H202

Ikke, ik bedoelde niet lege maag, ik bedoelde een lege darm. Dus eerst een klysma om alles kwijt te raken, daarna de h2o2. (Maar ik vind het ook fijner vóór het eten dan erna!) Ik heb geen idee hoe je het ineens niet meer kwijt kan. Klinkt héél ongemakkelijk. Ik zou zelf inderdaad nog een keer een gewoon waterklysma doen om te kijken of je wat kunt triggeren. Ik ervaar wel dat het water ook wordt opgenomen: ik plas tijdens een klysma veel waterige urine. Dus na verloop van tijd zou je evengoed verlichting moeten ervaren denk ik.

Ik kies een moment waarop ik zin heb, niet speciaal gepland op een bepaald moment van de dag. 's Avonds vind ik prettig omdat het zo lekker ontspant, 's ochtends is prima omdat mijn hoofd er helder van wordt.

 
Ja het voelt erg vervelend. Zojuist weer een waterklysma gedaan.. er komt dan wel wat rommel uit, maar ik heb het gevoel dat er nog veel in mijn darmen zit.. Mijn buik voelt hard en is opgezet.

Als noodoplossing heb ik zojuist een dulcolax genomen, moet binnen 6-12 uur werken. Misschien heeft het iets te maken met mijn eten van gister en vandaag, heb namelijk wat zeewier gegeten (wat ik al lange tijd niet had gehad) Volgens mij kan dit verstoppend werken>?..

Hopelijk ben ik morgen verlost van dit gevoel!

 
Oh-oh, de beruchte polysacchariden! Je zit hier op het WAPF-forum en dus ga ik je niet vertellen dat het niet mag, maar volgens het GAPS-protocol is dit echt strictly verboten. Maar goed, er is ook nog zoiets als WAPS. :wink: Wellicht is de weg voor jou om te kijken wat van GAPS wel of niet werkt voor jou en wat van WAPF wel of niet werkt voor jou en hieruit de ideale mengvorm zoeken.

Mike

 
Het resultaat van 21 druppels 35% H2O2:

Ik ben nog niet naar het toilet geweest dus deze keer geen 'smurrieverhalen'. Sinds de inname gisteren van 21 druppels ben ik zwaar 'verkouden'. Wie mijn verhaal kent, weet dat ik als kind een wandelende slijmfabriek was. De sigarettenrook die ik inademde, de gepasteuriseerde melk, het slechte eten, de fluortabletjes, ik heb het allemaal opgeslagen in slijm, slijm en nog eens slijm.

Nu ik 44 ben is dat slijm dik en taai geworden, het zit er immers al zo lang. In de loop van de jaren is er door diverse reinigingskuren wel het een en ander losgekomen. Om de zoveel tijd had ik dan 1-2 dagen een ernstige 'verkoudheid', waarbij een gedeelte van dat slijm dun en waterig was geworden en het lichaam dit ging lozen. Ik kon daar zelfs 'ziek' van worden, omdat de hoeveelheid slijm die loskwam niet in hetzelfde tempo via mijn neus naar buiten kwam. Ik heb de afgelopen ruim 4 jaar dat ik hier nu mee bezig ben regelmatig gehad dat het snot er met bakken uitkwam, dat ik het nauwelijks kon bijhouden. Het inademen van ozon heeft dit vorig jaar in de winter nog veroorzaakt. Ik heb ook altijd nasaal geklonken, maar krijg wel van mensen die mij kennen soms te horen dat ik een veel opener stemklank heb gekregen (ik zing ook). Het gaat dus de goede kant op!

Van al dat overtollige slijm in de gezichtsholtes afkomen is een van mijn grootste gezondheidsuitdagingen. Eerdere H2O2-kuren hebben dit niet zo weten te bewerkstelligen als nu het geval is. Ik zit hier letterlijk zwetend en snotterend achter de computer en verbuik hele pakken tissues, er is geen houden aan. Vooralsnog houd ik het tempo aardig bij en word ik niet 'ziek', dat gebeurt pas als de boel hopeloos verstopt raakt, met name in mijn voorhoofdsholtes. Dit ken ik van vroeger, ik kreeg dan nog net geen voorhoofdsholteontsteking, maar het scheelde niet veel. Het enige wat ik dan kon doen was op bed liggen en slapen. Slaap is altijd mijn grootste heler geweest. Ook nu ben ik iets later wakker dan normaal. Ik voel me iets waziger dan normaal, m'n ogen tranen en ik moet om de haverklap niezen of mijn neus snuiten. Het slijm is zeer dun en waterig, een GOED teken! Dit is echt grote schoonmaak!

Mochten er nog andere interessante afvalproducten uit mij komen, dan meld ik mij weer. Ik ga even kijken wat de dag brengt. Ik weet ook nog niet of ik nu doorga naar 24 druppels of even op 21 blijf of zelfs terugga naar 18. Alles wijst erop dat de 25 druppels 35% die in The One Minute Cure worden genoemd (dat je overigens hier GRATIS kunt downloaden: http://files.meetup.com/562554/OneMinuteCure.pdf) voor een gewone sterveling inderdaad wel de max is en dat je alleen als je ernstig zuurstofgebrek hebt, zoals bij kanker of AIDS of andere levensbedreigende ziektes, over de 25 druppels heen moet gaan. Het gekke is, ik ben al eerder op 25 druppels uitgekomen en kreeg toen de indruk dat ik nog wel door zou kunnen gaan. Maar goed, nu is dus de tijd om van zoveel mogelijk van dat slijm af te komen. Ik heb hierdoor een minder heldere en fysiek meer belastende dag, maar so far so good!

Mike

 
Na mijn snotterdag van gisteren ben ik wel zo'n beetje uitgesnotterd. Mijn ontlasting was vanochtend ook normaal van vorm en kleur. Ik verklaar mijn waterstofperoxide-experiment dan ook officieel voor beeindigd. Ik ben tot en met 24 druppels 35% gekomen in stappen van 3 per dag. 24 druppels deed niet veel meer voor me dan 21, dus ik zie geen reden om nog verder te gaan.

Ik heb m'n lijf een flinke zuurstofstoot gegeven en het kan hier weer een tijdje op verder. Zoals met alle helende substanties is het verstandig om dit een tijdje op en een tijdje af te doen, dus nu stop ik er even mee. Alhoewel, ik merkte dat ik een 'sweet spot' heb, een soort ideale dosis. Deze ligt voor mij op ongeveer 15 druppels. Toen voelde ik me op m'n best, zonder dat ik al te heftig ging ontgiften. Ik ga halverwege deze maand een week naar Schotland. Misschien dat ik tot die tijd nog elke dag 15 druppels drink om geheel verfrist naar Schotland te gaan!

Mike

 
Hé Mike,

Heb je tijdens de kuur je normale WP dieet gevolgd?

Jochem

 
Ok, wellicht dat ik me er binnenkort ook nog eens aan waag!

 
Goed, ik ben nu ook maar voorzichtig begonnen met H2O2. Inmiddels 8 druppels 35% en voor het eerst merk ik er iets van: behoorlijke hoofdpijn en mijn darmen gaan verstoppen (aan de vitamine C dus!). Maar... leve de zapper. Toevallig kreeg ik 'm vandaag binnen. Toeval of niet, maar in een halve minuut was mijn barstende hoofdpijn weg. In ieder geval blijf ik heel even hangen op 8 druppels en ga ik wel een keer verder wanneeer ik denk dat mijn lijf het kan hebben.

Volgende stap wordt een klysma, denk ik.

 
ja idd, was al eerder naar de 15 druppel 35% gegaan, maar nu weer bij 12 druppels. Ik verstop hiermee dus helemaal, alhoewel gisteravond mijn ontslasting wel zand leek (donker bruin) waren het vandaag harde keuteltjes..

Mike,

Hoe ging dit bij jou? werd dit erger of gaat de ontlasting weer beter met het ophogen van de h202?

Morgen naar de 15 druppels gaan>?

 
^^ Klinkt in ieder geval bekend. Ik wacht het antwoord van Mike even af. In ieder geval ga ik wel vitamine C ophogen.

 
Ikke,

Het GAPS-forum gevolgd? Dit is wat ik naar Hilda schreef toen ze zwart 'grind' produceerde:

Dat zwarte gruis herken ik ook! Ik noem het altijd 'grind'. Dit zijn stenen die je lichaam succesvol heeft vermalen. Je lichaam kan letterlijk stenen produceren en dus ook steengruis of zand. Het is er bij mij in de loop der jaren meerdere keren uitgekomen en in meerdere kleuren, meestal zwart of groen of een combinatie daarvan. Ooit gehoord van 'zwartgalligheid'? Dat is dus zwarte gal die uit je is gekomen! Oftewel gal die al veel te lang daar heeft gezeten en nu succesvol door je lichaam tot 'grind' is vermalen.

Heb je ook het Hormonale Disbalansforum gevolgd? Daaruit blijkt dat mijn ontlasting eerst groenzwart was, daarna steeds lichter groen en uiteindelijk van groenbruin naar bruin. Dit gebeurde met het ophogen van de dosis. Bij mij ontstaat er dus een soort positieve 'schok' voor het systeem, waarna het zich weer stabiliseert. Ik heb dit vaker meegemaakt, ook bij andere reingingskuurtjes behalve H2O2.

Mike

 
Vanmorgen heb ik (beetje impulsief) 18 druppels 35% genomen... Dacht dat het geen kwaad kon omdat ik tot nu toe nog niet erg veel merkte (12 druppels)

Maar..

Laat ik zeggen dat dit niet zo'n goed plan was,

Enorme hoofdpijn/ nekkrampen , ik weet niet hoe ik het heb! Ik zie scheel en voel me heeeeel moe..

Ga zo een klysma doen om het ontgiften te versnellen en hopelijk helpt het een beetje om me weer beetje op de aarde te voelen.

18 druppels was dus toch teveel (of het is toeval, want op vrijdag voel ik me vaker helemaal op!) , vandaag dus even geen h202 meer en misschien even een weekje afbouwen..

 
Van EdmcCabe heb ik begrepen dat je nooit in eens moet stoppen met H202, maar net zo langzaam afbouwen als dat je dit hebt opgebouwd.

 
Kan het zijn dat na verloop van tijd de kracht van de 35% h2o2 wat minder wordt? Als ik nu een stuk of 12 druppels in een glas doe dan vind ik de smaak nog prima te doen. Toen de fles net nieuw was leek het of de smaak veel sterker was. Of begin ik gewoon aan de smaak van de h2o2 te wennen??

 
Mits je de H2O2 donker bewaart, zonder blootstelling aan licht, zal het verlies 1% per jaar bedragen. Het is dus uiterst onwaarschijnlijk dat je dit de komende jaren gaat proeven. Je zul dus wel gewend geraakt zijn aan de smaak.

Mik

 
Mik, :wink:

Nooit geweten dat je h2o2 in het donker moest bewaren! Bij mij staat het gewoon bovenop de koelkast. Dit zal dus waarschijnlijk het probleem zijn..

Evan

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.269
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan