Hoe tv, radio en andere media berichten over gezondheid/voeding

Eindelijk ,nu kan ik weer gezonde hazelnootpasta op mijn brood smeren.

Hiep hiep hoera voor de logica van de bedenkers hiervan. :lol:

ad

 
Eerder berichtte ik al dat mensen als Mercola en Mike Adams op een 'zwarte lijst' staan. Nu komt Mike Adams met de mededeling dat TED zich openlijk achter Monsatan heeft geschaard en dat elke vorm van tegenspraak wordt gecensureerd:

http://www.naturalnews.com/042112_TED_conferences_pseudoscience_GMO.html

Dit zijn de laatste stuiptrekkingen van uistervende dinosaurussen. Mercola en Adams trekken een miljoenenpubliek en noch Unicef, noch TED, noch wie of wat dan ook kan hen nog de mond snoeren!

Mike

 
@ JVG

De zonnebloemolie is ook niet zo onschuldig trouwens om de reden van de Omega-6 die onstekingsbevorderend werkt. Het is ook Delhaize die in de huisgemaakte mayonnaise koolzaadolie draait,...

Gelukkig maar dat ze daar ook nog goede olijfolie van 1e persing en keltisch zout in hun basisaanbod hebben zitten !

 
Vandaag gelezen in een huis aan huis weekblad,

Gezocht jonge gezonde mensen die cocaine gebruiken.

Ze moeten 2x tijdens een periode nnar het onderzoeksteam en krijgen cocaine of een placebo. Onderzocht zal worden welk postief effect cocaine op creativiteit heeft. De universiteit van Maastricht zal dit onderzoek houden.

Ben benieuwd of mensen in de toekomst cocaine krijgen voorgeschreven wanneer zou blijken dat er een gebrek an creativiteit aangetoond gaat worden.Gezien het aanbod van vele artiesten misschien een redelijke optie. :lol:

De onderzoek en diagnose cultuur zal hier zeker op inspringen.

Kinderen krijgen nu al ritalin zonder met de ogen te knipperen.

Stel je voor op de basisschool,

Uw kind tekent echt slech hoor maar dat is geen probleem ,daar hebben we iets voor.....!

Misschien te ver gedacht maar.........

ad

 
Vindt het niet ver gezocht. Volgens mij zitten kinderen op de "kleuterschool" al aan de speed. Dus waarom straks ook niet aan de cocaine?

 
http://www.trouw.nl/tr/nl/4332/Groe...2013/09/22/Biologisch-eten-is-goed-fout.dhtml

Wie heeft er tijd om vandaag een account aan te maken en even te reageren? Is misschien een half uurtje werk.

Het gaat zoals gewoonlijk weer over CO2 en de wereldbevolking, en dat industriële voeding uitgebreid getest is door 'deskundigen'. Schaamteloos. Ik weet van collega's op het werk dat reacties op mainstream-artikelen altijd wel gelezen en gewaardeerd worden, maar ik heb zelf vandaag even geen tijd. Er is een max aantal woorden, en linkjes kunnen volgens mij niet. Thanks.

 
Wat een zeer trieste Site die van Trouwe je kan niet eens fatsoenlijk je tekst plaatsen.

je mag maximaal 3 zinnen plaatsen.

 
http://melchiormeijer.wordpress.com/2013/09/22/negeer-de-sirenen-van-het-voedingscentrum/

Wel jammer dat melk weer in een kwaad daglicht wordt gezet...

Ze begrijpen niet dat het hier om gepasteuriseerde melk gaat.

 
Men is in de Nederlandse media kennelijk gewoon op het moment bewust bezig met een offensief om de biologische landbouw kapot te proberen te maken en in een zwart daglicht zetten.

Het erge is dat ikzelf ook niet altijd te spreken ben over de biologische landbouw, maar dat is dan vooral omdat ik vind dat het nog niet ver genoeg is doorgevoerd om de gezondheid van mensen te ondersteunen.

Maar alles beter dan de bioindustrie in elk geval!

Dus niet alleen in Trouw, maar ook in Vrij Nederland probeert men ook al mensen anti-biolandbouw te maken: http://www.vn.nl/Archief/Samenlevin...e-sprookjes-5-mythen-over-biologisch-eten.htm

Het ziet er naar uit dat de lezers van Vrij Nederland heel wat geinformeerder zijn dat de schrijver van het artikel in Vrij Nederland.

De reacties liegen er niet om.

Het is ook heel wat makkelijker om op een artikel op Vrij Nederland te reageren dan op het artikel bij Trouw waar Thijs hierboven op doelt.

Bij Trouw moet je kennelijk eerst een profiel aanmaken en bij Vrij Nederland niet.

Het eerste is al een vorm van censuur.

Het artikel in Trouw is al helemaal POEP: bijna niet voor te stellen dat het in Trouw gepubliceerd is.

Hoeveel geld zouden de journalisten van beide artikelen toegestopt hebben gekregen?

 
Hallo Moondust: nee je hebt gelijk, het VN-verhaal is niet allemaal onzin.

De teneur klopt echter niet en men verzwijgt veel van het totaalplaatje.

Zoals gezegd: het kan erger: namelijk zoals in het Trouw-artikel: wat eigenlijk niets voor Trouw is voor zover ik de Trouw ken.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.972
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan