Gezondheid

Ik heb een vraag over het nemen van NAC, EGCG, VitC, D en Zink, en om het Dotcom topic niet te vervuilen plaats ik het maar even hier.
Is het de bedoeling als een detox dus tijdelijk of voor langere periode?
Dit vraag ik voor mijn vader die nu sinds een paar dagen deze combi slikt in de hoop dat het hem gaat helpen bij de lichamelijke klachten na de Mexicaanse griepprikken.
 
Oja vergeten de Quercetine erbij te vermelden, maar die slikt hij ook.
En over een poosje gaat hij er eventueel IVM bij slikken.
 
Uit de nieuwsbrief van Leefbewust (Mike Verest):
Het is een methode die in het dierenrijk intuïtief wordt toegepast bij ziekte en/of verwondingen. Wij mensen, gaan vaak tegen dit intuïtieve gevoel in wanneer we ziek zijn.

Waar ik het over heb? Over de helende werking van vasten op het lijf! Zoals Benjamin Franklin het mooi verwoorde: 'Het beste medicijn op aarde is rusten en vasten'. Niets is minder waar!
 
Vergeet ook de zinkionofoor niet! Kan je gewoon langdurig slikken.

Mike
https://www.naturalquercetine.nl/quercetine-met-zink-vitamine-d3-plus-k2-127055942.html als ik het goed begrijp is dit een zinkionofoor. Ik heb nu de variant met d3, k2 vit. c en zink erin, al enige tijd. Maar ik lees dat sommigen een enkelvoudig quercetine supplement nemen.

Dus ik vroeg mij af wat vinden jullie van mijn genoemde supplement?


Er was nog een visie van een orthomoleculair arts op social media dat je een hele hoge dosering d3 en k2 moet slikken in deze maanden tegen griep.
 
Meestal bij griep stopt ook de eetlust: dat is ook om optimaal in te kunnen zetten op de ziektekiemen wegwerken.
heb ik nu ook, heb 't weer te pakken sinds ik met veel geprikten om ben gegaan. O.a. vanwege mijn werkzaamheden als freelance schrijfster. Dat is balen, idd weinig trek maar wel dat wazige vermoeide gevoel.
 
https://www.naturalquercetine.nl/quercetine-met-zink-vitamine-d3-plus-k2-127055942.html als ik het goed begrijp is dit een zinkionofoor. Ik heb nu de variant met d3, k2 vit. c en zink erin, al enige tijd. Maar ik lees dat sommigen een enkelvoudig quercetine supplement nemen.

Dus ik vroeg mij af wat vinden jullie van mijn genoemde supplement?


Er was nog een visie van een orthomoleculair arts op social media dat je een hele hoge dosering d3 en k2 moet slikken in deze maanden tegen griep.
Quercitine = zinkionofoor idd.

Mike
 
Dierlijk bijnierextract:


Stress B complex:


Mike
Het was toch beter om een supplement te nemen van de hele bijnier? Niet alleen bijnierschors? Zoals adrenal van Nutricilogy. Die niet meer verkocht wordt maar Nova Vitae heeft nu iets vervangends
 
Het was toch beter om een supplement te nemen van de hele bijnier? Niet alleen bijnierschors? Zoals adrenal van Nutricilogy. Die niet meer verkocht wordt maar Nova Vitae heeft nu iets vervangends
Ik begreep juist dat je beter alleen de cortex (schors)kunt nemen, omdat je je anders (door de adrenaline) gejaagd kan gaan voelen, tenzij je daar zin in hebt natuurlijk ;-)

Ik heb Vita Novae gister een email gestuurd met de vraag of hun supplement uit de hele bijnier bestaat, of alleen de cortex (schors).

Ik houd je hier wel op de hoogte
 
* Na een streng beoordelingsproces, heeft het United States Patent Office het Dr. Rath Research Institute de eerste patenten ter wereld toegekend voor natuurlijke gezondheidstechnologieën ter bestrijding van wijdverbreide menselijke ziekten. De erkenning van deze geavanceerde technologieën, waaronder octrooien voor combinaties van micronutriënten ter bestrijding van hoge bloeddruk, diabetes, virale infecties en kanker, en ter bevordering van de gezondheid van de ogen, vormt een belangrijke stap in de richting van de invoering van natuurlijke benaderingen als het nieuwe zwaartepunt van de moderne gezondheidszorg.
 
Gezondheid.be kwam vandaag met verschillende artikelen, o.a. over de lever. Veel klik ik weg maar ik las een klein stukje en kwam dan weer verschillende ziektes tegen en via via kwam ik terecht op simpto. dus niet gezocht en ik heb dit probleem niet.

Mijn zus kan al jaaaren niet plassen, heeft in een lang verleden een operatie gehad, ik meen een baarmoeder verwijderd. Mijn broer heeft drie operaties gehad over plasproblemen en is er alleen maar slechter van geworden.
Vanmorgen kreeg ik een mail van broer waar hij allemaal tegen aanloopt. Niet tevreden met tandarts, en kunstgebit, niet tevreden met ogen en dure oogarts enz.
zoeken naar oplossingen zeggen ze dat het niet van de behandelingen is.
Ik realiseerde me dat hoe vaker je naar artsen gaat hoe slechter je wordt. En dan kost het ook nog veel geld en dat moet je nou maar net hebben.
Mijn broer heeft dus geen geld.
Ik ben de enige niet die opgescheept zit met na-weeen van een operatie.
Mijn vertrouwen in artsen is nul komma nul.
En van bovenstaande plasproblemen pudendus had ik nog nooit gehoord.
Misschien staan hier nog meer onbekende aandoeningen waar iemand toevallig naar zoekt.
zodoende.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.742
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan