Gezondheid

IMG_20230630_165259_153.jpg
Je wil.niet weten hoeveel 'wakkere' mannen en vrouwen dagelijks rondlopen met deo en een geurtje. Nederland watjesland.

Mike
 
Ik drukte op "Virussen bestaan niet" en heb dat door dit forum al geweten maar zie nu opeens zoveel info daar staan, veel daarvan heb ik blijkbaar gemist. Ga ik dus stukje bij beetje doornemen.

Ik kwam even snel ook nog iets tegen over het verteren van eiwitten.
De gevolgen van een slechte vertering.

Toch blijf ik met een zeer belangrijke vraag zitten.
Hoe maak ik jullie duidelijk wat ik bedoel.
Het is bekend dat het LAR syndrrom bij veel mensen stoelgang problemen geeft. en velen gaan darmspoelingen doen.
Er is ook een forum waar mensen echt wanhopig zijn omdat ze of de hele dag diaree of zowiezo veel naar de WC moeten.
Ik heb daar destijds aangegeven dat men meer met voeding moet doen, maar over het algemeen volgt men de dokters adviezen.

Alhoewel er veel verbeterd is in de loop der jaren heb ik ook andere klachten.

Nu de vraag.
Zou het kunnen dat ik Nooitt meer helemaal gezond kan worden door die zenuwschade EN de manier waarop de vertering geschiedt in de darmen.

Enzymen hebben destijds veel geholpen en slik ik nog steeds.
Maar de vertering blijft slecht. op een uitzondering na.
Een waterspoeling werkt ook niet altijd. Dan doe ik het een 2e keer. Of de volgende dag nogmaals of neem sinas/ei/olie/Bitterzout. (of grapefruit)

Ik las iets (even snel) over de schade van Aminozuren.
Had ik nog nooit eerder gelezen. Stond ergens bij natuur-dieettisten.
Invloed van alvleesklier?


Vlak boven mijn linkerknie zit een ontsteking. al meer dan een halfjaar of langer. Je ziet het niet. Wil niet weg. Pijn valt mee. Lijkt erop of de rechterknie dezelfde klacht gaat geven. Ben er nog niet zeker van.
,s-avonds worden mijn benen vanaf de knie plotseing koud en voelen geirriteerd. Ik slik dan extra T4/T3 en magnesium/calcium. Ik probeer gewoon maar wat.

Waar ik aan denk is - mensen worden geopereerd en krijgen klachten die men niet kent. en zeker niet kan behandelen want alleen maar medicatie.

Gezond het ziekenhuis in, alleen maar een poliep.

Er zijn lymfe klieren weggehaald, endeldarm weg, linker eierstok cyste verwijderd, tijdelijk stoma op de dunne darm. Hele buik heeft tot boven aantoe open gelegen.
De stoelgang blijft hangen aan de rechterzijde. Dat weet ik zeker.
Na 2 dagen spoel ik of voel dat stoelgang langzaam naar beneden wordt geduwd. (zonder impuls) na 3 dagen moet het er echt wel uit. Anders zou ik de hele dag ontl. in ondergoed hebben.
Al met al zijn die spoelingen niet het echte probleem. nooit geweest.

Het echte probleem is dat ik de ontsteking niet kwijtraak, de vertering niet oke is, ik duizelig ben.

Ik denk dat er veel meer beschadigd werd en wordt bij dergelijke operaties. onbekende beschadigingen die nooit meer goed komen.


De darmklachten zijn heel goed verbeterd maar is het goed genoeg?
Ik was van plan het er nu verder allemaal maar bij te laten zoals het is maar door die benen ben ik van mening veranderd.

Ik moet het totale plaatje kennen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.738
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan