FvD

Wat ern verademimg is die Sven Hulleman, zeg, die mag vaker aanschuiven daar aan tafel! En die Viola Holt mag voortaan wegblijven. Geen toeval dat Ralf Dekker het juist enorm met Holt kon vinden, beiden zijn hopeloos naief.

Ik begrijp nu steeds beter waarom mensen van die generatie FvD ook weten te vinden, Thierry benoemde het feilloos: zij verkeren onder de valse indruk dat het pas recentelijk mis is gegaan en dat het in hun jonge jaren allemaal koek en ei was in NL en in de rest van de wereld. Sven viel Thierry bij en wees er op dat ook Ralf en Viola zijn geboren in een systeem dat misschien toen wat meer verborgen aanwezig was maar het was er wel degelijk. Sven noemde zelfs Viola Holt nog, die in haar onwetendheid als omroepster het volk hypnotiseerde, een staat waar ze zelf nog altijd niet uit is ontwaakt.

Sven ging zelfs verder terug in de tijd en kwam ergens uit halverwege de 18e eeuw als startpunt van dit Beast System. En daar gaan we weer: Ralf kan dat niet geloven, want men had nooit kunnen voorzien hoe de wereld er in een paar honderd jaar uit zou zien. Sven wees er op dat het bouwen van een kathedraal ook enkele honderden jaren planning kost en dat als dit geldt voor een gebouw het ook mogelijk is voor een complete samenleving, maar uiteraard wil dit er bij de gezellige wijndrinkende Ralf niet in. Het is duidelijk, van boomers als Dekker en Holt hoeven we het niet te hebben.

Mike
 
Met CSTV ben ik al sinds 2020 helemaal klaar en wel hierom. Wat de Bond Tegen Overheidszaken betreft, dat is een oplichtersbende die mensen geld aftroggelt met valse beloftes van rechtszaken die nooit komen. Welk akkefietje Sven met hen heeft gehad weet ik niet, maar ik kies bij voorbaat zijn zijde.

Mike
 
Dankjewel Mike.
Het is toch jammer dat mensen die ongeveer hetzelfde denken tegenstrijdig zijn.
Dat bevordert helemaal niks.
En dat vind ik jammer.
 
Daarom was (en ben) ik ook zo boos op CSTV. Het maakt niet uit of je voor of tegen Willem Engel bent, in het eerste, cruciale stadium van de 'pandemie' schieten op eigen troepen is zinloos en zelfs ronduit schadelijk geweest. CSTV heeft weliswaar het bewuste stuk verwijderd, maar heeft tot nu toe verzuimd om hier excuses voor aan te bieden.

Nu weer dat gedonder tussen BOZ en Hulleman, houd op met die onderlinge strijd! Als je mijn opmerkimgen over Ralf Dekker e.a. ook zo ziet, bedenk dan dat ik.simpelweg diverse niveaus van bewustzijn/wakker-zijn bespeur, niet meer en niet minder. Het is wat het is, daarom houdt Thierry ze ook allemaal zoveel mogelijk aan boord.

Mike
 

Worden wij niet geregeerd door een extremistische meerderheid?​


Tijdens het gesprek zei FVD-voorman Baudet: “Is het niet zo dat wij op dit moment in feite een meerderheid zien in de Tweede Kamer van extremistische partijen? Het zijn partijen die de soevereiniteit van Nederland willen verminderen, die voorstander zijn van de directe doorwerking van internationale, globalistische rechtsregels die de democratie kunnen overstemmen. Ze negeren de uitslagen van referenda. Ze hebben zelfs het referendum afgeschaft. Ze hebben systematisch de grondrechten van minderheden geschonden in de coronatijd, de lichamelijke integriteit niet gerespecteerd. Ze willen oppositiepartijen mogelijk verbieden. Ze stellen censuur in op sociale media. En een publieke omroep die hen niet welgezind is, willen ze uit het bestel hebben.”
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
501.936
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan