Globalisten & Cultureel Marxisme

Extiction rebelion gaat de komende week failliet
Sukkels hebben zich vast geplakt aan klassieke Ferrari's en zwarte drab eroverheen gegooid, dat kost centjes om opnieuw te sluiten.... F rood is nogal prijzig 🤣🤣🤣🤣
Mag ik ze los, trekken please 😁
.
.
 
Extiction rebelion gaat de komende week failliet
Sukkels hebben zich vast geplakt aan klassieke Ferrari's en zwarte drab eroverheen gegooid, dat kost centjes om opnieuw te sluiten.... F rood is nogal prijzig 🤣🤣🤣🤣
Mag ik ze los, trekken please 😁
.
.

Dat mag, wel vragen of je vrouw het even filmt voor ons!
 
Dat mag, wel vragen of je vrouw het even filmt voor ons!
Ok moet er ff heen, wat is beter...
In één keer snel losrukken of langzaam los, trekken 🤣🤣🤣
Dat zou een leuk filmpje worden, zodra ze flink gillen van de pijn ff stoppen voor een paar seconden en weer verder 😇
 
Ok moet er ff heen, wat is beter...
In één keer snel losrukken of langzaam los, trekken 🤣🤣🤣
Dat zou een leuk filmpje worden, zodra ze flink gillen van de pijn ff stoppen voor een paar seconden en weer verder 😇
Stuur maar een foto als je er bent, denk ik nog even na wat beter zou zijn. ;)
 
Is al eerder ergens door mij gepost, dat het niet verplicht is. Vinden ze natuurlijk wel handig, als ze even kunnen kijken of je nog plek hebt om de woningzoekenden een plek te geven. Je kon contact opnemen als je niet met die app foto's op wilde sturen. Als we dit massaal doen, is die ongein zo afgelopen.

Ook raar dat je dan nog contact moet gaan opnemen dat je het niet doet als het niet hoeft.
Dan hoef je gewoon niks te doen lijkt me.
Net als met al die zogenaamde preventieve uitstrijkjes, borst- en darmonderzoeken.
Willen ze ook van jou vernemen dat je er niet van gediend bent.
Hallo, ik heb al nooit gevraagd om hiervoor opgeroepen te worden.
Alleen vaccinatieregister heb ik me wel bewust uitgeschreven.
 
Ook raar dat je dan nog contact moet gaan opnemen dat je het niet doet als het niet hoeft.
Dan hoef je gewoon niks te doen lijkt me.
Net als met al die zogenaamde preventieve uitstrijkjes, borst- en darmonderzoeken.
Willen ze ook van jou vernemen dat je er niet van gediend bent.
Hallo, ik heb al nooit gevraagd om hiervoor opgeroepen te worden.
Alleen vaccinatieregister heb ik me wel bewust uitgeschreven.
Ah, gevonden in NL politiek:

Is het leveren van informatie over de binnenzijde van mijn woning verplicht?​

Ja, dit is verplicht.

Is het leveren van informatie over de binnenzijde van mijn woning verplicht? | BSOB


www.bs-ob.nl
Click to expand...
Heeft u vragen? Kijk voor antwoord op veelgestelde vragen op www.bs-ob.nl/faq of neem contact op met BSOB via 088-551 00 02. Neem ook contact met ons op als u geen foto’s wilt of kunt maken. Hoewel u ons wel dient te informeren over de huidige onderhoudsstaat van uw woning, is het geen verplichting om de foto-tool te gebruiken. U kunt de informatie ook op een andere manier aan ons doorgeven. Bel ons, dan kijken we samen naar een passende oplossing.
 
Ah, gevonden in NL politiek:

Heeft u vragen? Kijk voor antwoord op veelgestelde vragen op www.bs-ob.nl/faq of neem contact op met BSOB via 088-551 00 02. Neem ook contact met ons op als u geen foto’s wilt of kunt maken. Hoewel u ons wel dient te informeren over de huidige onderhoudsstaat van uw woning, is het geen verplichting om de foto-tool te gebruiken. U kunt de informatie ook op een andere manier aan ons doorgeven. Bel ons, dan kijken we samen naar een passende oplossing.

Lekker obscuur stukje wetgeving: lijkt me stug dat dit de grondwet overrule-t.
Voor zover we nog in een rechtsstaat leven natuurlijk.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.906
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan