Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Eric Laarakker is een levend mirakel. Hij weet heel veel over water, frequenties en de gezondheid van mens en dier. Hij ontwikkelde makkelijk toepasbare producten om drinkwater te herstructureren en de organen in uw lichaam gericht te behandelen met geluidsfrequenties.
Beluister dit inspirerende gesprek met Laarakker die ook onlangs nog geïnterviewd werd in de laatste documentaire van Marijn Poels, 'The Primordial Code II, Burning Essence'.
Je kan ook een samenvatting luisteren op forum inside van vandaag.twee uren lang luisteren? Kan ik nog slapen?
Ik heb vannacht de computer aan laten staan met helende muziek.
Maakt dat nog uit of het hart of zacht staat? Iemand ervaring?
Kan het ook de hele dag aanstaan en "ïets doen" op de achtergrond?
andreaskalcker.com
Vertaling:
Beethovens Vijfde symfonie heeft zojuist weer een meesterwerk uitgebracht... over kankercellen.
Wetenschappers van de Federale Universiteit van Rio de Janeiro ontdekten dat het blootstellen van kankercellen aan de symfonie 20% van hen vernietigde in slechts een paar dagen, zonder gezonde cellen te beschadigen. Vergelijkbare effecten werden gezien bij Ligeti's Atmosphères, maar Mozarts Sonate voor twee piano's haalde de lijst niet.
Het exacte mechanisme is nog niet duidelijk, maar onderzoekers geloven dat het ritme en de . frequenties de sleutel kunnen zijn. Aankomende tests omvatten Samba en Funk om te zien of het patroon standhoudt.
Wist je dat? Klassieke muziek wordt in verband gebracht met minder stress, een betere focus en zelfs een betere nachtrust. Misschien is het wel krachtiger dan we denken.
Muziek: 1. Kanker: 0.
Henk hoe is momenteel jouw ervaring?Ik heb het PERTH systeem nu thuis in gebruik sinds 6 weken. Niet goedkoop, of anders leren rekenen
Hier in Frankrijk betalen de meesten van mijn leeftijd een aanvullende ziektenkosten verzekering van zo ongeveer 180 euro voor een koppel bovenop de standaard verzekering. Wij doen dat niet maar investeren dat bedrag in ziekenkosten preventie en hebben de investering van 3250 in 18 maanden terugverdient.
Meditatie zal zeker helpen maar is niet vergelijkbaar,
de link naar de energy systems werkt niet
Sacred geometry ascribes symbolic and sacred meanings to certain geometric shapes and certain geometric proportions.<a href="https://en.m.wikipedia.org/wiki/Sacred_geometry#cite_note-1"><span>[</span>1<span>]</span></a> It is associated with the belief of a divine creator of the universal geometer. The geometry used in the design and construction of religious structures such as churches, temples, mosques, religious monuments, altars, and tabernacles has sometimes been considered sacred. The concept applies also to sacred spaces such as temenoi, sacred groves, village greens, pagodas and holy wells, Mandala Gardens and the creation of religious and spiritual art.
Inner section of Kepler's Platonic solid model of planetary spacing in the Solar System from Mysterium Cosmographicum (1596)
Ik kwam er laatst achter dat er een interessant patroon ligt onder 3, 6 en 9.Ik dacht dat die nummers 3 en 6 en 9 iets te maken hebben met o.a. de afmetingen van het menselijk lichaam en de natuur. . m.a.w. van onze schepper. Wij zijn geschapen naar zijn evenbeeld?
Niemand heeft dezelfde vingerafdrukken bv.
![]()
Energetisch Morfologische Bloedtest EMB - Gratis afspraak!
Heb jij altijd al een bloedonderzoek willen doen om te kijken of je ergens een tekort aan hebt (vitamines, mineralen)? Loop je al lange tijd met klachten?kerngezondheid.nl
Interessant zegIk kwam er laatst achter dat er een interessant patroon ligt onder 3, 6 en 9.
1+1+1=3
2+2+2=6
3+3+3=9
4+4+4=12 1+2=3
5+5+5=15 1+5=6
6+6+6=18 1+8=9
7+7+7=21 2+1=3
8+8+8=24 2+4=6
9+9+9=27 2+7=9
lastige vraag, bijvoorbeeldHenk hoe is momenteel jouw ervaring?
lastige vraag, bijvoorbeeld
"Hoe is je ervaring met de ziektekosten verzekering, als je nooit ziek bent prima"
Dus hoe is mijn ervaring met PERTH
- als je tegelijk bestook wordt met chemtrails
Ik weet het niet
het doet wat ervaar ik maar in welke mate?
Dagelijks bij het slapen gaan en opstaan, in de ochtend draai ik soms verschillende programma's voor o.a. reuma, artritis, bewegingsapparaat en detoxSnap ik bedankt voor je reactie!
Moeilijk te zeggen wat alles los van elkaar doet. Maar je gebruikt het dus nog steeds wel