H202 VOOR KINDEREN

G

Guest

Guest
zijn er ook mensen die H202 aan hun jonge kinderen geven?

zoja waarom is die zo genaamde H202 zo goed, bedoel waar helpt het goed tegen.

op de andere berichten heb ik wel gekeken maar ik snap er niet veel van.

is er iemand die het makkelijker kan uitleggen waarvoor het allemaal dient.

sorry dit is misschien wel erg onhandig, maar ik wil ook zo graag verder hier mee.

gr lola

 
Ik ben nog aan het lezen: flood your body with oxygen van EdmcCabe. Het is Engels, dus het gaat niet zo snel, maar hier staat helemaal in waarom de H202 zo belangrijk is voor ons. ( erik heeft dit boek besteld in Amerika, omdat bol.com het niet kon leveren, maar ik kan het je aanraden). Ik kan het moeilijk vertellen, maar zuurstof in ons lichaam is overal belangrijk voor. Om de cellen gezond te houden en te krijgen, zodat deze hun werk kunnen doen. maar ook als natuurlijk anti-biotica., Alleen dan: slechte bacterieen/schimmels etc floreren in zuurstofarme omgeving, terwijl goeie bacterieen juist van zuurstofrijk houden. Dus is H202 erg belangrijk voor ons.

Ik geef de jongste 's morgens en 's avonde een glas water met een beetje sole en 3 druppels H202 3% verdunning.

 
ik begrijp een beetje hoe en waarom.

mijn dochters zijn in de leeftijd van 10 en 7 jaar.

dus als ik door de tijd ook de H202 wil verwerken het zei in een smoothie of iets dergelijks, hoe moet ik dan beginnen? en wat mag max.??ik begrijp dat ik zelf eerst ook moet gaan kijken wat de wereld heeft te bieden gr.lola

 
Hier een eerder schrijven van Mike:
Quote:
Ozon en waterstofperoxide zijn geconcentreerde bronnen van zuurstof. Als je bedenkt dat kanker anaeroob is en dat 40% van de Nederlanders kanker krijgt, dan denk ik dat we wel mogen concluderen dat er een chronisch gebrek is aan zuurstof op celniveau! Het is dus geen overbodige luxe als we met z'n allen meer zuurstof in onze donder krijgen, vooral niet als je weet dat 60% zuurstofgebrek op celniveau leidt tot kankercellen. Hoe noemen we dan 50%, 40%, 30% zuurstofgebrek? Juist ja, al die andere chronische ziektes: diabetes, hart- en vaatziekte, artritis, etc.

Zuurstof brandt zonder vuur en zorgt voor 2 belangrijke warmteprocessen: lichaamswarmte en voedselverbranding. Ben je een koukleum en/of heb je een trage spijsverterng? Dan heb je zuurstoftekort. Dit hele forum staat bol van verhalen over kouwelijk zijn en een slechte voedselvertering. In 1 woord: zuurstofgebrek.

Heb niet de illusie (of de arrogantie) dat nooit ziek zijn hetzelfde is als beresterk zijn of oergezond zijn. Ik ken genoeg verhalen van mensen die spontaan dood neervallen door een hart- of herseninfarct of 'plotselinge' uitgezaaide kanker (hoe kun je nu plotseling 60% zuurstoftekort opbouwen?). Deze mensen 'hadden nooit wat'. Misschien was dat wel het probleem. Door zuurstoftekort kan het lichaam niet goed ontgiften. Ben je een slechte ontgifter? Zuurstoftekort! Ontgifting is het naar buiten duwen van gifstoffen. Vaak zijn daar warmtemechanismes mee gemoeid (zuurstof dus): zweten, koorts, ontstekingen. Dit noemen we ziekte, in werkelijkheid is dit een reinigingsproces en alleen voldoende zuurstof maakt dit mogelijk. Wie nooit ziek is zou wel eens structurele celverstikking kunnen hebben!

De bijnieren krijgen geen kanker. Waarom niet? Omdat ze vitamine C verzamelen en concentreren. Zoals je wellicht weet verandert vitamine C in je bloed in waterstofperoxide, vloeibare zuurstof dus, een substantie die bloedeigen is (vloeibaar) en het bloed zuurstofrijk maakt en daarmee de cellen, want die worden gevoed door het bloed.

Als je kouwelijk bent zouden de bijnieren wel eens verzwakt kunnen zijn. Als anti-stresshormonen zijn ze in staat om een grote stoot zuurstof (vitamine C) en glucose in het bloed te brengen om de hersenen bijzonder alert te houden en ze in staat te stellen in een flits te beslissen om te vechten of te vluchten en om het lichaam in staat te stellen pijn en uitputting te weerstaan. Weerstand tegen kou hoort hier ook bij.

Daarnaast regelt je schildklier je lichaamstemperatuur. Het zou mij niet verbazen als ontdekt gaat worden dat jodium in het lichaam eveneens wordt omgezet in waterstofperoxide. Als jodium de motor is van de schildklier en lichaamswarmte een oxidatief proces is, dan moet jodium dus kunnen worden omgezet in zuurstof, zegt mijn boerenverstand (hoewel ik hiervoor geen bewijs heb). Een trage schildklier zorgt dus voor te weinig lichaamswarmte en daarmee te weinig weerstand tegen kou.

Je lichaam hoort een eigen thermostaat te hebben en niet afhankelijk te zijn van weersomstandigheden, zoals warme seizoenen of warme landen, om op temperatuur te komen. Wil je dus koubestendiger worden, dan moet je je richten op het helen van je bijnieren en schildklier. Ozon en waterstofperoxide kunnen hier een belangrijke rol in spelen, evenals verzadigde vetten, mineralen en cholesterol.

Zie recente andere posts van mij in andere topics. Het gebeurt regelmatig dat mensen door zuurstoftherapie (H2O2, ozon) ineens allerlei ontstekingen krijgen. Omdat we op een verkeerde manier naar ziekte kijken, wordt dit geinterpreteerd als 'foute boel'. In werkelijkheid zorgt de zuurstof voor meer doorstroming en daarmee meer warmte, waardoor het lichaam de kracht krijgt om te ontsteken (of koorts te krijgen) die het voorheen niet had. De ontstekingen waren latent aanwezig en komen dan pas aan het oppervlak. Vandaar dat het helemaal geen garantie op gezondheid is als je 'nooit wat' hebt. Deze structureel te lage lichaamstemperatuur is in ieder geval NIET gezond!

Mike


 
Lees ook dit. Recepten voor smoothies met H2O2 vind je hier. Je hoeft niet per se alle ingredienten te gebruiken die ik opnoem om een lekkere smoothie te maken.

Mike

 
oke dank jullie wel voor deze duidelijk uitleg,maar welke verdunning moet ik mijn smoothie gebruiken en hoeveel?? mijn meiden van 10 en 7 jaar gebruiken ook die smoothie gr.lola

 
Mike,

Wat ik nog niet begrijp: als je apart H2O2 inneemt is dat het beste 2 a 3 uur na een maaltijd maar 1/2 a 1 uur voor een volgende maaltijd. i.v.m. oxidatie van je voeding.

Maar als je het in je smoothie doet gaat dat dan niet oxideren?

 
Dit advies geldt vooral als je op vrij hoge tot heel hoge doseringen uitkomt. Ik doe maximaal 4 druppels 35% in een smoothie. Op een kan van 1,5-2 liter stelt dat niets voor.

Mike

 
Ik vraag me dan nog wel of hoe effectief dat dan nog is om toe te voegen aan een smoothie. Vooral als er nog wel wat anti-oxidanten in een smoothie zitten die zich gemakkelijk binden aan H202 waardoor er nog maar wienig tot niets van over blijft lijkt mij.

 
O2 is het gas dat we inademen. Dat is stabiele zuurstof. Waar Mccabe het over heeft is O1 of O3. Dat is zuurstof die 'hongerig' is en stabiel wil worden door, in het geval van O1, zich te binden aan nog een zuurstofmolecuul (O1 + O1 = O2) of, in het geval van O3 (ozon), door een O1-molecuul te laten vallen (O3 - O1 = O2). Op het moment dat zuurstof instabiel is (1 molecuul te veel of te weinig) wordt de zuurstof 'actief', dit om z.s.m. stabiel te worden in de vorm van O2.

Mike

 
Waar Ed McCabe op doelt is ozon of waterstofperoxide. Als je zijn boek leest weet je dat hij een grote voorkeur heeft voor ozon. Ozon is O3 en een gas. Zodra het in contact komt met water (of bloed) wordt het waterstofperoxide. Waterstofperoxide is H2O2, oftewel water (H2O1) met 1 extra zuurstofmolecuul (O1). Ozon en waterstofperoxide zijn de actieve vormen van zuurstof waarnaar McCabe verwijst.

Mike

 
Hoi Mike,

Ben een tijd terug naar je avond in Soest geweest. Zeer interessant allemaal. Heb vervolgens bij Unlimited Health de waterstofperoxide besteld. t.w. de 3 % foodgrade versie. Had verwacht dat er nogal wat ging gebeuren van binnen, maar ik zit nu gem. op 2 x 15 druppels per dag en nog geen rare dingen ervaren. Is het nu zo dat ik de druppels van de 35% versie moet gebruiken of moet ik gewoon nog geduld hebben met de 3% ?

 
geduld,langzaam opbouwen en als je op 12 druppels zit kun je gemakkelijker de 35% nemen(is dan 1 druppel)

Ik ben gekomen tot 4 x 17 druppels 35% per dag, en er zijn genoeg mensen die nog meer nemen.

Dus het is inderdaad nog niet erg veel, verder is het bij iedereen verschillend wanneer je gaat ontgiften.

De 35% kun je zelf erg gemakkelijk 3% van maken, wij gebruiken dit niet alleen om te drinken, maar ook bij de planten, bij ontstekingen(ook bij de hond), tanden poetsen, als neusspray.

 
@Giel,

Je zou inderdaad de 35% aan kunnen schaffen

Wij doen dat altijd wel en verdunnen zelf naar 3% (1 deel 35% + 12 delen water).

Mike schreef laatst dat er iemand was die pas wat merkte bij 100 druppels 35% per dag.

Het is maar niet hoe je gezondheid er voor staat.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.778
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan