Helende frequenties

Via www.toruswaves.com kan je zien over de multiwave en violet ray apparatuur indien je dat zelf wilt aanschaffen.
dit is het telefoon nummer 085-0041515

Via dit nummer kom ik uit bij zandvoort waar ik geweest ben en die mevrouw stond me niet tegen. keytohealth

Ik hou er niet van als ik niet genoeg info vind op een site.

Een dure Multiwave ga ik niet zomaar aanschaffen. misschien wel helemaal niet.
 

Ik heb het PERTH systeem nu thuis in gebruik sinds 6 weken. Niet goedkoop, of anders leren rekenen
Hier in Frankrijk betalen de meesten van mijn leeftijd een aanvullende ziektenkosten verzekering van zo ongeveer 180 euro voor een koppel bovenop de standaard verzekering. Wij doen dat niet maar investeren dat bedrag in ziekenkosten preventie en hebben de investering van 3250 in 18 maanden terugverdient.

Meditatie zal zeker helpen maar is niet vergelijkbaar,
de link naar de energy systems werkt niet
 
Ik heb het PERTH systeem nu thuis in gebruik sinds 6 weken. Niet goedkoop, of anders leren rekenen
Hier in Frankrijk betalen de meesten van mijn leeftijd een aanvullende ziektenkosten verzekering van zo ongeveer 180 euro voor een koppel bovenop de standaard verzekering. Wij doen dat niet maar investeren dat bedrag in ziekenkosten preventie en hebben de investering van 3250 in 18 maanden terugverdient.

Meditatie zal zeker helpen maar is niet vergelijkbaar,
de link naar de energy systems werkt niet

Weet ik, die heeft Romagi geplaatst.

Ik had een link van youtube met binaural beats van die magic frequentie, is dat nuttig denk je of heb je wel degelijk een apparaat nodig voor die frequenties.
 
Weet ik, die heeft Romagi geplaatst.

Ik had een link van youtube met binaural beats van die magic frequentie, is dat nuttig denk je of heb je wel degelijk een apparaat nodig voor die frequenties.
Ik ga je volgende week wellicht wat meer vertellen, heb zondag een NES scan in NL na vier jaar onderbreking maar wel oude scans als vergelijk
 
  • Leuk
Waarderingen: JVG
Vandaag was ik bij Key to Health en werd verbonden met een Hunter computer. Er komen wel steeds nodernere versies van deze scans.
 
Vandaag was ik bij Key to Health en werd verbonden met een Hunter computer. Er komen wel steeds nodernere versies van deze scans.
De opmaat naar de AI genezer. Niet meer vertrouwen in onze Schepper.
Oftewel: pas alsjeblieft op met zoveel vertrouwen in computers en dergelijke behandelingen te stellen. De duivel zit in elk venijnig klein hoekje.
 
Henkie is ook niet bang voor computers. NES . En het Persth systeem.
Moet je dar een opleiding voor hebben Henkie?
Onze Schepper heeft dit mogelijk gemaakt. (y)
 
Onze Schepper heeft dit mogelijk gemaakt. (y)
Dus dan is alles ok?
Zo ja, dan toch alle operaties, vaccins, hulpverlening. Alles in deze wereld?

Ik vermoed dat het iets anders in elkaar zit. Volgens mij ben je zelf niet zo heel erg tevreden over bepaalde verrichtte hulpverlening.

Een gewaarschuwd mens telt voor twee. De afgelopen jaren is dat toch maar weer eens gebleken. Aan jou uiteraard de vrij wil en keuze om ermee te doen wat je wilt.
 

Met onze schepper heeft dit mogelijk gemaakt bedoelde ik dat we hersenen hebben gekregen en dat mensen die hersenen gebruiken en wetenschap (uitvindingen) toepassen op elk front.
en die frequenties hebben mijn bijzondere belangstelling.
Net zoals Henkie. en Tesla met zijn bijzondere uitvindingen.
 
Laatst bewerkt:
Je bijdrage zet me aan om dit topic aan te maken. Graag wil ik een plaats waar we elkaar kunnen inspireren met de helende frequenties.

Ben er veel mee bezig en ben er nog steeds niet uit waarop ik mijn muziekinstrumenten het best kan afstemmen. Is dat nu (A4) 432 Hz, 440 Hz? De laatste tijd speel ik op 436 Hz of 444 Hz, al moet je de snaren (in geval van gitaar) zo hard indrukken. Het instrument is er niet op gebouwd natuurlijk.

Enfin, dit topic is afgetrapt, ik denk bij helende frequenties o.a. aan:
  • Geluid en muziek (o.a. vanuit de oudheid en inspiratiebronnen als Tibetaanse monniken met hun klankschalen
  • Magnetisme, zowel statisch als dynamisch
  • Licht, kleurtoon en bron
  • Trilling/vibratie
  • Heilige geometrie en wiskunde
  • Emotie
  • Onzichtbare frequenties
Hopelijk zijn er meer mensen voor te porren, lijkt me leuk om elkaar te inspireren!
dat is mooi, we kunnen wel wat helende frequenties gebruiken wereldwijd
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.447
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan