Hoe slecht is WIFI?

Interessant, is dat echt die stickers op je gsm? heeft dat zin? ik gebruik mijn gsm zelden maar mijn man belt de hele dag voor zijn werk. We hebben wel een gsm gezocht met zo min mogelijk straling, daar is enorm veel verschil in.

En zo´n steen, wij vangen hier het netwerk van de buren heel zwak op, waar kun je dan een steen plaatsen? het is toch juist met straling dat je de bron niet kunt vinden, het komt toch van overal?

 
@ Iklustvet Ja straling komt overal en overal vandaan bv de buren, elekta/umts masten alleen kun je die wel degelijk verminderen of bij jou laten "verdwijnen" door bv de dingen te gebruiken die hierboven genoemd worden en ook die sticker al is die dan wel heel lokaal (alleen de gsm), de zwarte toermalijn is veel sterker en kan dus veel meer straling/slechte energie omleiden en ontkrachten in jou omgeving en woning ed (televisie, internet, magnetron, stroomnetwerk in huis enz.) net wat ik dus ook doe en heb daarnaast is er voor elke persoon wel iets anders wat helpt/extra werkt omdat iedereen anders is.

 
Maar hoe gebruik je dan zo´n steen, is dat dan een klein steentje rond je nek, of een grote kei in de vensterbank? of formaat kiezel in je broekzak?

 
@ Iklustvet Ik gebruik die zwarte toermalijn op meerdere manieren een groter stuk ongeveer 5*5*5 heb ik in huis staan (kan eigenlijk overal onder bed, op venster of een ander "centaal" punt) ook heb ik een kleiner stuk vaak bij me als kiezel en die methode kun je voor heel veel stenen gebruiken, natuurlijk ook als hanger om je nek al zijn er mooiere stenen. ;)

 
Bedankt voor de info! En heeft zo´n steen nog interactie met andere stenen of goud? Ivm juwelen etc. Kan dat elkaar tegenwerken?

 
Niet dat ik weet wordt wat anders wanneer je je hele huis vol heb staan met bv stenen dan zou het kunnen dat stenen minder werkzaam zijn.

 
Even een aanvulling: ik heb ook nog een grote orgone generator-piramide staan, schijnt dat die ook mee helpen tegen de slechte straling.

Tevens een gigaset met eco mode plus.

 
@Marco Orgone generator in geometrische figuren (of figuren met een betekenis) dus ook piramides werken altijd beter al hoeft het geen voorwaarde te zijn voor orgonite energie of de vorm van stenen maar ik heb er wel veel in die vormen.

Ook zijn er meerdere telefoons die geen dect functie hebben maar wel degelijk draadloos er zijn verschillende methodes voor zoek en je zult vinden.

 
Naast de bekende wifi toestellen werken de babyfoons ook op dat systeem en omdat het hier om jonge en kleine mensen gaat is de straling ook "schadelijker" los van het feit dat sommige babyfoons al erger zijn dan de wifi of mobile telefoons, dus als aankomende ouders of die het nu al zijn kijk ook hier maar eens naar.

 
Remco ik heb hem hier gekocht: http://www.orgone-giftshop.com/ staat prachtig in huis, iedere piramide is uniek. Eerst voelde ik ene koude energie via mijn hand als ik die erboven hield, nu niet meer.

Ik heb ook nog wat kleintjes in de caravan staan. Bij rabbit hill is een militaire basis en opeens lag ik snachts te knarsetanden.... kan toeval zijn. Vul rest zelf maar in

 
Aan straling ontkomen we hier echt niet jammer genoeg. Naast de zwarte toermailijn zag ik de gsm sticker voorbij komen.

Wie heeft er (goede) ervaring met zo een gsm sticker en van welk merk?

 
Quote:
Bij rabbit hill is een militaire basis en opeens lag ik snachts te knarsetanden.... kan toeval zijn


ik knars ook heel regelmatig, kan dat dan inderdaad aan straling liggen? Zelf heb ik wel dat vermoeden al een tijdje icm amalgaan in gebit?

 
@Cham Het is per persoon verschillend voor de een werkt het wel en de andere minder/niet waarbij wel de straling afneemt/wegneemt dus zul je het ook zelf moeten ondervinden.

Op dit moment zie ik het type/merk niet die ik heb wel dat ik een andere gebruik als een sticker namelijk Cel-phone-lovers deze bevatten kristalpoeder, en uiteraard orgonite energie voor "alle" staling. Wanneer je even zoekt zul je er wel een aantal vinden kijk goed naar het patroon die je het meest aanspreekt.

 
@Marijan
Quote:
ik knars ook heel regelmatig, kan dat dan inderdaad aan straling liggen? Zelf heb ik wel dat vermoeden al een tijdje icm amalgaan in gebit?


Ik heb al een aantal jaren last van Wifi en kreeg daarvan geen klachten op het gebied van tandenknarsen o.i.d. Maar afgelopen zomer brak er een gedeelte van kies af. Deze kies was gevuld met amalgaan. Ik heb een aantal weken gelopen met een halve kies met amalgaan. Na een week ging ik regelmatig met mijn tanden klemmen en volgens mijn man lag ik 's nachts ook te knarsen. Ik vond dat zeer vreemd, want ik had dat nooit eerder gehad. Pas toen mijn kies hersteld was en ook het amalgaan was vervangen ging na een tijdje het klemmen en knarsen over.

Eigenlijk pas achteraf kon ik constateren dat dit waarschijnlijk veroorzaakt werd doordat er teveel amalgaan bloot lag in mijn mond. Het probleem heeft zich vanzelf opgelost. Ik kon echt geen andere oorzaak bedenken waarom ik anders tijdelijk dat klemmen en knarsen heb gedaan.

Dus ik denk Marijan dat het bij jou ook wel eens aan de amalgaan zou kunnen liggen. Wifi geeft naar mijn idee hele andere klachten.

 
hey gif-vrij,

bedankt voor jouw story, ik was er al bang voor, maar moet dus echt die amalgaan er een keer laten uithalen. Het klemmen en knarsen is best heftig. Soms opeens een week geen last en dan weer weken heel veel last. Misschien door hete drankjes of harde dingen kauwen.

Ik ben niet zozeer bang voor de tandarts, helaas wel de portemonnee die het niet trekken kan op dit moment. Van de verzekering hoef ik volgens mij ook niet veel te verwachten. Wel zal ik zeer binnenkort is gaan informeren waar ik terecht kan en wat de kosten zijn. Er zitten al een paar witte vullingen in, maar ook nog wel stuk of 8 amalgaan vullingen.

 
Misschien is het beter om eerst je op basis van elektro-accupunctuur te laten testen door Fred Neelissen: www.secondopiniontandarts.org. Hij kan zien welke van de vullingen storen en welke niet. Zijn advies is om de niet-storende vullingen te laten zitten. Misschien dat er dan maar eentje blijkt te storen en de andere 7 kunnen blijven zitten. Soms veroorzaakt het verwijderen van amalgaamvullingen meer ellende dan ze te laten zittn!

Mike

 
Interessant Mike dat ga ik opslaan voor later!

Ik klem snachts ook met mijn tanden, maar het is veel erger in tijden van stress en weinig slaap, en ook als ik gedronken heb. Ik heb niet het idee dat het van mijn amalgaamvullingen komt. Het hangt ook veel samen met spanning in nek en kaak en we zitten allemaal veel te veel achter de pc, ga maar eens een uurtje buiten wandelen een paar uur voor je gaat slapen, wedden dat het klemmen minder wordt.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.749
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan