hooikoorts

Wat denk je zelf? De bijnieren horen een natuurlijke antihistamine te produceren in de vorm van een histamine-oplossend enzym, histaminase genaamd. Het kunstmatig onderdrukken van histamine levert geen wezenlijke oplossing op.

Mike

 
Het onderdrukken zal het lichaam opnieuw aanzetten tot compensatie. Zo raakt men van de drup in de regen, ofwel, de onbalans wordt groter en zal zich weer op een ander manier uiten, op korte of lange termijn.

In optimale balans zal het lichaam optimaal functioneren. Het kent echter een enorme reeks compensaties voor niet optimale balans toestanden. Dit is een sterk overlevingsmechanisme, maar niet ideaal, er wordt links en rechts geleend, bij burn-out wordt het helemaal schipperen, totdat de grens is bereikt en er een ernstige toestand ontstaat. De weg terug is dan een lange.

 
Quote:
De bijnieren (en alle andere hormoonklieren) draaien op verzadigd vet, cholesterol, eiwitten en mineralzouten. Je kunt overwegen ze verder te ondersteunen met dierlijk bijnierextract.


dan moet dit toch ook de uitkomst kunnen bieden tegen huidaandoeningen ,daar er ook cortisol ,corticoiden in medicijnen zitten zoals prednison en zalven .ter ondersteuning zou ik dan adrenal kunnen kiezen ?

 
ik ben benieuwd hier over ,heb er in ieder geval niets over gelezen in combinatie met huidaandoeningen.Vind het ook vreemd dat bijna iedereen het in het buitenland besteld,is dit middel hier in Nederland omstreden?

 
Nee hoor, ook in nederland te krijgen. Alleeen, dan betaal je de hoofdprijs! En daarom bestel ik bij i-herb. Echt veel goedkoper! En waarom ook niet naar de gzondheid van je portomenee kijken?

 
bedankt Alexandra ,ik zie ook dat de prijzen erg verschillen.dat is die 10 euro wel waard voor dat pasje ,zodat je hiermee kunt betalen op die site's.(heb geen creditcard)

 
Henry, ik bestel zelf inmiddels ook al een tijdje bij iherb via een prepaid creditcard. Deze is 10 euro per jaar. Dit heb je er heel snel uit. De verzendkosten zijn voor mij 8 dollar, omdat ik nu wat langer klant ben. Dit is dus al zelfs goedkoper dan de nederlandse verzendkosten.

Als je voor de eerste keer besteld kan je de code JIJ030 gebruiken. Dan krijg je 5 of 10 dollar korting, boven de 40 dollar is 10 dollar korting.

 
oké Asaya,is de hoeveelheid van de capsules niet gering bij iherb (100mg) of is er ook een grotere dosis?

 
Henry ik heb zelf geen adrenal o.i.d geprobeerd. Ik lees dat er mensen zijn die hogere dosissen gebruiken inderdaad. Misschien is het wel verstandig om met een lage dosis te beginnen en te kijken hoe je er op reageert. Ik ben benieuwd want ik heb zelf ook hooikoorts. Ik las van de week trouwens dat een magnesium tekort ook een oorzaak kan zijn. Ik ben zelf bezig mijn mineralen op peil te krijgen en gebruik ook magnesium olie. Tot nu toe is het nog niet minder als anders. Mijn hooikoorts gaat trouwens ook samen met eczeem.

 
Er staat op het forum al heel wat informatie over adrenal, lees dat eens door Henry. Er staat al heel wat geschreven over de hoeveelheden.

 
Wanneer ik Bijnier slik merk ik dat me lichaam's tempratuur verder omlaag gaat en ik last krijg

van Koude voeten/Handen/neus extra droge huid.

 
Hmm vreemd,

Ik heb daar geen verstand van dus kan je geen advies geven.

Bij mij is het juist zo dat ik nerveus wordt van adrenanorm

Maar misschien kan ik gewoon niet tegen adrenanorm.

Die cytozyme is wel duur,voor 20 dagen 26 euro

Ik denkdat ik uit amerika masr eens adrenal ga bestellen

Kan ik het altijd nog aan mn kids geven mocht het niet goed vallen

Ik hoop zo dat ik dit jaar minder last van hooikoorts heb

Ben benieuwd hoe dat voor jou gaat uitpakken

 
Quote:
Wanneer ik Bijnier slik merk ik dat me lichaam's tempratuur verder omlaag gaat en ik last krijg

van Koude voeten/Handen/neus extra droge huid.


Dan werkt het averechts. De extra cortisol in het supplement onderdrukt de schildklier en veroorzaakt deze symptomen.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.003
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan