Hoe slecht is WIFI?

Wifi vroeger ingezet als wapen in oorlog, nu consumentenproduct...

(Enlightening Media) Wisten jullie dat wi-fi in de oorlog werd gebruikt om via subtiele golven de vijand langzaam onschadelijk te maken?

Wat het direct doet is je natuurlijke aura bescherming doorboren. Het werkt in op je chakra’s, dus op energetisch niveau. Het werkt ook direct in op je hersenen. Vooral op de parasymphaticus en de pijnappelklier: Zij reguleren allerlei hormonen en stoffen die je rustig maken, je goed kunnen laten concentreren, mediteren, slapen en nadenken. Na enkele maanden in de wi-fi, raken deze organen ontregeld. Je krijgt vele verschillende klachten. Je word dus ‘ zieker’.

Voor gehele artikel en meer linkjes zie: Wifi vroeger ingezet als wapen in oorlog, nu consumentenproduct...

 
Elektro Magnetische Straling (EMS): Europese landen verbieden ‘WiFi’; wat doet Nederland..?

De Nederlandse overheid neemt geen voorzorgsmaatregelen tegen Elektro-magnetische straling, uit vrees voor onnodige onrust. In een uitzending van ZEMBLA over EMS, zegt professor E. Lebret van het ‘Kennisplatform Elektromagnetische Velden’ dat er geen onomstotelijk bewijs is dat mobiel bellen tot schadelijke gezondheidseffecten leidt.

‘En als je weinig over weet, dan maak je mensen onnodig ongerust als je vanuit voorzorg actief informatie gaat verspreiden’, aldus Professor Lebret. Maar risico-onderzoeker dr. Jeroen van der Sluijs van de Universiteit van Utrecht keurt de behoudende houding van het Kennisplatform af. ‘Ik zou als burger eerder in paniek zijn als de overheid stelselmatig waarschuwingen negeert en de gezondheid van de bevolking niet serieus neemt’.

Voor gehele artikel en foto video kijk op: Wat doet Nederland... niets dus.

 
Als je de gezondheid het voordeel van de twijfel gunt, wat de overheid die door ons "gekozen" is en door ons betaald wordt ongetwijfeld zou moeten doen, dan wacht je niet op onomstotelijk bewijs dat het schadelijk is, maar op onomstotelijk bewijs dat het NIET gevaarlijk is, tot die tijd verbiedt je dan het gebruik van dit soort straling.

Maar waar vindt je vandaag de dag nog oprechtheid en gezond verstand?

 
Inderdaad Gerard. Er bestaat zoiets als het voorzorgsbeginsel.

Maar dat geld bijv. wel voor medicijnen e.d. maar gevolgen van niet ioniserende elektromagnetische velden vallen daar schijnbaar niet onder. Te lastig en het brengt veel euri in het laatje, denkt men,

 
Op medicijn gebied schiet dat beginsel ook niet echt op. :cry:

Het is helaas redelijk simpel een onderzoek op te zetten dat geen schadelijke effecten vindt: gewoon af en toe je ogen dicht doen.

 
@Dick: kijk eens 3 en 5 berichten eerder. :p

Alleen maar goed hoor, om nog vaak onder de aandacht te brengen!

 
En mijn werkgever maar trots zijn op het feit dat we voortaan wifi door de hele instelling hebben...

 
Uit een experiment blijkt dat planten niet groeien in de buurt van WIFI:

http://naturalsociety.com/plants-wont-thrive-wi-fi-will/

Mike

 
Quote:
Uit een experiment blijkt dat planten niet groeien in de buurt van WIFI:

http://naturalsociety.com/plants-wont-thrive-wi-fi-will/

Mike


De effecten van een 'smart' meter op een struik:

Smart Meter Killing Shrub

 
jeetje Sprout, dit is echt heftig, die struik is gans verrot om de meter!

 
Ik ben zo ontzettend chagrijnig. De laatste tijd heb ik veel de wifi aan. Ik ga die maar weer eens 's avonds uitzetten en kijken wat er gebeurt. Maar het chagrijnig zijn heb ik vooral sinds ik de adrenal cortex neem. Maar goed het kan ook iets anders zijn. zeur. zeur.

 
Bedankt voor dat filmpje Sprout, ook in Nederland zijn ze al bezig met de invoering van slimme meters dus beware.

 
hoe bak je een ei met je mobile telefoon?

&feature=player_detailpage

Leuk experiment, zou dat echt zo werken, ik heb hier geen 9 mobiele telefoons, heb zelf niet eens een smartphone maar een ouderwetse Nokia..

 
Ja, ik heb een Motorola van 10 jaar oud, wel een heel mooi ding toentertijd! Daar zit dus geen WIFI op. Maar ik gebruik hem toch nooit. Ik behoor niet bij die generatie die alleen maar op hun smartphone kijkt en de rest van de wereld vergeet. Zitten ze in de bus voor me allemaal met dezelfde kromme ruggen en kijken op hun mobile. WAT ZIET MEN TOCH DAAR....?

Zeg, ik heb het niet helemaal gevolgd, maar toen ik hier naar M'tricht kwam wonen moest ik een pakket nemen met rooter voor internet, telefoon en tv. Daar zit dus WIFI op, begrijp ik. Kan men dat uitschakelen en de apparaten toch gewoon gebruiken? Is misschien een domme vraag. Sorry.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
499.022
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan