Gezondheidsplan

Hoi Klavertje,

je schrijft:
Quote:
ik neem niet langer dan 6 maanden de ab


Ik dacht dat je hierboven schreef dat je gestopt was met ab.

Mag ik weten waar je die ab voor of tegen gebruikt?

groetjes!

 
Hey Lievergezond,

Ik slik de ab voor een chronische bartonella infectie. Ik zit nu bijna aan mijn vijfde maand. Volgens mijn behandelend geneesheer zou ik nu stilaan verbetering moeten voelen, maar dat is niet het geval.

 
Oja, Klavertje, vaag staat me er iets van bij!

Lastige kwestie hoor, dat soort dingen: die infecties wegkrijgen.

Misschien is er ook nog meer aan de hand met je dan alleen die bartonellainfectie?

 
Inderdaad lastig!

Ja, volgens mij speelt er nog vanalles mee: bijnieruitputting, slechte schildklierwerking, lekker darm, oestrogeendominantie,...keus genoeg :)

 
Hey Lievergezond, nee, nog nooit van gehoord. Wat houdt het in?

Hebben er nog mensen hier tips voor mij? Ze zijn zeer welkom.

Vanmorgen toen ik me zo slecht voelde had ik ontbeten met gierstepap, glutenvrij. Zou het daar aan gelegen hebben? Waarschijnlijk niet, want ik voel me dag in dag uit belabberd, maar vanmorgen was het écht wel erg.

 
Ik ben onlangs hier geweest http://www.bioresonantieutrecht.nl/bioresonatie.htm

Mezelf door laten meten omdat ik kwik in mijn lijf had na verwijderen van amalgaamvullingen de afgelopen 10 jaar.

Verder kwam aan het licht dat ik zwakke bijnieren had, dat wist ikzelf (bijnieruitputting) maar die had ik niet genoemd.

Het heeft mij wel geholpen, naar een kuurtje was ik iig van mijn kwikvervuiling af, dat bleek uit de tweede meting 3 maanden later.

Er zijn diverse therapeuten door het land, ff googlen...

 
Een vraagje: kan je zomaar stoppen met L-thyroxine (synthetisch schildklierhormoon) of moet je dat ook afbouwen? Na het lezen van het stukje 'trage schildklierwerking' van Mike wil ik dit niet meer slikken!

 
Nee, dat is niet aan te raden! Je moet begeleid worden door een kundig iemand, die je kan helpen met het structureel verlagen van synthetisch schildklierhormoon en verhogen van dierlijk schildklierhormoon. Ik ken iemand die dit op mijn aanraden heeft gedaan en nu volledig van de synthetische variant af is en op de dierlijke zit en zich beter voelt dan ooit!

Mike

 
Ok, bedankt Mike. Dat ga ik volgende keer zeker bespreken met mn arts.

Vanmorgen was mijn ochtendtemperatuur (onder de oksel) trouwens maar 35,7°. Nu twijfel ik wel of ik zo'n digitale thermometer 100% kan vertrouwen. Maken ze nog oude kwikthermometers?

 
hoi Klavertje ik dacht dat kwikthermometers niet meer verkocht mochten worden: maar dat is weer wat anders dan digitaal versus analoog. Kwik mag nog wel in de mond trouwens. Wel apart: niet meer in thermometers maar wel in je mond! Want ja: sommige tandartsen vinden die kwik zo fijn om mee te werken. Wie zijn wij toch om hun dat pleziertje te misgunnen. Dat onze gezondheid er zo onder lijdt en dat die tandartsen op velerlei manieren mensen dichter bij de dood brengen met hun praktijken, is verder toch redelijk secundair.

 
Ja, Lievergezond, dat begrijp ik ook niet.

Ikzef heb vorige zomer een thuiscursus tandartsassistente gevolgd en ook mijn diploma behaald en ik hoopte hiermee aan de slag te kunnen als ik me terug beter voel. Is het ook slecht voor de gezondheid om dan in een tandartspraktijk te helpen? Misschien heb ik de foute studiekeuze gemaakt :(

 
Hallo Klavertje, tja je moet toch wat denk ik dan.

Je studie is nooit weggegooid denk ik.

In elk geval heb ik wel van een biotandarts gehoord dat die tandartsen zelf de kwik inademen als er kwik wordt gevuld en dan komt het in de longen.

Dat is anders schadelijk dan dat je het via de spijsvertering in je dikke darm krijgt.

Niet noodzakelijk minder schadelijk.

Het heeft een andere uitwerking op de psyche ook als de kwik in de dikke darm belandt; mensen worden perfectionistisch ervan zei hij, wat hen ook voor vriendschappen in de weg staat.

Hoe het uitwerkt op de longen weet ik niet als je kwik in de longen krijgt, maar denk maar dat het niet goed voor je is.

Hij heeft ook veel moeten doen om die kwik na 12 jaar onbewust zichzelf en anderen vergiftigen als reguliere tandarts veel moeten doen eruit te krijgen.

Maar goed: tegenwoordig stopt men weer een ander gif in de mond toch meestal?

Dat is de witte vulling (composiet).

Dit terwijl bij biologische tandartsen nu bekendheid is over een relatief onschadelijk alternatief voor de gemiddelde giftige witte vulling: die heet volgens Tanja cmf en komt uit Zwitserland en is van de firma Saremco.

Misschien kun je (op den duur) bij een biotandarts gaan werken als assistente?

www.westonprice.nl/topic/composiet

https://www.fatsforum.nl/topic/wo-7...houdt-tandheelkunde-op-bij-de-huig#post-36991

 
@Lievergezond, bedankt voor je uitleg. Ik wist niet dat ook composiet schadelijk was. Ik zou me natuurlijk ook slecht voelen moest ik andere mensen hiermee moet opzadelen. Een biotandarts ken ik hier in de buurt niet, nog nooit va gehoord.

Had ik dit forum maar eerder ontdekt!

 
Quote:
Had ik dit forum maar eerder ontdekt!


@ Klavertje: ja weet je: mijn mond zit vol composiet inmiddels, maar dan niet de composiet die biotandartsen nu gebruiken. Maar die biotandartsen weten dat ook nog niet zo lang, dat ze die cmf moeten hebben. Die is pas net nieuw in Nl. Eerder gebruikten ze een ander merk: Admira, dat ook nog niet onschadelijk is/was.

 
Hey allemaal,

Ik kom nog eens wat steun zoeken hier, want het gaat van kwaad naar erger met me. Ik baal er echt van dat ik nog niet met mijn "gezondheidsplan" kan beginnen. Ik weet bijvoorbeeld echt dat ik baat zou kunnen hebben bij bijnierextract en dierlijk schildklierhormoon, maar ik moet eerst door die kuur ab, waar maar geen einde aan lijkt te komen.

Ik voel me rotslecht, doodmoe en zie er ook werkelijk ongezond uit, LIJKbleek. Nochtans heb ik al heel wat aanpassingen doorgevoerd in mijn voedingspatroon. Deze morgen noodgedwongen boodschappen gaan doen en mijn vingers zagen wit bevroren, ze deden vreselijk pijn en ik kon ze nauwelijks bewegen, syndroom van Raynauld.

Eet ik nog teveel suiker? Ik eet dagelijks een zure biologische appel en een klein mandarijntje. Ik beperk kh. Het enige wat ik nog altijd niet gevonden heb is rauwe melk. Ik eet meer vlees en ruim ghee, kokosolie en olijfolie.

Wat kan ik nog meer doen?

Het spijt me, maar ik ben wanhopig. Ik heb geen leven meer.

 
Misschien kan je lever alle vetten en veranderingen nog niet aan.

Probeer zo goed mogelijk te eten voor je spijsvertering, hier vind je hoe in het stuk van dennis.

https://www.fatsforum.nl/topic/test

Denk dat je lichaam alle verandering nog niet trekt. Soep van beestenbotten is beter verteerbaar en licht, mungbonen doen veel goed al hoor je ze te fermenteren, toch zijn ze erg voedzaam en helpen ze met je spijsvertering en lever , stoof je rundvlees en neem makkelijkere verteerbare vleessoorten zoals kip en vis in het begin, liefts ook gestoofd en niet gebakken.

En neem een beetje appelazijn voor de maaltijd, een thee of eetlepel in een klein glas water

Eet niet teveel vlees op een dag.

Hoe makkelijker je het je vertering maakt hoe minder energie het je zal kosten

Jammer van de rauwe melk , dat is ook erg goed voor je.

Zit er niets is de buurt?

 
Je zit volgens mij ook te laag in kh. En dan die antibiotica. Dat is natuurlijk bij iedere twee langzame stappen vooruit 1 stap achteruit hollen. Heb je enig idee hoe schadelijk ab zijn voor de darmflora? En je bent nog steeds niet van je infectie af! Een ab-kuur van een half jaar, dat is absurd en vragen om problemen! En Raynauld, dat vind ik niet vreemd na langdurige consumptie van aspartaam. Ik denk dat jij de ernst van de situatie wel beseft qua symptomen, maar niet qua oorzaak. Dat proef ik al van het begin af aan uit je posts!

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.697
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan