Gezondheid

Ik geloof wel in frequenties, onlangs aan een computer aangesloten geweest voor duizeligheid. Niets gemerkt dat het hielp.
Ik geloof meer in een koptelefoon op je hoofd en dan verschillende soorten muziek met verschillende frequenties beluisteren. Muziek te vinden op youtube.
Nu ik dit schrijf bedenk ik me dat ik het zelf eens moet doen.
 
Even uitzoomen mbt gezondheid. Een boeiend gesprek met een rode draad dat je alles mbt gezondheid in een perspectief moet plaatsen. Zonlicht in de lente of b.v
zonlicht in de ochtend betekent niet altijd hetzelfde voor je lichaam.
Vegetariërs in India kan je gezien hun fysiek en levenstijl niet vergelijken met vegetarische mensen die op het noordelijk halfrond leven.

Steven de Oude gaat in gesprek met mitochondrieel expert en gezondheidspraktijkhouder Thomas van Doorn over het belang van licht voor gezondheid. "Gezondheid gaat om een goede afstemming van vraag en aanbod van energie."

 
Kent iemand dit al? :


Ik heb het juist hier leren kennen: https://www.kopp-verlag.de/a/methylenblau-3
Moet mij nog bij lezen, maar het lijkt wel iets te zijn.
Methlyleenblauw is op dit moment wel flink gehyped als anti oxidant, bevorderen van cel energie mitochondriën, ATP productie (anti aging), cytokine vermindering. Zie het in aardig wat "long covid" protocollen opduiken.

Ik ken het zelf nog als middel dat gebruikt wordt als geneesmiddel voor vissen. "Methyleenblauw kan ook gebruikt worden om schimmels en protazoa (zoals witte stip in aquaria) te doden". Werd vroeger veel toegepast als middel tegen malaria en wordt nog altijd ook tegen CO (carbon monoxide) vergiftiging ingezet.

Het zou ook tegen neurologische aandoeningen helpen, aan de andere kant wordt het ingezet om kleine zenuwuiteinden – die door slijtage zijn ingegroeid in de tussenwervelschijf – uit te schakelen.

Het zal wel neerkomen op de dosis. Ik heb het zelf niet uitgeprobeerd, van mensen om mij heen die het wel hebben uitgetest hoor ik verschillende ervaringen.
 
IVERMECTINE
Bij mensen is de stof geregistreerd bij rivierblindheid, filariasis door Wuchereria bancrofti, intestinale strongyloidiasis en schurft (norvegica).[7] De stof wordt onderzocht bij veel aandoeningen. Het belangrijkste onderzoek is dat van malaria, omdat het de muskieten doodt, die de ziekte overbrengen.[8][9] Chris Whitty, in 2021 medisch topadviseur voor de Britse regering aangaande COVID-19, schreef in 2010 mee aan een onderzoeksrapport waarin de effectiviteit en veiligheid van het gebruik van ivermectine tegen malaria werd bevestigd.[10]
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.475
Berichten
503.157
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan