Heeft iemand al eens ozon door z'n rectum laten stromen?

Er stroomt een paar x per dag wel wat door mn rectum maar of daar ozon in zit ? Het ruikt heel anders hahaha.

Haha, nee, dit is niks voor mij. Ik eet en drink liever mijn zuurstofrijke voeding, h2o2 of ozon. Tja, en dan blijft er nog maar 1 andere gek over.. Dennis?? iets voor jou :mrgreen:

Volgens mij heeft Mike een keer op het forum geschreven dat je daar heel voorzichtig mee moet zijn, qua dosering.

Dat had hij uit het boek van Ed McCabe.

Voor wat het voor jullie waard is: ik was daar ook nieuwsgierig naar naar dit onderwerp: ik heb iemand daarom gevraagd te testen met een pendel of het toegevoegde waarde voor mij heeft die rectale ozontoediening boven wat ik al doe: in ozonlucht slapen (nu even een tijd niet maar vijf maanden lang wel gedaan) en ozonvoetenbadjes nemen en het antwoord op de vraag naar evt toegevoegde waarde van rectale ozoninblazing was "geen".

De arts die bij mij ozon-eigenbloedtherapie deed, die past rectale ozoninblaastherapie toe bij mensen bij wie de aderen om de 1 of andere reden niet meewerkten om er het geozoneerde bloed in terug te doen.

Voor vrouwen is er ook nog de extra optie van vaginale insufflatie, maar ook dat had kennelijk voor mij geen toegevoegde waarde boven wat ik al doe en deed volgens die pendeltest.

Uit The Truth About Food Grade Hydrogen Peroxide:

Quote:
The concept behind a retention enema is different than a regular

enema. The purpose of a regular enema is to clean out

your lower colon and rectum. The purpose of a retention

enema is to hold a fluid in your rectum for a period of time

so that it will provide a treatment to the tissues of the colon

and so that some of it will be absorbed into your bloodstream.

The inner surface of the colon contains a vast array

of capillaries that can actively absorb fluid from the colon.

This area is probably the most efficient place to introduce

any water soluble compound into the body.

The proper way to use hydrogen peroxide in the colon is to

first perform a regular enema (or a series of them) in order

to ensure that the inside of the colon and rectum are as

squeaky clean as they can be. THEN and only then, should

a diluted mixture of hydrogen peroxide and distilled water

be allowed entry into the rectum via the enema. Let me put

this in very plain English. There is no reason to use hydrogen

peroxide to disinfect the fecal matter in your rectum and

colon. This is a waste of time, effort and money. As much

as possible, you should endeavour to flush such waste out of

your system with pure water first. Again, if 500 parts per

million is considered safe and effective, this is the amount

to consider for use in a retention enema AFTER you have

cleaned the bowels with regular enemas. Start with a very

small amount of fluid so as not to put too much pressure on

the inside of the rectum and colon. One pint is a reasonable

place to begin. To prepare a pint of diluted hydrogen peroxide

(500ppm), you need one-eighth as much hydrogen peroxide

as you would need to make a gallon. One half of a

tablespoon of 3% food grade hydrogen peroxide added to

one pint of distilled water will result in a dilute mixture that

is 500 parts per million (0.05%) hydrogen peroxide. Feel

free to start with less fluid or a lower concentration.

Maximaal een halve eetlepel 3% dus.

Mike

Ja ik zie dan toch iemand met een eetlepel aan de gang om die H2O2 naar binnen proberen te krijgen :p

Nou is net deze ozon generator binnen gekomen. Laten daar nou toch slangetjes bij zitten...

Dit had ED zelf bedacht om zichzelf schoon te spoelen/ blazen:

http://www.invollebloeigeknakt.nl/wp-content/Colon-Ozon-klein.jpg

Een dunne buis gaat er in en een dikkere buis komt er als uitlaat uit

Hiermee lag ie een uur op bed. Zulk product kan ik online nergens vinden :) tis wa, dat wordt knutselen dan! IEEEEEUW ;-)

Deze dude is goed op dreef daar beneden

http://curezone.com/forums/am.asp?i=1110794

Quote:
Hello everyone... I just wanted to say that I am having amazing results today... I am cleansing like crazy. I dont think I have ever detoxed so much in one day! Last night when I did the insufflation I didnt even have to let go of the ozone, and it was very comfortable. I fell asleep and it all absorbed into my body.

Today I had lots of candida strings, lots of liver flukes, and parasites come out today, I mean lots.

Today I did a Hydrogen Peroxide enema... and had to do it twice cause I had so much come out. I do the enemas so that the ozone rectal insufflations do not get used up on fecal matter and will absorbed into the body.

Today I cranked up the ozone to 1/32L /min for 61ug/ml, and took in 500ml and feel great. I will do this for a couple days, then take it back down a notch... just because i want to stimulate the immune system. I read this is what they do in germany.

BTW I am also using 8 drops of MMS twice a day, and doing the Hulda Clark cleanse using the l-cystene daily and the mega dose of 3000mg of coenzyme q10 weekly... which is contributing to the finishing off of these parasites. I found that MMS is awesome at killing parasites... I am sure that the ozone insufflations and mms combined are doing some wonderfull healing on the body. It actually scares me a bit to think about how contaminated my liver actually is. Thank god it regenerates.

Quote:
Dennis?? iets voor jou

Ik lees deze topic nu pas voor het eerst. Een engelstalige tekst of film trekt mij niet zo snel. Maar is het verschil tussen een waterklysma en een ozonklysma dan zo groot? Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo'n gek idee...

Ed Mcabe zegt het in die lecture zo:

Quote:
Als je uitgang gedeeltelijk geblokkeerd is gaat het tussen de ingang en uitgang een moeras zijn, of niet?

Voor de volledigheid van het toppic hier het antwoord op de vraag wat dat ding van ozonosan.de kost.

Quote:
The prices are ex works, costs for shipment corresponding to our

expenditures dependent to the product and the quantity you order.

Payment in advance. All prices are additional VAT.

Rectal Set art.: 1028 EUR 186,00

Zo, Zojuist de kysma gedaan. Ik had nooit eerder een gewone gedaan dus ik weet niet of mijn conclusie op de h2o2 berust.

Had dit ding besteld een halve liter klysma voor 16 euri inc verzenden.

Eerst een gewone klysma met als eerst een halve liter lauw kraan water toen de wc en daarna nog een keer 1.5 liter water . Toen die 2e lading eruit was voelde ik me plots enorm geaard. m.a.w. de voeten stonden stevig op de grond. Daarna nog een liter gewoon water en daarna de ´pint´ (=halve liter) met een halve eetlepel 3% h2o2.

Die laatste is blijven zitten en zit er nu twee uur in. Ik voel rust , heel veel rust en er is meer 'ruimte' in m´n buik gekomen. Net Als bij de 'lever-gal flush' het geval was.

Een aan rader dus! Dat klysma ding van 9 euri is overigens wel onhandig. Wil je gemak, bestel dan een zak :)

Marinus

ik heb een stevige kan, waar 1.5 liter water in kan, dat vind ik weer een handig ding hoor.

Forum statistieken

Onderwerpen
Leden
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan