Heeft iemand al eens ozon door z'n rectum laten stromen?

hoi Alexandra, sommige behandelaren zelf zitten er niet op te wachten om op internet besproken te worden. ik snap wel wat je bedoelt trouwens. Ik behandel om veel redenen het liefst mezelf.

 
Ik ben het met je eens Alexandra. Als je een protocol hebt waarbij je binnen 5 weken bij 99% van de gevallen een genezing hebt dan zou je dat toch van de daken moeten schreeuwen? Wat dan nog als 'ze' komen kijken bij je praktijk. Je kan dan toch zo tientallen zo niet honderden ex lyme patiënten laten verklaren dat ze na jaren aan deze slopende ziekte geleden te hebben nu eindelijk weer een leven hebben?

Ik weet uiteraard niets over de methode waar Anne-Roos het over heeft maar ik ben toch wel heel sceptisch over de alternatieve methoden tegen lyme.

Onlangs het epigenar protocol eens tegen het licht gehouden en dat valt mij echt zwaar tegen.

Ze claimen er duizenden mensen mee genezen te hebben maar ik heb er geen 1 kunnen vinden op het net.

Zelfs op een lyme forum is na herhaaldelijke oproepen van lyme patiënten geen 1 succesverhaal naar voren gekomen.

Het kost echt bakken met geld en het enige wat je voornamelijk leest bij mensen is dat ze aan het 'detoxen' zijn.

Ook de vega test en LBA vind ik (helaas) discutabel. De ene lba therapeut zegt dat je heel makkelijk lyme kan aantonen daarmee, "kijk maar daar zwemmen ze" ,de ander zegt dat dat helemaal niet kan en dat die dingen wat anders zijn.

Zo ook met de vega test.

 
Ik heb ook geen idee over wie het gaat, over welke methode, Lievergezond blijkbaar wel. Maar twee dingen staan mij tegen. 1, iemand meldt zich hier aan en komt met vage bewereringen en zegt dat het allemaal niet openbaar gemaakt mag worden, maar je kan wel mailen. Voelt niet oke voor mij. Dat Lievergezond wel weet waar het over gaat geeft nog enigszins vertrouwen van mijn kant, maar ook daar geen positief verhaal als het gaat om de lymegenezing.

2, zogenaamde geheimhouding. Ik moest denken aan Mayk die in eerst een jaar dat heftige protocol voorgeschreven krijgt, door het forum vragen hierbij gaat stellen en vervolgens is het protocol (op dit moment) niet nodig (meer).

Als je niet besproken wil worden op het internet, dan moet je in een andere tijd gaan leven. Je kan niet zeggen, ik heb een wondermiddel, maar dat mag niet bekend worden hoor! En als het je helpt, dan mag je het niet zeggen en als het niet helpt, dan ook niet.

 
Herman, mocht je meer willen weten over ozontherapie: hier https://www.fatsforum.nl/topic/ozontherapie#post-62709 heb ik allerlei links voor downloads met info over ozontherapie staan.

Ook is er een yahoogroep genaamd ozontherapy waarbij je je kan vervoegen bij meer interesse.

Daar staat bijv. dat als man je open staat om ozonsaunabaden te nemen, evenals bijv. rectale ozoninsufflatie. Ozoninsufflatie via een earscope (een stethoscoopding)wordt door lymepatienten ook vaak gedaan omdat je zo de hersenen bereikt.

Ik ben wel benieuwd naar je ervaringen met de mms.

 
Ik heb met mijn eerste reactie op dit forum lyme-patiënten oprecht willen helpen met een absoluut betrouwbare praktijk en -behandeling; niets meer en niets minder.

Ik verkoop geen goedkope praatjes met zweverige behandelmethode's; ik zou niet durven.

Ik weet maar al te goed wat (ex)lymepatiënten meemaken of meegemaakt hebben!

Dat lyme een politieke ziekte is en hier in Nederland voorlopig ook zal blijven blijkt o.a. uit een lezing over deze ziekte door huisarts en homeopaat Frits van der Blom.

Regelmatig geeft hij lezingen in het hele land over deze ziekte, die nog steeds onder het vloerkleed geveegd moet blijven, evenals de betrouwbare opsporing hiervan én de behandelmethode's.

En zoals veel lezers van dit forum waarschijnlijk ook wel zullen weten: dit geldt helaas niet alleen voor de ziekte van lyme...

Volg eens een van deze lezingen, hopenlijk begrijpen de sceptici daarna ook wat ik bedoel.

Google eens op:

http://www.gezondverstandavonden.nl/januari.html

"Waarom is de ziekte van lyme in een enorme vaagheid blijven hangen?

En wat voor gevolgen heeft dit voor de mens en de samenleving?"



Herman: ik wil nog steeds graag de adressen aan je doorgeven en je verder helpen!

Groetjes

 
Quote:
Regelmatig geeft hij lezingen in het hele land over deze ziekte, die nog steeds onder het vloerkleed geveegd moet blijven, evenals de betrouwbare opsporing hiervan én de behandelmethode's.



Maar dan kan jij hier toch wel vertellen wat deze opsporing en behandel methoden dan precies zijn? Dat kan toch geen kwaad?

En met welke specifieke behandelmethode ben je zelf van lyme genezen? Volgde je daarvoor een speciaal dieet of heb je permanent je dieet aangepast, neem je ook vitamine supplementen enz.

Lijkt mij allemaal erg interessant voor mensen die lyme hebben.
Quote:
Dat ligt niet aan de Vegatest of lymekuur maar aan de wijze waarop de Borrelia zich verstopt heeft.

Ik weet hoe dit komt en hoe men dat kan checken.



Ben ik ook heel benieuwd naar. Wil je dat met ons delen?

 
Anne-Roos, ik heb wel een hotmailaccount die ik zelden gebruik. Als je het naar chieltandwiel at ... stuurt, komt het wel over. Bedankt alvast. Er is misschien voor beide opvattingen wel wat te zeggen. Enerzijds denk ik dat wanneer iets goed werkt mag iedereen het weten. Anderzijds kunnen we ook opmerken dat wanneer iemand een goede behandelmethode heeft, hem dit niet altijd in dank wordt afgenomen. Kijk maar naar dr. Ryke Geerd Hamer, die de Germaanse geneeskunst ontdekte. De man werd zelfs vastgezet in Duitsland terwijl het een zeer gerespecteerd arts was met de nodige uitvindingen/patenten. Zijn geneeskunst is aan de universiteit van Bratislava bewezen op grond van, naar ik meen, 60.000 gevallen waarbij tot ver in de negentig procent van de mensen herstelde van kanker. Zie ook: http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/dr-ryke-hamer-spreekt/ De film is NL-ondertiteld.

Anne=Roos, misschien kun je wel iets vertellen over de manier van testen dan wel de behandelmethode in deze.

 
Op dit moment verkoop je alleen maar praatjes Anne-Roos, want je komt met niets concreets. Het gevoel dat bij mij naar boven komt is die van de pyramide-verkoop. De wondermiddelen waar je vervolgens rijk mee wordt. Het werkt echt voor alles, deze goede, gezonde chocolade, maar het is niet in de winkels te koop hoor! En als jij iedere week een doos besteld, dan kan je er nog geld mee verdienen ook!

Dit is op dit moment bij mij persoonlijk even een zwakke plek. Ik ben daar namelijk in het verleden weleens ingetrapt en nu worden vrienden van mij, die financieel al krap zitten, verlijdt door deze tacktieken.

En door je vage gedoe, doe jij uiteindelijk hetzelfde Anne-Roos.

Ons vertellen te googelen op GVA en Frits van der Blom is nou ook niet echt nieuw.... Er zijn hier verschillende locatiehouders en sprekers actief op het forum. En velen zijn bekend met Frits van der Blom. Waarom geef je wel zijn naam en niet die van de behandelaars? Waarom geef je geen openheid in de behandeling?

 
Lievergezond, bedankt voor de link. Ik ga aan het lezen. V.w.b. de MMS zal ik trachten je op de hoogte te houden. Mijn ouders gebruiken het ook elke dag als onderhoudsdosis.

We gebruiken het ook als de hond een anaalklierontsteking heeft. Normaliter moet je die laten uitdrukken door de dierenarts. Als ze met een dergelijke ontsteking drie druppels krijgt, wordt de ontsteking geheel vloeibaar en knapt het vliesje (of je maakt het open) waarbij de ontsteking geheel pijnloos het lichaam verlaat. Dit in tegenstelling tot de hevige pijn, die het uitdrukken oplevert bij de dierenarts.

Mijn vrouw gebruikt het als ze verkouden is. Ze laat het dan in wat water zo via haar neus in de holtes lopen waarbij ze binnen twee dagen van haar verkoudheid af is. Zij heeft jarenlang haar ontlasting niet op orde gehad. Na een MMS-kuur was dit over (candida opgeruimd) waarbij ze tevens een stuk gezonder ging eten. Ze is door die combi (goed voedsel en MMS) tevens van haar clownseczeem afgekomen.

 
Herman:

Kijk maar naar dr. Ryke Geerd Hamer, die de Germaanse geneeskunst ontdekte. De man werd zelfs vastgezet in Duitsland terwijl het een zeer gerespecteerd arts was met de nodige uitvindingen/patenten.

Inderdaad, zo gaat het helaas nog steeds; de Amerikaanse medici die zelf lymepatient waren en met een perfecte methode de Borrelia wisten aan te tonen én behandelen werden met de dood bedreigt, er werden hoge boetes geeïst anders werd men vastgezet, enz. enz.

Het levensbelang van vit C was al in 1930 bekend, de Duitse arts en wetenschapper Matthias Rath die nu het werk van deze ontdekking/ontdekker ( Linus Pauling) voortzet, rijdt in een gepantserde auto...

Een betrouwbare manier om de Borrelia-bacterie aan te tonen is met de zgn. Vegatest.

Een Duitse uitvinding die daar dus ook heel gebruikelijk is maar hier in Nederland regulier afgedaan wordt als kwakzalverij...

Vegatest bij onderzoek naar Lyme – Borreliose http://www.lymebehandeling.nl/vegatest/

- Vegatest diagnostiek http://www.acupunctuur-vanlaar.nl/vegatest-diagnostiek/

- Informatiefolder Vegatest http://www.acupunctuur-vanlaar.nl/wp-co ... vega12.pdf

Het zijn vooral de toxines die de Borrelia-bacterie in ons lichaam achterlaat en voor een kettingreactie aan heftige symptomen, klachten, tekorten, en (vaak, niet altijd) heel veel pijn verantwoordelijk zijn.

Ons immuunsysteem weet namelijk geen raad met deze toxines en slaat het daarom op IN de cellen van bindweefsel,organen, zenuwstelsel, gewrichten enz.

Deze toxines zijn onbereikbaar voor Antibiotica, sterker nog, dóór de AB dringt de bacterie steeds dieper de cellen in.

Via de Vegatestmethode zijn deze toxines en bacteriën ( zie de links) aan te tonen/te meten.

Met een, op de toestand van de patiënt nauwkeurig afgestemde, lymekuur worden de Borrelia en vooral zijn toxines uit het lichaam gewerkt.

Dat is dus geen potje wat klaar staat op een plank maar wat van een zo geconcentreerd mogelijk ochtendurine (van de patiënt zelf uiteraard)wordt gemaakt.

Dus volgens het principe van de klassieke homeopathie is: hetzelfde met hetzelfde genezen.

Ons immuunsysteem krijgt a.h.w. een herinnering zijn werk alsnog te doen, namelijk, het opruimen van de (door het immuunsysteem zelf) opgeslagen toxines.

Onze fagocytose werkt niet goed meer doordat wij al geboren worden met een falend immuunsysteem....

Gecombineerd met voedingssupplementen en vaak ook ondersteund met APS therapie geeft deze manier van behandelen, zoals patiënten het zelf zeggen: hun (kwaliteit van)leven terug.

 
Ik snap nog steeds niet waarom deze behandelaar hier dan niet genoemd wil worden.

Denkt hij dat als zijn praktijk en vooral zijn methode op diverse fora wordt genoemd hij wordt opgepakt voor kwakzalverij of iets dergelijks?

Als wat hij doet nu legaal is dan is dat ook zo wanneer het bekender wordt.

Sterker nog je zou juist moeten willen dat het veel en veel meer bekendheid krijgt.

Ten eerste natuurlijk voor al die duizenden mensen die nu lijden onder de ziekte van lyme maar ook voor hemzelf.

Maak de methode overal bekend, ex lyme patiënten zouden een forum kunnen oprichten waarbij ze aangeven hierdoor echt genezen zijn. En daar zouden er genoeg van moeten zijn want 99 van de 100 geneest hiermee.

Daar kan dan ook de hele methode precies omschreven worden. Hoe maak je deze medicijnen uit urine, literatuur achtergrond etc.

Ik neem aan dat het over deze man gaat:

Quote:
Mijn behandeling gaat op een unieke manier. Praktijk .....ontwikkelt voor iedere patient een lichaamsspecifiek geneesmiddel om de bacterie uit (ook moeilijk bereikbare delen van) het lichaam te verwijderen. Jaarlijks behandel ik zo met succes vele lymepatienten met een voor Nederland unieke, lichaamsspecifieke oplossing die in 5-8 weken de oorzaak ( de besmetting met Borrelia) uit het lichaam haalt-. In 98-99% van de gevallen is één medicatieronde voldoende. Deze oplossing wordt voor iedere patiënt "op maat" samengesteld. Niet alleen voor vroege Lyme-besmettingen, maar ook voor patienten die al vele jaren met zware, pijnlijke neurologische en/of motorische klachten hebben moeten leven en waar geen gewone adequate behandeling meer mogelijk is.


Ik nodig bij deze iedereen uit die middels deze methode van zijn lyme af is gekomen, en weer helemaal gezond is, zijn of haar verhaal hier te vertellen.

Er moeten toch wel wat meer ex lyme patiënten zijn die hun lijdende medemens willen helpen weer gezond te worden?

Van het epigenar protocol dat duizenden zou hebben geholpen heb ik er nooit 1 gezien...

 
Anne-Roos heeft volgens mij nergens gezegt dat ze genezen is van Lyme. Dus tot op heden is de stand nog op 0 voor de (onbekende) behandeling. Wel bijzonder dat iemand die niet op het internet besproken wil worden, mogelijk wel een eigen website heeft.

 
Daar gaan we weer, zucht. Rood vlees (bloed) en rauwe melk zijn de nieuwe boosdoeners. Dit schijnt de nieuwe consensus te zijn onder alternatieve behandelaars van Lyme. Ik word hier zo moe van...

Mike

 
Quote:
Vlees uit de bio-industrie wordt - in principe - niet behandeld met antibiotica.


Huh? :?:

Van welke planeet komt deze man?

Mike

 
Zou dit de werkelijke reden zijn voor het niet prijsgeven van het webadres van deze therapeut? Wetende dat wij hier genadeloos korte metten maken met zijn ideeen over vlees en melk? Lastig he, zo'n kritisch forum?

Mike

 
Dat er een addertje onder het gras zat, dat was me al wel duidelijk! Maar ze had het over 2 behandelaars. Wie zou die andere zijn :D

Maar dan nog, als ik met 8 weken geen vlees eten en rauwe melk drinken en een concentraat van mijn urine van de Lyme af zou komen, dan zou ik het doen! Niet dat ik het persoonlijk heb, maar het klinkt nog wel het "makkelijkste" ten opzichte van dat dure protocol.

 
Op een ander forum met een beheerder met warme banden met de ziekte-industrie is de praktijk waarop Anne-Roos doelt compleet zwart gemaakt.

Volgens mij betreft het niet de praktijk die hierboven genoem wordt, al ken ik verhalen van meerdere mensen die zich daar niet afdoende geholpen voelden, maar trouwens ook weer verhalen van mensen die er wel door zijn opgeknapt.

Verder: het kan maar zo zijn dat artsen en behandelaars -met een ander beeld op goede voeding dan gangbaar op dit forum- mensen van hun acute en chronische klachten afhelpen.

Ik ga zelf niet naar de praktijk waarop Anne-Roos volgens mij doelt.

Dat neemt niet weg dat ik de homeopathie een warm hart toedraag, evenals de vegatest of andere vormen van resonantietesten om stoorvelden in het lichaam op te sporen.

En toxinen zijn inderdaad het grote probleem bij de ziekte van lyme.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.425
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan