Heeft iemand al eens ozon door z'n rectum laten stromen?

Quote:
In the words of Renate Viebahn (a German physician and authority ozone therapy) "Rectal Insufflation is 95-96% as effective as Major Autohemotherapy".

http://www.gracermedicalgroup.com/resources/page_11.php

Volgens mij wordt in deze door Marinus gestarte rubriek de potentie van rectale insufflatie rijkelijk onderschat (zie citaat over de bevindingen van Renate Viebahn).

Als de potentie van rectale insufflatie de grote eigenbloedbehandeling zowat evenaart lijkt me dat veel reden om daar mee te gaan experimenteren.

Zo'n infuus is echt niet alles en ook de prijzen niet van die eigenbloedbehandelingen.

Rectale insufflatie kun je gewoon zelf thuis doen, je hoeft nergens heen en pijnlijk is het zeker niet als je de goede hoeveelheden ozon en tijden in acht neemt.

Ik ben bijna in staat om het voorzichtig te gaan proberen, zelfs ook met dat ozonapparaat met maar 1 stand dat ik heb. Je moet voor je daar mee begint altijd wel eerst een klysmabeurtje achter de rug hebben of net toevallig een drol gelegd hebben.

Hoeveel ozon, welke sterkte, hoe lang e.d.: dat staat vast.

Dat ozonapparaatje dat ik heb staat maar op 1 volumestand jammer genoeg.

Toch gebruik ik dat apparaatje sinds drie dagen voor mijn oren (om mijn hersenen en sinusholten te bereiken), voor mijn neus (dan niet ademen) en kieswortelzenuw die soms opspeelt proberen te helen.

Plus nog een ander gat: mijn vrouwelijke gat.

Dat heb ik nu twee dagen met veel reserve geprobeerd: het is een vorm van lymfeklieropschoning (80% van die ozonroute volgt de lymfeklieren en 20 procent komt in het bloed terecht).

Ik voel dat laatste vooral in mijn benen/voeten: mijn doorbloeding daar is niet best en het werkt best stevig door daar.

Quote:
Renate Viebahn-Hansler , Olga Sonia León Fernández & Ziad Fahmy (2012): Ozone in Medicine: The Low-Dose Ozone Concept- Guidelines and Treatment Strategies, Ozone: Science & Engineering: The Journal of the InternationalOzone Association, 34:6, 408-424

http://www.ozonosan.de/images/upload/File/Guidelines OSE 1212 published.pdf

 
Heb op dit forum gezocht naar ozonklysma doch kom niet echt verder of iemand daar nu ervaring mee heeft. Ik lees dat ozoninsufflatie (dus kennelijk gewoon ozongas inbrengen) net of bijna net zo goed werkt als ozontherapie. Ik heb in het verleden al H2O2 ingenomen (maximale dosis) en had geen resultaat. Ik heb een behoorlijke candida en lekke darm (heb CVS).

Ik heb de stukken in het Engels niet gelezen, mijn Engels is erg slecht. Ik heb een ozongenerator om te ozoneren. Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen? Moet ik b.v. water ozoneren en daarmee een klysma doen of moet ik gas inbrengen en hoeveel dan?

 
hallo Herman, het houdt mij dus ook bezig.

De normale waterozonmachines zijn officieel niet geschikt voor anale insufflatie omdat er stikstofvervuiling bijzit.

Voor echte insufflatietechnieken heb je een ozonapparaat nodig dat zoals men dat noemt: medical grade is (opgewaardeerd voor medische doeleinden).

Zover ik weet zijn die in NL niet te krijgen.

Dus dan zou je die via het buitenland moeten bestellen.

Duitsland is officieel het ozonland bij uitstek, maar of ze daar een doe-het-zelf-cultuur zoals in de VS hebben, vraag ik me af.

Je hebt in elk geval een ozonapparaat nodig dat verschillende volume- en zuurstof/ozonratio-standen heeft en die ook een aanvoer krijgt vanuit een zuurstoftank of -concentrator.

 
Lievergezond, dank voor je antwoord. Weet je ook of Ozon zich makkelijk hecht aan water om zodoende een ozonklysma te doen?

 
hoi Herman, een ozonklysma via geozoneerd water is denk ik qua effect minder sterk dan als gas: er komen heel veel bloedvaten in je endeldarm uit, dus het wordt daar direct in je bloed opgenomen.

Maar het kan zeker wel in die vorm van water met ozon ook wel anaal gebruikt worden.

Ozon hecht zich wel aan water, het is alleen een instabiel gas, van wat ik ervan weet.

Je moet het water goed koud houden anders is het zo weg uit het water.

 
Lievergezond, ik kwam nog een topic tegen waarin je aangaf dat je ozontherapie volgde en dat het wegens stress niet echt lukte. Hoe is de therapie verder gegaan. Had je er baat bij?

 
hoi Herman, ik heb heel lang snachts in de ozon geslapen (ozonlucht).

Maar ik kwam er niet verder mee had ik het gevoel.

Toen ging de machine stuk.

Toen werd die weer gemaakt (erg fijn!).

Nu doe ik minimaal 2x per dag 2 minuten mijn oren insuffleren, 2 minuten mijn linkerneusgat en 2 minuten een kieswortel.

Ik hou het slangetje ertegen aan en probeer het niet in te ademen.

 
Ik bedoelde eigenlijk de ozontherapie waarbij ozon aan je bloed wordt toegevoegd en dan weer in je lichaam wordt gespoten. Of heb je die therapie niet gevolgd?

 
hoi Herman, ja ik heb dat gedaan: eigen bloedtherapie met ozon.

5 keer heb ik het gedaan.

Het werd niet veel beter met me, alhoewel bijv. wel een ganglioomcyste op mijn pols wegging daardoor, maar kwam later ook weer terug trouwens: totdat ik een keer jodium ging gebruiken.

 
Ik twijfel of ik ozon bloedtherapie ga doen. Heb al zo giga veel uitgegeven aan mijn gezondheid en naar mijn gevoel ben ik er nog lang niet. Leef volledig volgens WP, ben alleen zo stom geweest om na een dag overwerken wat chinees te eten en de volgende dag een paar broodjes omdat ik op een reünie niet lastig wilde zijn i.v.m. de gluten. Volgens de bloedtesten mocht ik een half jaar been gluten eten en dat halve jaar zat er al ruimschoots op. Na het eten van voornoemde dingen was ik voor mijn gevoel weer terug bij af. Mijn vrouw kan zelf vegatesten en mat o.a. een behoorlijke candida. Ook komt altijd mijn darmslijmvlies slecht uit de test alsmede mijn dikke darm. De bijnieruitputting ben ik wel kwijt alsmede de lever doet het weer aardig na behoorlijk wat reinigingen. Ik zou dus weer met koffieklysma kunnen beginnen maar daar werd ik tijdens de bijnieruitputting enorm labiel van. Voor dat ik de voornoemde twee dingen (chinees en broodjes) at zat ik geestelijk enorm op rust. Ook dat is nu over met steeds weer dat unheimische gevoel wat ik eerder ook had toen ik zo vermoeid was. Gewoon een soort van angst voor het onbekende. Ik kan het makkelijk linken aan mijn niet goede darmwerking maar het is lastig mee om te gaan. Ik twijfel ook of ik nog een levend bloedanalyse laat doen omdat in het begin van mijn ziekte zowel met bioresonantie (dr. Broekhuyse) als met biophotonencoherentie (Heiloo) Lyme werd waargenomen doch later niet meer. Ik twijfel echter of de Lyme geheel weg is of dat deze mij nog plaagt. Als iemand tips heeft, hoor ik het graag.

 
hoi Herman, ik begrijp je vertwijfeling heel goed. Bakken met geld kost het om je gezondheid terug te kunnen winnen: althans zo heeft het tot nu toe bij mij uitgepakt.

Ik ben daarom een beetje aan het zelfbehandelen geslagen met een huis-tuin-en-keuken ozonapparaat voor water en lucht te ozoneren. Ik heb het heel langzaam opgevoerd en het moest natuurlijk fout gaan.

Ik wist dat het zou kunnen gebeuren. Gisteren had ik bloeduitstortingen.

Weet je al wat je gaat aanvangen?

 
Beste Herman.

Je zou kunnen overwegen om een zgn. Vegatest te laten doen om lyme def uit te sluiten.

Levendbloedanalyse is ook een uitstekende methode alleen bij chronische lymepatienten heeft de bacterie zich (allang) uit het bloed teruggetrokken en is dan ook met Lba niet meer te zien.De Vegatest kan dit wel. Er zijn slechts 2 praktijken waar men een lymekuur aanbiedt waarbij de lyme in gemiddeld 5 weken uit je lichaam is! Met een klassieke-homeopatische kuur, co-infectie's kunnen ook behandeld worden.Adressen heb ik voor je! Groetjes.

 
Waarom deel je die adressen niet Anne-roos? Er zijn verschillende mensen hier op het forum met Lyme. En hoe komt het dat de Lyme met 5 weken uit je lichaam is? Ik lees hier verhalen van mensen die al jaren bezig zijn, dus een 5-weekse kuur die werkt is een uitkomst!

 
hallo Alexandra en Anne-Roos, er zijn mensen echt flink opgeknapt bij de adressen waarop jij doelt Anne-Roos, maar ik ken ook echt verhalen van mensen die bij de bewuste adressen zijn geweest, maar die mensen blijken bij metingen bij andere behandelaars gewoon nog steeds lyme en / of coinfecties te hebben en ook nog klachten. Het belangrijkste is volgens mij niet dat de lyme weg is, maar wel de klachten

 
Lievergezond, ik ben er nog niet uit. Heb zojuist 6 uur overgewerkt (14 uur in totaal) en dat ging prima. Je kunt er soms zo weinig van navertellen met CVS. Wel ben ik nu, n.a.v. het feit dat er weer een behoorlijke candida uit de test kwam, een week bezig met MMS en UMF-therapie. Ik weet dat men er op dit forum niet voor is maar mij helpt het wel. Ik kan de diensten in ieder geval weer volhouden en dat was een paar weken geleden wel anders. Ik wacht het nog even af.

Anne-Roos, ik heb wel Vegatesten gehad waarin de Lyme naar voren kwam doch nu komt dit, na behandeling met UMF-therapie, niet meer uit de test. UMF is Ultra Moleculaire Frequenties.

Mijn vrouw werkt er zelf mee en ik heb daar hele mooie resultaten van gezien, vooral op het gebied van allergie werkt het fenomenaal, zeker i.c.m. goede voeding. Ik ben wel benieuwd naar die adressen.

 
Herman,Lievergezond: de lymekuur bij 'mijn' behandelaar van destijds werkt in 99 van de 100 gevallen.

Helaas komt het een enkele keer voor dat dit niet werkt.

Dat ligt niet aan de Vegatest of lymekuur maar aan de wijze waarop de Borrelia zich verstopt heeft.

Ik weet hoe dit komt en hoe men dat kan checken.

Of UMF dit ook kan veroorzaken weet ik niet maar zal ik zeker vragen, dit is m.i. wel belangrijk!

Zolang lyme vooral een politieke ziekte is willen goede behandelaars van lyme en co. , ook de reguliere lyme-artsen, op fora NIET genoemd worden.Dat is niet omdat de homeopatische kuur niet zou werken maar juist omdat het wel werkt. Ik mag de adressen dus niet zo geven; dat is alleen om hen te beschermen. Je kunt mijn e-mail adres opvragen bij de beheerder van het forum en dan help ik je graag verder. Groetjes!

 
Ik snap hier echt niets van. Iets werkt, maar er mag niet over gesproken worden en niet openbaar gemaakt worden. Waarom niet?

 
hallo Alexandra, ik weet niet of je op de hoogte bent van de heksenklopjacht die er gaande is op natuurgeneeskundigen, maar eigenlijk op alles wat de mens met de natuur of met natuurwetten verbindt.

 
Ik heb echt gemist dat wij hier geen namen meer gebruiken van mensen en gebruikte behandelingen bespreken. En als dat de te volgen trend is, dan vindt ik dat een grote winstpakker voor de vereniging van Kwakzalverij en de minister. Want daarmee laten we ons in een hoek zetten van niet te controleren ondergrondse beweging, terwijl voor mij de kracht van dit forum juist is dat alles bespreekbaar is. Op deze manier kan iedereen die zich aanmeldt wel roepen, ik heb echt een geweldige "..." met een super behandeling! Verder kan ik er niets over zeggen, maar het werkt, echt waar! En vervolgens blijken mensen gebakkken lucht in een flesje te mogen druppelen....

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.680
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan