Gezondheidsplan

Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb geen idee wat ik kan doen om deze gifstoffen er weer uit te krijgen.

Misschien moet ik de kuur dan toch maar nu beëindigen.

@lievergezond, ben jij van Lyme genezen?

 
Waarom ben je er uberhaupt aan begonnen? Je leest alweer een tijdje mee, maar concreet heb je volgens mij nog niets veranderd. Vraagt vanalles, maar wat doe je er mee? Wanneer ga je je eigen verantwoordelijkheid nemen in plaats die bij een ander neer te leggen?

 
hoi Klavertje, ik denk wel dat ik van de lyme genezen ben.

Dit wordt bevestigd door onbetrouwbare testen die eerst wel lyme bij me zagen en later niet meer.

Plus mijn behandelaar bevestigt het eveneens.

Klachten heb ik nog wel: ik ben nogal uitgewoond, door wat het ook is, maar langzaam ben ik stiekem wel aan de beterende hand.

Er zijn mensen sneller opgeknapt dan ik trouwens of mensen die nog veel langer ploeteren dan ik en denken dat er nooit meer een eind komt aan hun lijdensweg: ik kan dat zelf niet geloven en doe er naar mijn idee alles aan om mezelf aan mijn haren uit het moeras te trekken waar ik me in leek te bevinden lange tijd.

Ieder zijn of haar eigen weg natuurlijk...

 
Quote:
Waarom ben je er uberhaupt aan begonnen? Je leest alweer een tijdje mee, maar concreet heb je volgens mij nog niets veranderd. Vraagt vanalles, maar wat doe je er mee? Wanneer ga je je eigen verantwoordelijkheid nemen in plaats die bij een ander neer te leggen?


Eens, eens, eens! Had het zelf niet beter kunnen verwoorden!

Mike

 
Bedankt Lievergezond!

@Alexandra, @Mike; Mijn behandelend arts heeft genoeg voorbeelden aangehaald van mensen die opgeknapt zijn na een lange kuur antibiotica. Het is makkelijk zomaar over iets te oordelen, zonder dat je het zelf meemaakt. Ik sukkel al jaaaaaaaren met mijn gezondheid en dan word je wanhopig. Ik heb zelfs het emailadres doorgekregen van een patiënte die hij op die manier behandeld heeft en zij is effectief al met sprongen vooruit gegaan. Wat zouden jullie dan doen in mijn plaats?

En Alexandra, ik heb wel degelijk al verschillende dingen van dit forum toegepast, nl in mijn eetpatroon!

Wel triest dat je hier vaak het deksel op je neus krijgt, terwijl je enkel en alleen de mening vraagt van anderen...

 
Wat verwacht je dan Klavertje? Als je goed leest komen de meesten hier na een jarenlange zoektocht binnen het medisch circuit en vinden nu de oplossingen onder andere met voeding. Velen zijn bezig met het eruit werken van chemische troep die medicatie heet en jij blijft jezelf maar vullen met die troep.

Prima als je dat wil doen, maar zoek dan de bevestiging bij mensen die daar achter staan. Hier wordt een ander gedachtengoed uit gedragen. Halve bak overstappen werkt niet. Het is toch een alles of niets.

Wanhopig is een herkenbaar gevoel hoor. Maar dat betekend niet dat ik me ga voegen naar een arts die me vol wil stoppen met chemische troep. Als ik op dit moment t pad van de huisarts volg zit ik over twee weken aan de anti-depressiva. Dan ben ik op dit moment liever wanhopig, labiel en ellendig en zoek ik de weg naar gezondheid. En dat na vorig jaar maanden met pijn rond gelopen te hebben 24/ 7 door galstenen en koliekaanvallen welke volgens zeggen erger zijn dan barensweeën. Ik wist maar 1 ding, mijn galblaas moet behouden blijven.

Dus ja, wat zou ik doen in jouw plaats? Zeker niet jouw route volgen en mezelf afhankelijk opstellen van een arts en me vol laten gooien met chemische rotzooi!

 
hoi Klavertje: de lever kun je o.a. ontgiften met mariadistelzaad (elke dag een halve eetlepel malen in de koffiemolen en kokend water erop en dat door de dag drinken) en koffieklysma's. Ik ontgift zware metalen hiermee: https://www.gezondheidaanhuis.nl/nl/product/5622/Vita-Chlorofyl-Vita-Producten-500-ml : dit is voor als je niet zo goed reageert op spirulina en chlorella. En je nieren ontgift je met guldenroedethee of andere nierthee (bijv. stenenbrekerthee: chanca piedra).

 
Quote:
Dus ja, wat zou ik doen in jouw plaats? Zeker niet jouw route volgen en mezelf afhankelijk opstellen van een arts en me vol laten gooien met chemische rotzooi!


Eens, eens en nog meer eens!

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.687
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan