H2O2

G

Guest

Guest
Volgens mij ben ik al een heel eind op weg maar ik blijf de H2O2 toch lastig vinden..

Ik heb in het begin te snel opgebouwd maar ben daarna weer opnieuw begonnen met een lagere dosering. ik zit momenteel weer op 14 druppels 35% (gaf de vorige keer ook al wat klachten) maar krijg de laatste tijd toch weer wat vage klachten namelijk:

Heb in de ochtend wat wazig zicht aan mijn linkeroog (heb nooit problemen gehad met mijn ogen voor zover ik weet)

Een half uur nadat ik het heb gedronken kan ik dus naar de WC.. heb het idee dat het mijn stoelgang vrij snel op gang brengt.. maar dat is volgens mij niet verkeerd,kan er maar uit zijn!

Maar... nu voel ik de laatste tijd ook mijn lever en nieren (althans dat denk ik).. Wat steken in mijn lever en een zeurderige pijn in mijn onderrug.

iemand daar een verklaring voor??

En wat kan ik daar wellicht aan doen? Moet ik meer dingen eten of drinken?

Probeer zoveel mogelijk koolhydraten, plantaardige olien en nachtschades te vermijden.

Drink rauwe melk, kefir en ik denk minstens 1 liter sole per dag.

Slik levertraan, af en toe wat lugol

Kook en bak in kokosolie, roomboter of rode palmolie

Kunnen het ook ontgiftingspijntjes zijn?

 
SK,

Het zouden inderdaad reacties kunnen zijn op de H2O2.

Zou je je eetpatroon met ons willen delen, een globaal overzicht van wat je op een dag allemaal tot je neemt?

En heb je al eens een galblaas-leverreiniging gedaan? De 'grote' of de milde?

Lia

 
eet meestal een smoothie (zuur fruit met of zonder ei en melk of yoghurt) of een paar gebakken eieren in de ochtend. In de middag hetzelfde en in de avond hoofdzakelijk vlees gebakken in veel boter met aanvullend groente. Soms een aardappel maar meestal niet. Veel rauwe melk tussendoor en rauwmelkse kaas/ leverworst/ Kefir..

Leverreiniging heb ik er inmiddels 3 van achter de rug en zolang er stenen komen blijf ik ze elke maand doen!

Heb inmiddels al een aardig idee wat ik wel en niet moet eten maar kan nog niet echt de vinger leggen op de reden waarom ik die vage klachten heb. Wellicht is 14 druppels 35% gewoon mijn max? of eigenlijk minder dus....

 
SK,

Gebruik je nog wel koolhydraten? Honing, glutenvrije granen (witte basmatirijst, quinoa, gierst en boekweit).

Zolang je nog niet in een vetverbranding zit heb je tussen de 50 tot 100 gram droog gewicht nodig per dag.

Dat zou ook de klachten kunnen veroorzaken.

En heb je al eens het ebook van Mike gelezen over bijnieruitputting? Op mijn site vind je ene link naar dit ebook.

Misschien herken je daar een aantal dingen in bij jezelf

Lia

 
Hoi,

Ik probeer de kh te minimaliseren. Helemaal ontkom ik er nog niet aan! Ik eet wellicht te weinig kh...

Het ebook heb ik gelezen. Denk inderdaad dat ik bijnieruitputting had maar het gaat volgens mij steeds beter!

Heb toch het idee dat het door de H2O2 komt.. met name de klacht aan mijn oog is gewoon een kwartier na het nemen van H2O2 aanwezig daarna voel ik mijn nieren duidelijk in mijn onderrug...

zouden mijn nieren en lever het zwaar kunnen hebben omdat ik te weinig kh eet dan? Wat is de gedachte hierachter?

 
Ik denk niet dat dat door lage KH komt. Als je verder geen vermoeidheidverschijnselen hebt, verbrand je gewoon en in jouw geval is dat dan vet. 14 druppels 35% lijkt mij best veel. Dat is 168 druppels 3%. ALs je geen ziekte hebt, zie ik niet waarom je zo'n hoge dosis nodig zou hebben. En het is heel makkelijk om er mee te experimenteren. Sla eens een of een paar dagen over. Kijken wat er gebeurt.

 
zal inderdaad eens wat meer experimenteren. Ik had ook niet het idee dat het door te lage KH komt... Merk dat mijn lichaam al aardig in de vetverbranding zit en als ik te veel KH neem merk ik ook dat mijn lichaam in de "overdrive" gaat..

Ik had de indruk dat het gebruik van H2O2 altijd goed is?! Flood your body with oxygen, toch?

Maar goed luisterend naar mijn lichaam denk ik dat het momenteel te veel is en ik dus inderdaad maar eens een paar dagen over ga slaan en kijken hoe dat gaat!

Bedankt voor het meedenken!

 
Flood Your Body With Oxygen is de Amerikaanse aanpak, die zijn nogal rigoreus. Je kunt daar bijv. ook geen B100-complex kopen maar een B600, of geen 300 mg alfa liponzuur, maar 600 mg. Met de hogere doseringen komt ook een bepaalde mentaliteit van 'door de ontgifting heen beuken'. Dus: accepteren wat er komt en doorgaan.

Dit staat haaks op de Nederlandse mentaliteit, die m.i. getuigt van veel angst en gebrek aan moed. Dat gezegd hebbende, moet je voor jezelf de afweging maken of je door wilt zetten of juist de dosering gaat verminderen.

Feit is dat de H2O2 je verbranding/lichaamstemperatuur flink doet stijgen en het zijn hittemechanismes waarmee het lichaam zich bevrijdt van ongewenste stoffen en organismes. Eigenlijk weten we dit, want het woord 'verkoudheid' zegt alles: je bent ver-koud. Oftewel: de kou heeft vat op je gekregen en deed je lichaamstemperatuur dusdanig dalen dat je vatbaar bent geworden voor infecties.

Tegenover ver-koud staat ver-warmd. En dat is wat de H2O2 doet en zuurstof in het algemeen. Zuurstof brandt zonder vuur. Infectiebestrijding, voedselverbranding, ontgifting, het zijn allemaal zuurstofgerelateerde processen. Kun je nagaan hoeveel zuurstof we door onze huidige eet- en leefpatronen tekort komen. Niet voor niets krijgt 1 op de 2 Nederlanders kanker. Wat mij betreft een doorslaggevend argument om toch rigoreus op z'n Amerikaans te werk te gaan. Hoe sneller we de zuurstoftekorten wegwerken, hoe beter!

Mike

 
ok mike, volgens jou kunnen de "pijntjes" dus geen kwaad als deze door H2O2 komen?!

In dat geval ga ik er mee door! Ben altijd voor het motto "zachte heelmeesters maken stinkende wonden"

Vroeg het me af omdat ik wel graag doordacht te werk ga en mijn lichaam wil opbouwen en niet afbreken!

 
Quote:
Feit is dat de H2O2 je verbranding/lichaamstemperatuur flink doet stijgen en het zijn hittemechanismes waarmee het lichaam zich bevrijdt van ongewenste stoffen en organismes. Eigenlijk weten we dit, want het woord 'verkoudheid' zegt alles: je bent ver-koud. Oftewel: de kou heeft vat op je gekregen en deed je lichaamstemperatuur dusdanig dalen dat je vatbaar bent geworden voor infecties.


Mike is een koude slaapkamer dan ook onverstandig?

 
Niet als je lichaam zichzelf goed kan opwarmen, dan is het juist heel gezond. Als je lichaam hier niet toe in staat is, dan is het inderdaad onverstandig.

Mike

 
De volgende quote komt uit de stevia-topic:

Quote:
De chemisch vervaardigde H2O2 is EXACT HETZELFDE als de natuurlijke, biochemisch vervaardigde variant in bijv. regenwater.


Toch voelt dit voor mij anders. De moleculaire structuur kan dan wel hetzelfde zijn, maar de energie kan dan toch nog verschillen bij een chemische komaf. Net zoals de ene H2O niet hetzelfde is als de andere H2O. En net zoals een chemische vitamine niet hetzelfde is als een natuurlijke vitamine. Ik heb ook wel eens gehoord dat moleculen ook een microstructuur hebben en dat die ook belangrijk is. Zo kunnen chemische moleculen die ook in de natuur voorkomen, of zelfs moleculen die identiek zijn aan lichaamseigen stoffen, toch een schadelijke uitwerking hebben op ons lichaam.

 
Dit kan ook 1 groot placebo-effect zijn, iets wat je jezelf aanpraat. Gebruik dit placebo-effect positief, zou ik zeggen, en denk aan de zuurstof die je jezelf goedkoop en effectief kunt toedienen!

Mike

 
Even een vraagje. Kan je makkelijk testen if je 3% of 35% hebt? Ik heb 1 fles zonder etiket (intussen ook een nieuwe gekregen met etiket maar ik wilde de oude niet weggooien). Als ik het op m'n vinger krijg doet het niet gelijk pijn maar na een tijdje wordt het wit en gaat het prikken. Als ik wat mors op de grond dan hoor je gesis alsof het heel heet is. Dit lijkt me dan 35%?

 
Ik heb een poosje 's ochtends water met h2o2 35% gedronken, tot 25 druppels als ik het wel heb.

Ik merkte er niets van en dan verwatert zo'n gewoonte snel.

Ieder keer als ik de fameuze yoghurtsmoothie maak doe ik er 4 druppels in.

Mijn vraag is nu: heeft het zin dat ik in alle vloeibare voeding die ik bereid, +/- 4 druppels h2o2 doe. Zo nee,waarom niet.

 
Omdat de H2O2 direct begint te ontleden, de vrijgekomen zuurstof het breekt de eiwitmoleculen af en is dan vrijwel verdwenen. H2O2 in een glas water 1 uur voor of 3 uur na het eten.

 
Heb ik al vaker uitgelegd. 3/4 druppels 35% op zo'n volume (1,5-2 liter) levert een dusdanige verdunning op dat deze minder dan 0,5% bedraagt. Dit is te zwak om te gaan reageren met andere veodingsstoffen. Voedingsmiddelen die van nature H2O2 bevatten als rauwe melk en honing bevatten ook dergelijke lage hoeveelheden.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.778
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan