Hoe slecht is WIFI?

G

Guest

Guest
Hebben jullie wifi of een ADSL modem om op internet te surfen en zijn homespots erg schadelijk voor de gezondheid of hangt het er vanaf hoe sterk je bijnieren zijn als je er wel of niet goed tegen kunt?

 
Sowieso kan je de zender zachter zetten, afhankelijk van de afstand van computer tot zender merk je soms geeneens verschil als de zender op 25% (ipv 100%) staat.

Hier hoe en meer tips.

 
Wifi thuis zorgt voor straling, maar ook DECT telefoons van jezelf en die van de buren.

Zelf schakelt mijn wifi 's avonds na 22:30 uit, zodat er 's nachts geen straling is.

IK sluit mijn pc ook vaak aan met een netwerkkabel en zet WIFI op mijn laptop uit.

Of je als persoon gevoelig voor straling bent verschilt van persoon tot persoon.

Ik weet niet precies de relatie tussen die straling en je bijnieren, maar naast je bijnieren, kan ook veel meer in je lijf belast worden waar je gezondheidsproblemen mee kunt krijgen.

Ik heb deze week een woonbioloog over de vloer gehad.

Hij heeft hoogfrequent ( zendmasten en zo ), laagfrequent ( electra en magnetisme) en fijnstoffelijk ( aardstralen en zo ) gemeten.

Daar waar bij de buren een DECT telefoon staat, sloeg de meter behoorlijk uit.

Verder staat er in de buurt een UMTS mast op een dak en bij mijn raam, waar die straling binnen komt, sloeg de meter ook behoorlijk uit.

Een heel groot verschil tussen wifi aan of uit op je mijn laptop.

Als je nog een elektrische alarmklok hebt, zou ik die ook inruilen, ook hier een enorm verschil in straling tussen wel of geen electrische klok. En dat geldt ook voor halogeen lampen. Hier was ook een verschil of het aangesloten was op een geaard stopcontact of een niet geaarde.

Je kunt zelf best eea doen, maar je bent ook afhankelijk van waar je woont en wat er in de buurt allemaal staat te stralen.

 
Bedankt voor de tips.

Het lijkt me dan toch nog altijd beter om internet met een gewone ADSl modem te gebruiken..

 
Je kunt van die netgear stekkers kopen, een in je modem en en een voor je pc, je hebt dan in elk stopcontact in je huis internet. Echt ik begrijp niet waarom mensen draadloos internet in hun huis willen, je laptop moet toch in het stopcontact dus dan kan je toch net zo goed zo´n netgear stekker er bij in steken? Ik heb verder een vaste lijn met snoer (scheelt ook veel in de telefoonrek want als je bij de tel moet blijven bellen ben je rap uitgepraat :)) en ik bel bij de kinderen nooit met de gsm etc

 
Wij hebben ook niks draadloos.

In Nederland ontkom je er echter niet aan. Ik heb begrepen dat de normen/waardes hier belachelijk hoog zijn. Er is een hele sterke aanwijzing dat al het draadloos geweld ivm gigantische ratio van borst- en prostaatkanker. Omdat straling werkt als licht en dat heeft weer met hormonen te maken.

Ik heb wel eens gelezen in een artikel dat het te maken heeft met een bevolkingsreductieplan van grote steden.

 
@iklustvet, goed idee! Heb je dan als hoofdmodem gewoon AdSl ?

@ Debsy, ik heb ook gelezen dat het de hormonenhuishouding verstoort; maar dat er ook een soort verf bestaat waarmee je de muren kunt schilderen die beschermend werken tegen EMF, maar kheb er nog niet veel info over gevonden..

 
De meeste dingen die verkocht worden om te beschermen zijn zinloos.

Ik heb zelf alles bedraadt, dus geen extra HF golven in huis. Blijft over wat er van de buren binnekomt, analoge en digitale radio en TV signalen, EMTS en nog meer als b.v. schalelende voedingen, spaarlampen, dimmers, het zijn allemaal hoogfrequent bronnen.

 
Ik heb zelf internet bij Telfort en kreeg bij het abonnement een modem met een aan- en uitknop voor de wifi. Heel handig, voor als ik eens bezoek krijg dat WiFi wil. Telfort is trouwens nog voordelig ook...

 
Lekkerromig, ja gewoon adsl, je steekt er zon stekker in en dan heb je in elk stopcontact internet, ik vind dat net zo goed als draadloos.

Wij wonen hier tussen de oudere mensen buitenaf, ik zie hier maar één draadloos netwerk en het signaal is zwak. Dus dat is een geluk. Voor de rest werkt er niks tegn, of je moet een kooi van farraday bouwen maar dat is niet zo simpel. Mijn ouders hebben een vitaal water installatie op hun hoofdkraan, en dat schijnt ook tegen straling te werken maar het fijne weet ik er niet van en het was behoorlijk duur.

 
Een kooi van Farraday? Dat klinkt idd niet simpel voor een leek als mij .. :?

 
@iklustvet,

woon jij ook niet in België? Voor zover ik weet bieden Scarlet en Belgacom hier ADSL verbinding aan, maar misschien kun je sommige van die WIFI modems ook als ADSL gebruiken..?

 
Ja ik woon in Belgie, wij hebben telenet, en we hebben echt geen draadloos internet. Dat is ook duurder denk ik? Die telenetkerel die het kwam installeren heeft me ook heel hard uitgelachen dat ik geen draadloos wilde. We hebben ook digitale tv van telenet en dat zit ook met zo´n netgearstekker aangesloten.

 
Ok bedankt, dan bekijk ik de site van Telenet nog eens. Wel niet bepaald een vriendelijke mens zeg dat hij je daarvoor moet uitlachen.. :|

 
ik weet net wat slechter is, maar we hebben hier de wifi uit staan en hebben van die stekkers in het stopcontact die met een draad naar de pc lopen???

Als het net zo slecht is vreet ik me schoen op........

ratel

ik lees nu boven dat het wel eens van die netgearstekker kunnen zijn?? overal internet in huis als je dat belieft

 
Rateltje? Overal in huis waar een stopcontact is? Dan is het gewoon met een draadje.

 
@ iklustvet

Telenet biedt momenteel aan trouwe klanten WIFI tegen goedkopere tarieven aan dan klassiek. Alleen vindt er daar een prijsverhoging vanaf februari plaats, dus weg voordeel.

 
Ik heb een router van Netgear type wndr4000, je kunt via de software op gezette tijden het wifi signaal uitschakelen. Tevens zit er ook een aan/uit knop op voor het wifi signaal.

verder doe ik zoveel mogelijk bedraad.

gr

Marco

 
Ik heb niets draadloos in mijn huis (op afstandbediening na) zelf de telefoon heeft een draadje naar de hoorn en s'nachts gaat bij mij het stroom uit. (misschien gaat dat wat te ver voor de meeste :?: )

Dect telefoons zijn veel erger/schadelijker dan wifi of de mobiele telefoons omdat daar een soort antenne bij zit denk maar aan de umts masten zelfs de dec unit is erger dan die wordt beweerd. Helaas woon ik in een groot gebouw dus heb bv van diverse mensen wel degelijk straling van wifi/dect in huis tenzij ik het bv bedek maar dat vind ik te ver gaan ook omdat ik verhuisplannen heb, daarnaast gebruik ik diverse dingen waar ik al eerder iets over heb geschreven stenen/mineralen/kristallen chembusters ed. kijk maar op:

Chemtrails

Ontwikkelingsachterstand

 
Wat EMF vooral doet met het lichaam op celniveau,is het vernauwen van de calcium-ion kanalen in celmembranen waardoor gifstoffen slechter de cellen uit kunnen en voedingstoffen slechter de cel binnen kunnen komen.

Mooie link over die output van de wifi verlagen!

Kooi van Faraday beschermd niet tegen de gevolgen van de disharmonieuze staande golven (scalair).
Quote:
De meeste dingen die verkocht worden om te beschermen zijn zinloos.



"Condemnation without investigation is the height of ignorance!"

Dan moet je je misschien nog maar wat beter verdiepen in de materie en/of een met een echte bau-bioloog praten. Zijn in deze tijd een hoop manieren om van straling flink te reduceren/ transformeren naar coherente energie.

Alleen al een goed stuk zwarte toermalijn(vaak nog beter is orgoniet inderdaad(chem/cloudbusters etc. werken hier ook mee) kan al een hoop uitmaken wanneer deze bij stralingsbronnen wordt geplaatst. En van die stickers voor op je mobiel of apparaat zijn ook al goed door praktijk tests heen gekomen.

Verder zorgt angst voor straling dat je er alleen maar gevoeliger voor wordt. Zorg gewoon dat je van binnenuit goed bent beschermd door veel mineralen vooral magnesium!

Ik ga hier in m'n nieuwe buurt eens flink flyeren over de gevaren van EMF(en verhaal halen bij de plaatselijke woningbouw(genaamd harmonisch wonen xD), dat ik het niet vind kunnen dat mensen met hun DECT zooi en overmatige wifi zitten te stralen als gek. Zullen veel mensen in deze wijk vast op prijs stellen(moet ze goed duidelijk maken dat ze dat allemaal beter/dieper kunnen mediteren xD), ze zijn hier over een hoop zaken wel veel bewuster dan de gemiddelde burger.

Ik heb gratis het boekje stralingsvelden mogen ontvangen van een woon-bioloog uit Almere. Heel erg interessant, gedetailleerd boekje.

Peace,

Aardeman

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.672
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan