Heel zeer bovenbeen

Ben inmiddels bij de huisarts geweest maar vond de "vlek"op mijn achterbeen niet verontrustend. Het lijkt meer een kwestie van slechte doorbloeding,je ziet ook witte plekjes als je in het gebied met je vinger er op drukt. Maar is best grote plek hoor,groter dan mijn hand!
Bedankt voor alle adviezen over acupuntuuur,dry needling enz. Ik ga eerst afwachten wat de neuroloog denk dat het is en dan pas zoeken hoe en wie het gaat behandelen....Dit weekend even op nodig familiebezoek en kijken hoe 1,5 uur in de auto zal bevallen,zitten gaat doorgaans wel redelijk. Heb de Naproxen nog niet aangebroken en neem ook geen Diclofenac meer,geen pijnstilling,ergens "wen" je er aan als iets altijd pijn doet,maar neem het wel mee als we weg gaan,slapen in hotel,kijken hoe dat gaat,ik MOET er af en toe even uit. Op de Veluwe zitten en dan NIET kunnen wandelen,zo ongewoon voor ons!
 
Gisteren was dan eindelijk de dag dat ik mijn afspraak met de Neuroloog in Dokkum had! Maar...ik heb afgezegd! Afgelopen woensdag stond ik op en dacht: huh? mijn been doet geen pijn.....
En dat bleef de hele dag zo,en de volgende...Dus ook niet een beetje pijn,nee, geen pijn! Snap er niets van. Het was er toen ook niet "in" geschoten,dus kon het er ook niet "uit" schieten. Maar het hele stuk bovenbeen wat ik normaal niet aan kon raken was pijnvrij! Ik heb vrijdag dan mijn afspraak gecanceld want waar geen pijn meer zit heb je ook geen dokter nodig! Ik had dus niets gedaan intussen al die weken aan bv acupunctuur of triggerpoints,geheel niets.... Ik kan alles weer aan rekken en strekken,bukken,EN wandelen! Want dat was het ergste, waren nog even op Ameland maar kon geen strandwandeling maken en de volgende dag toen ik thuis was was de pijn weg! ( gezonde zeelucht? ha ha )
 
Ik heb dit even snel doorgelezen en zie dat bij Babbe het probleem is opgelost. Vreemd dat het plotseling weg was, maar des te beter.
Inmiddels is mijn Linkerbeen zo pijnlijk dat ik uit balans ga lopen en de pijn trekt naar de heup.
Dinsdag been laten masseren en dan voelt de masseur precies waar de spier loopt en langs die lijn kan ik voelen dat hij "goed zit".
Ik moest 2 trappen op en dat lukte amper. mezelf opheisen langs de trapleuning.
De pijn is wisselend wat meer en minder.
Ik weet zeker dat het een ontsteking is vanaf de knie naar boven. dus geen gewrichten o.i.d. Hoe kom je aan zoiets? Geen idee.
Gisteren ingesmeerd met DMSO en een paar druppeltjes geslikt. Straks nogmaals proberen.
Woensdag acupunctuur gehad plus shiatsu massage. Al met al gaat het wat beter. IJs op de plek wordt ook geadviseerd.
Mijn zoon heeft het ook al eens gehad en was langdurig bezig om het probleem op te lossen.
En ja, de rug die al jaaaaren amper problemen geeft gaat ook meteen weer zeer doen.
Zijn er mensen die DMSO ooit hebben geprobeerd?
 
Voor het moment gaat het redelijk.
Vertrouw erop dat DMSO nog wat gaat doen. Ben begonnen met smeren en innemen.
 
Voor het moment gaat het redelijk.
Vertrouw erop dat DMSO nog wat gaat doen. Ben begonnen met smeren en innemen.
Nog steeds ben ik PIJNVRIJ! Nooit meer teruggekomen,ook niet een beetje,dat ik dacht: hm,het zit er weer! Vele kilometers in het Sauerland kunnen lopen met steile klimmetjes maar totaal geen last! Kom ik er ooit achter wat het geweest is????
 
De meest voorkomende peesklachten:
  • Achillespees (achilles tendinopathie, achillodynie)
  • Elleboog (tenniselleboog of Golferselleboog)
  • Hielbeen / hak (fascia plantaris, ‘hielspoor’)
  • Hamstrings (achterzijde bovenbeen, soms vlak onder de bil)
  • ‘Heup'; Tractus Iliotibalis (runners knee, buitenzijde knie, vaak ten hoogte van heup)
  • Schouder (verschillende pezen rond de schouderkop)
  • Bil; Gluteus Medius (zijkant bekken, schuin naar bil)
  • Adductoren (liesblessure)
  • Knieschijf (suprapatellair of patellapees)
  • Scheenbeen; MTSS (Mediaal Tibiaal Stress Syndroom, ook wel ‘compartmentsyndroom’ of ‘shin splint’ genoemd)

Ik ben Helemaal niet tevreden met mijn linkerbeen (pijn) en daardoor uit balans lopen.
2x gemasseerd, 2x acupunctuur plus shiatsu. soms lijkt het beter wat pijn betreft, maar ben absoluut niet tevreden met het lopen uit balans.
Wat nu?
DMSO smeren en innemen zou van binnenuit moeten werken. Daar merk ik tot nu toe niets van. Daar ga ik wel mee door. op hoop van zegen.
Blijkbaar worden er ook wel echo,s gemaakt. wat voegt dat toe?
Hopelijk kan ik via bovenstaande aanwijzingen nog iets vinden. Werk aan de winkel.

Ik zie nu dat er bij Knieschijf ontzettend veel info staat. mooi mooi.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga eigenlijk veel te laat slapen maar ja, so what, ik kan uitslapen als ik wil.
Na 3 uur slapen werd ik al weer wakker, shit, behoorlijke pijn in mijn been. wat nu.
Uiteindelijk T4/T3 geslikt, Magnesium, calcium, ijzer en been ingesmeerd met DMSO.
Ook op een massage-matje gelegen.

Gelukkig, weer ingeslapen en pijn is weer duidelijk minder.
Gisteren de aanwijzingen van DMSO nog eens nagelezen. advies = indien nodig meerdere keren insmeren. Okido.
 
Het onderwerp Knieschijf nog eens goed nagelezen. en gezocht of iemand in de buurt goed genoeg is naar mijn zin voor een diagnose/behandeling.
Alles staat en valt met een goede diagnose. desnoods maar wat verderweg gaan.
Vanmorgen zat ik zelf even mijn knie te masseren. wat blijkt, aan de zijkant zit ook een hele zere plek.
Nog niet zo lang geleden zooltjes aan laten meten. zijn die wel goed genoeg?
Eventueel een trainingsfiets huren voor binnen.
Pijn trekt definitief naar de rug. daar zit een versleten plek (sinds mijn 50e) maar had/heb ik nooit last van.
 
Intuitief denk ik dat oude rugklachten niet echt iets te maken hebben met deze huidige klachten.
Afspraak gemaakt voor volgende week Accupunctuur en nog een massage deze week.
Ik blijf smeren met DMSO maar ....
Ik had opeens hele stinkende voeten. Vroeg me al af hoe dat kan.
Kreeg een helder idee.
DMSO!!
 
Vandaag acupunctuur behandeling gehad bij iemand die ik al lang ken. Hij heeft een artsen-opleiding en zet altijd veel naalden.
Ik voeg me af of klachten ook verband konden houden met slechte darmen. Ja. Hij noemde specaal de dikke darm. En hersenen. Tuurlijk, de hersenen zijn de meester.
Ik heb er een goed gevoel bij. Veel naalden ook in hoofd, hopelijk werken die meteen op de duizeligheid.
We will see.
 
Het is best al weer lang geleden dat ik merkte dat mijn knieen verkleurd zijn/waren. blauwig en roodachtig. Geen pijn, geen klachten. En zonder klachten ga je niet naar een arts of acupunctuur. Maar bij nader inzien was dit wel de aanloop naar de klachten van nu. Ook de pijnklachten links waren niet direct hevig. Gewoon een zeurend gevoel tegen pijn aan waarvan ik dacht dat gaat wel weer weg.
Dus hoe behandel ik de oorzaak is de vraag.
Gisteren gezocht naar eventuele tekorten van glutathion.
Ik slik dit wel al maar misschien niet genoeg. Plus dat artikelen over GLUTATHION meteen een heleboel andere tekorten/oorzaken signaleren die elkaar beinvloeden.
Zou mooi zijn als er een produkt is die alles ineen bevat, in ieder geval de belangrijkste.

Of zou een bloedonderzoek nog aanwijzingen kunnen geven naar tekorten.
Ik maak me in ieder geval ernstig zorgen over de totale linkerkant (knie, heup, bil).
Door de dag heen doe ik steeds oefeningen.
Maar feit blijft, het is begonnen met een ontsteking. Dus daar moet ik het zoeken lijkt me.
 
Zojuist op ARD Buffet gebruiken ze voor de knie een omslag gedrenkt in gember sap?
Interessant om verder te onderzoeken.
Ja gember werkt ontsteking remmend. Daarom is het ook waardevol om gewoon te eten of drinken. Een heet waterkuur met gember kan heilzaam werken op ontstekingen.
 
Laatst bewerkt:
Mijn zere been gaat heel wat beter. Ik drink iedere dag wilgenblad-thee ( vitC-pijnstillend) en blijf dit voorlopig doen. plus massage en acupunctuur. acupunctuur is ook voor andere dingen. extra oefeningen helpt ook. Blij mee.
 
Mijn linkerbeen blijft problemen geven. Soms iets meer, soms iets minder. Neem ook nog steeds wilgenbladthee en doe oefeningen/acupunctuur/massage.

Gisteren een stuk tekst vertaald (via vertaalprogramma) van Mike
Ik ben het natuurlijk helemaal eens met dit standpunt.
Maar eigenlijk zou die ontsteking bij mij al lang weg moeten zijn.
Ik heb natuurlijk een zeer slechte stoelgang maar na 3 dagen ben ik wel weer leeg.
Geen idee wat ik verder nog kan doen.
-------------------------------------------------------------------------------------
quote:
Ja en nee. Parasieten ZIJN alomtegenwoordig. Iedereen heeft ze WEL. Ze zijn echter alleen pathogeen ALS u ziek en degeneratief weefsel heeft. Waarom? Bc Wat is het doel van parasieten en micro-organismen op aarde? Om dood weefsel af te breken. Dat is wat ze doen. Dus WANNEER je degeneratief/ziek weefsel hebt, vermenigvuldigen ze zich om die weefsels te helpen ontbinden. Tumoren vormen zich als een manier om de slechte weefsels van de rest van het lichaam af te schermen. Lytische laesies ontstaan wanneer het ziekteproces niet opnieuw opgebouwd kan worden, waardoor de afbraak doorgaat. Als de ziekte/degeneratie uiteindelijk uw weefselfunctie vernietigt, sterft uw weefsel. Als er voldoende weefsel afsterft, zal dit uw dood tot gevolg hebben. Het doden van parasieten en infecties geneest uw degeneratie NIET; alleen uw CZS, neuro-endocriene systeem, autonome zenuwstelsel en voedingsstoffen herbouwen u. Verder, simpelweg het nemen van antibiotica en antipathogene medicijnen zorgt voor een overgroei van meer pathogene en resistente micro-organismen en parasieten. Alle onderdelen waarmee je opnieuw opbouwt, worden in je lever gemaakt, uit de materialen en benodigdheden (macro- en micronutriënten) die je consumeert. Mensen die bouwen met waardeloze materialen/benodigdheden zullen structurele en functionele problemen hebben. Dat is de reden waarom de voedselindustrie iedereen maïs en granen voedt, en vervolgens tegen iedereen zegt veganist te zijn (JE HEBT VLEES EN VET NODIG OM TE HERSTELLEN). Ten slotte MOET u een adequate verwijdering van het afvalsysteem hebben, namelijk uw lever, nieren, lymfestelsel, longen en maag-darmkanaal. Beschadig je die weefsels en kun je afvalstoffen niet voldoende afvoeren dan sterft je lichaam aan zijn eigen afvalstoffen. Stel je voor dat je het toilet nooit doorspoelt – hoe snel zou dat een probleem zijn. Als u uw CZS/neuro-endocriene systeem weer inschakelt, voorzie het lichaam van al zijn ESSENTIËLE voedingsstoffen (essentiële betekenis ABSOLUUT NOODZAKELIJK; NIET MIJN MENING OF DE JOU, MAAR HOE JE WERD ONTWORPEN), ontgift het lichaam van gifstoffen, zware metalen en halogenen en ruim vervolgens je afvalsystemen op - je lichaam geneest zichzelf . Inclusief kanker. Ik heb dit op de harde manier geleerd. Ik heb 1 jaar lang veel antiparasitaire medicijnen gebruikt, wat resulteerde in symptoomverbetering, maar GEEN functionele verbetering, noch weefselgenezing, en het vernietigde mijn lever, want daar vindt het metabolisme van die medicijnen plaats. Toen ik het CZS weer aanzette, alle ontbrekende (kwaliteits- en essentiële) voedingsstoffen toevoegde, alle gifstoffen verwijderde van het binnendringen en mijn lichaam ontgiftte van de gifstoffen die al binnenin zaten, en vervolgens mijn lever- en afvalsystemen zuiverde, genas mijn lichaam volledig en mijn functies volledig gerestaureerd. Een gebrek aan symptomen staat NIET gelijk aan gezondheid. Als je geneest, zul je symptomen krijgen. Ontstekingen zijn NOODZAKELIJK en zo WEET uw lichaam waar het de genezende voedingsstoffen naartoe moet brengen. Het is een chemisch signaal dat zal "opvlammen", net zoals een zinkend schip fakkels afvuurt om anderen te waarschuwen waar het zich bevindt. Ontsteking veroorzaakt pijn en symptomen die specifiek zijn voor de plaats waar de ontsteking zich bevindt. Het is de manier waarop uw lichaam reageert op ziekten; de symptomen zijn NIET de ziekte zelf, zoals de westerse geneeskunde u wil doen geloven. Dat is de reden waarom het behandelen van symptomen je NOOIT volledig geneest. Correlatie is NIET gelijk aan causaliteit. Bovendien valt het immuunsysteem van het lichaam zichzelf NIET aan. Auto-immuniteit is een BS-diagnose door mensen die geen zicht hebben op de oorzaak. Adaptieve immuniteit is een beter woord. Wanneer uw lichaam PROBEERT te genezen door ontstekingen te stimuleren, de immuunfunctie te versterken, leverfuncties en afvalfuncties aanzetten, en dan wordt de oorzaak van de ziekte NIET weggenomen, en in plaats van terug te keren naar de rusttoestand van het immuunsysteem, past het zich eenvoudig aan en blijft het “aan”. Dus chronische ontstekingen en chronische klachten. ALS de oorzaak ooit zou worden behandeld, het functioneren zou worden hersteld en de toxiciteit zou worden verwijderd, zou u geen ‘auto-immuunziekten’ hebben. Uw lichaam/immuunsysteem zou terugkeren naar zijn rustende en regeneratieve staat. Dit is de reden waarom het westerse gezondheidszorgsysteem ‘de oorzaak niet kent van’ auto-immuunziekten, kanker, enz.. Hun enige hoop is het uitschakelen van je ontstekings-, pijn- en fysiologische mechanismen, waardoor je immuunsysteem wordt uitgeschakeld als een manier om symptomen en pijn verminderen. Maar goed, als je het niet voelt, of niet weet, dan moet je genezen zijn... toch? Als dat waar zou zijn, dan zouden deze ziekten al lang geleden genezen zijn. In plaats daarvan nemen ze alleen maar toe. Volledig herstel van alle cellulaire/weefselfuncties door volledige activatie van het CZS/neuro-endocriene, adequate inname van ALLE 90 essentiële voedingsstoffen, het verwijderen van toxiciteit en het herstellen van afvalsystemen, zal ertoe leiden dat uw eigen lichaam uw zieke en beschadigde weefsels volledig herbouwt en U ZULT JEZELF HELPEN- -het staat op je DNA geschreven. Zodra de genezing heeft plaatsgevonden, verdwijnen de parasieten en micro-organismen/bacteriële infecties vanzelf omdat ze niet langer nodig zijn. God heeft deze organismen met een doel op aarde geplaatst. Begrijpen hoe alles samenwerkt is essentieel voor daadwerkelijke genezing. Het simpelweg doden van deze organismen met medicijnen is niet de oplossing. U heeft geen medicijntekort. En God heeft geen gebrekkig systeem geschapen. Mensen zijn gewoon dom en hebben een beperkt perspectief. We zijn ook arrogant en denken dat we de fouten en gebreken in het systeem kunnen 'redden', terwijl je eigenlijk ontworpen bent om je eigen lichaam automatisch te genezen. Niet alleen dat, maar het werkt elke keer opnieuw (behalve bij dingen die helemaal zijn doorgescheurd, elk weefsel dat al is afgestorven en elke echte genetische misvorming zoals het syndroom van Down). Behandel geen ziekten of symptomen; herstel de functie. Periode.
 
Laatst bewerkt:
Mijn zere been (linker knie) wordt niet beter. Gedurende de dag is de pijn wel iets minder of meer. Eigenlijk duurt het veel te lang naar mijn zin. Het had allang beter moeten zijn.
Nu ben ik wel begonnen met chloordioxine innemen en zou kunnen dat het gaat helpen maar wanneer is afwachten.
Vroeger gingen we met een ontsteking in een soda badje maar een knie is lastig. blijft over een compres. Ga ik toch maar doen maar wordt het een soda of chloord. compres?
Wilenbast thee (goed te drinken) heeft dus ook nog niet geholpen tot nu toe. zo jammer
 
Mijn zere been (linker knie) wordt niet beter. Gedurende de dag is de pijn wel iets minder of meer. Eigenlijk duurt het veel te lang naar mijn zin. Het had allang beter moeten zijn.
Nu ben ik wel begonnen met chloordioxine innemen en zou kunnen dat het gaat helpen maar wanneer is afwachten.
Vroeger gingen we met een ontsteking in een soda badje maar een knie is lastig. blijft over een compres. Ga ik toch maar doen maar wordt het een soda of chloord. compres?
Wilenbast thee (goed te drinken) heeft dus ook nog niet geholpen tot nu toe. zo jammer
Heb je wel eens overwogen om dit probleem op te lossen met een langere periode watervasten ?
 
Mijn zere been (linker knie) wordt niet beter. Gedurende de dag is de pijn wel iets minder of meer. Eigenlijk duurt het veel te lang naar mijn zin. Het had allang beter moeten zijn.
Nu ben ik wel begonnen met chloordioxine innemen en zou kunnen dat het gaat helpen maar wanneer is afwachten.
Vroeger gingen we met een ontsteking in een soda badje maar een knie is lastig. blijft over een compres. Ga ik toch maar doen maar wordt het een soda of chloord. compres?
Wilenbast thee (goed te drinken) heeft dus ook nog niet geholpen tot nu toe. zo jammer

Chiropractor ? Sta je recht ineen ?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.472
Berichten
501.616
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan