only on Spotify: The Joe Rogan Experience - episode #1671
#1671 - Bret Weinstein & Dr. Pierre Kory
Voor wie geen Spotify heeft (of wil) ook 175min versie te vinden op Bitchute.
Handig i.c.m. Tubeninja voor wie tijdelijk de video wil lenen om offline te beluisteren.
 
Als ik wonende in Spanje het bestel via het Spaans depot komt er zon 48$ verzendkosten bij, vanuit China gratis
Weer Ivermectine via Ali gekocht.
Gekozen voor het Spaanse depot.
Alhoewel 16,22 euro duurder, is g=het 3 weken eerder binnen.
8 juli in dit geval.
 
Als ik wonende in Spanje het bestel via het Spaans depot komt er zon 48$ verzendkosten bij, vanuit China gratis
Verschillende links bij Ali geven vanuit hetzelfde land verschillende landen. Ook komt het voor dat verschillende advertenties verschillende landen aanbiedt. Spanje, VS en China komen eigenlijk altijd voor overige opties al die er zijn, kunnen variëren.
 
Verschillende links bij Ali geven vanuit hetzelfde land verschillende landen. Ook komt het voor dat verschillende advertenties verschillende landen aanbiedt. Spanje, VS en China komen eigenlijk altijd voor overige opties al die er zijn, kunnen variëren.
Heb besteld via linkapp van Mike, wss die Roli dus, of niet ?
 
Denken jullie dat ivermectine ook werkt als je de mRNA prik hebt genomen? Of is het dan gewoon klaar?
 
We weten dat het helpt tegen s-eiwitten en daarmee ook tegen bloedklontering. Dus ik gok van ja... Maar er is veel onbekend over mogelijke andere gevolgen die 'de spuit' heeft.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.155
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan