Helende frequenties

Deze muziek heb ik vaak genoeg beluisterd. was het even vergeten.
Jaren geleden kwam mijn zus er al mee. Die muziek was te koop op een CD.
Dient beluisterd te worden met een zeer goede koptelefoon.
Slapen met een koptelefoon is lastig.
Maar komt me zeer goed uit dat het weer onder de aandacht is. thank you.

Heb ook een cursus gedaan touch for health bij Marijntje Antonis.

Laatst bewerkt:
Eric Laarakker is een levend mirakel. Hij weet heel veel over water, frequenties en de gezondheid van mens en dier. Hij ontwikkelde makkelijk toepasbare producten om drinkwater te herstructureren en de organen in uw lichaam gericht te behandelen met geluidsfrequenties.

Beluister dit inspirerende gesprek met Laarakker die ook onlangs nog geïnterviewd werd in de laatste documentaire van Marijn Poels, 'The Primordial Code II, Burning Essence'.

Erg interessant... Vanaf 1:08 over geluid ook trouwens.

Ik heb vannacht de computer aan laten staan met helende muziek.
Maakt dat nog uit of het hart of zacht staat? Iemand ervaring?
Kan het ook de hele dag aanstaan en "ïets doen" op de achtergrond?

Ik heb vannacht de computer aan laten staan met helende muziek.
Maakt dat nog uit of het hart of zacht staat? Iemand ervaring?
Kan het ook de hele dag aanstaan en "ïets doen" op de achtergrond?

Ik zet het altijd vollen bak, zo hard als het gaat.

Uiteindelijk word ik dan door de buren in slaap getimmerd. Heel helend nadien.

Frequencies in het menselijk lichaam.

Vertaling:
Beethovens Vijfde symfonie heeft zojuist weer een meesterwerk uitgebracht... over kankercellen.

Wetenschappers van de Federale Universiteit van Rio de Janeiro ontdekten dat het blootstellen van kankercellen aan de symfonie 20% van hen vernietigde in slechts een paar dagen, zonder gezonde cellen te beschadigen. Vergelijkbare effecten werden gezien bij Ligeti's Atmosphères, maar Mozarts Sonate voor twee piano's haalde de lijst niet.

Het exacte mechanisme is nog niet duidelijk, maar onderzoekers geloven dat het ritme en de frequenties de sleutel kunnen zijn. Aankomende tests omvatten Samba en Funk om te zien of het patroon standhoudt.

Wist je dat? Klassieke muziek wordt in verband gebracht met minder stress, een betere focus en zelfs een betere nachtrust. Misschien is het wel krachtiger dan we denken.

Muziek: 1. Kanker: 0.

Vertaling:
Beethovens Vijfde symfonie heeft zojuist weer een meesterwerk uitgebracht... over kankercellen.

Wetenschappers van de Federale Universiteit van Rio de Janeiro ontdekten dat het blootstellen van kankercellen aan de symfonie 20% van hen vernietigde in slechts een paar dagen, zonder gezonde cellen te beschadigen. Vergelijkbare effecten werden gezien bij Ligeti's Atmosphères, maar Mozarts Sonate voor twee piano's haalde de lijst niet.

Het exacte mechanisme is nog niet duidelijk, maar onderzoekers geloven dat het ritme en de . frequenties de sleutel kunnen zijn. Aankomende tests omvatten Samba en Funk om te zien of het patroon standhoudt.

Wist je dat? Klassieke muziek wordt in verband gebracht met minder stress, een betere focus en zelfs een betere nachtrust. Misschien is het wel krachtiger dan we denken.

Muziek: 1. Kanker: 0.

Het zijn nou net niet het ritme en de frequenties, maar de emotie. Dat is essentieel.

Ik heb het PERTH systeem nu thuis in gebruik sinds 6 weken. Niet goedkoop, of anders leren rekenen
Hier in Frankrijk betalen de meesten van mijn leeftijd een aanvullende ziektenkosten verzekering van zo ongeveer 180 euro voor een koppel bovenop de standaard verzekering. Wij doen dat niet maar investeren dat bedrag in ziekenkosten preventie en hebben de investering van 3250 in 18 maanden terugverdient.

Meditatie zal zeker helpen maar is niet vergelijkbaar,
de link naar de energy systems werkt niet
Henk hoe is momenteel jouw ervaring?

Sacred geometry ascribes symbolic and sacred meanings to certain geometric shapes and certain geometric proportions.<a href="https://en.m.wikipedia.org/wiki/Sacred_geometry#cite_note-1"><span>[</span>1<span>]</span></a> It is associated with the belief of a divine creator of the universal geometer. The geometry used in the design and construction of religious structures such as churches, temples, mosques, religious monuments, altars, and tabernacles has sometimes been considered sacred. The concept applies also to sacred spaces such as temenoi, sacred groves, village greens, pagodas and holy wells, Mandala Gardens and the creation of religious and spiritual art.

Inner section of Kepler's Platonic solid model of planetary spacing in the Solar System from Mysterium Cosmographicum (1596)

Ik dacht dat die nummers 3 en 6 en 9 iets te maken hebben met o.a. de afmetingen van het menselijk lichaam en de natuur. . m.a.w. van onze schepper. Wij zijn geschapen naar zijn evenbeeld?
Niemand heeft dezelfde vingerafdrukken bv.

Ik kwam er laatst achter dat er een interessant patroon ligt onder 3, 6 en 9.

1+1+1=3
2+2+2=6
3+3+3=9
4+4+4=12 1+2=3
5+5+5=15 1+5=6
6+6+6=18 1+8=9
7+7+7=21 2+1=3
8+8+8=24 2+4=6
9+9+9=27 2+7=9

De 6 en 9 gedragen zich overigens volgens deze patronen, waarbij de 9 afwijkt van het gelijkaardige patroon van 3 en 6:

1+1+1+1+1+1=6
2+2+2+2+2+2=12 1+2=3
3+3+3+3+3+3=18 1+8=9
4+4+4+4+4+4=24 2+4=3
Etc.

1+1+1+1+1+1+1+1+1=9
2+2+2+2+2+2+2+2+2=18 1+8=9
3+3+3+3+3+3+3+3+3=27 2+7=9
4+4+4+4+4+4+4+4+4=36 3+6=9
Etc.

Nu ik er zo naar kijk is het cijfer 9 het tegenovergestelde van 1.

Hetzelfde rijtje maar dan 1x het getal levert overigens een zeer boeiend, doch compleet ander beeld op. De andere cijfers komen niet zo zuiver uit als de één.

1
2
3
4
Etc.

5 gedraagt zich een soort van 1/2;
1+1+1+1+1=5
2+2+2+2+2=10 1+0=1
3+3+3+3+3=15 1+5=6
4+4+4+4+4=20 2+0=2
Etc.

🙃

Henk hoe is momenteel jouw ervaring?
lastige vraag, bijvoorbeeld

"Hoe is je ervaring met de ziektekosten verzekering, als je nooit ziek bent prima"

Dus hoe is mijn ervaring met PERTH

- als je tegelijk bestook wordt met chemtrails

Ik weet het niet

het doet wat ervaar ik maar in welke mate?

lastige vraag, bijvoorbeeld

"Hoe is je ervaring met de ziektekosten verzekering, als je nooit ziek bent prima"

Dus hoe is mijn ervaring met PERTH

- als je tegelijk bestook wordt met chemtrails

Ik weet het niet

het doet wat ervaar ik maar in welke mate?

Snap ik bedankt voor je reactie!
Moeilijk te zeggen wat alles los van elkaar doet. Maar je gebruikt het dus nog steeds wel

Snap ik bedankt voor je reactie!
Moeilijk te zeggen wat alles los van elkaar doet. Maar je gebruikt het dus nog steeds wel
Dagelijks bij het slapen gaan en opstaan, in de ochtend draai ik soms verschillende programma's voor o.a. reuma, artritis, bewegingsapparaat en detox

Forum statistieken

Onderwerpen
4.634
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan