Viruswaanzin/Viruswaarheid

Lieve mensen,

We naderen een point of no return.

In de media zien we hier en daar al mensen afstand nemen van het C19 beleid van de laatste 3 jaar.

Nog wel met woorden als: ''dat het echt niet zomaar een griepje was'' of 'dankzij de injecties' of ''het had beter gekund, maar er moest wat gebeuren''.



Natuurlijk verwelkomen wij spijtoptanten en mensen die ten halve keren. Toch is de komende tijd niet zonder gevaar. De oorlog loopt niet zoals gepland, zowel fysiek in Oekraïne als digitaal in de strijd tegen desinformatie. De coupplegers maken 3 cruciale fouten:

1.

Het herhalen van de eigen leugens heeft een zelfhypnose effect: daarmee is elke realiteitszin en dus adequaat reageren op veranderingen afwezig, dat is steeds pijnlijker duidelijk. Een mooi voorbeeld is de zaak van Icke tegen de IND, die, als je alle sluiers eraf trekt, eigenlijk een straf op basis van het sociale krediet systeem is voor een onacceptabele mening. Het mes van extremisme, antisemitisme, complotdenker en profiteur werd te vaak gebruikt.

Wat overblijft is straffen op basis van mening, dat vindt niemand oké.



2.

Het tweede punt dat fout gaat is dat de instituten eerst zodanig zijn verzwakt door ideologen, corrupten en plooibaren op sleutelposities te installeren dat het systeem niet meer functioneert. Het is een propaganda huls van roeptoeteren en schoppen naar beneden en likken naar boven geworden.



3.

De derde cruciale fout is de overtuiging dat de wereld verbeterbaar is,

en wel volgens de postmoderne, technocratische, One Health ideologie.

Een ideologie die vooral bruikbaar is als een nieuw boetekleed en het herstructureren van de mensheid als een grote bijen- of mierenkolonie.

De mens laat zich maar in geringe mate programmeren, zoals Hitler, Mao, Stalin, en Pot al bemerkten. De neigingen van de mens tot destructie, sex en moord zijn er niet zomaar uit te halen, maar belangrijker nog,

zijn ook onlosmakelijk verbonden met creatie, liefde en compassie,

de bouwstenen van de samenleving.

Ook deze megalomane poging de mens vooruit te helpen naar een betere wereld in harmonie met zichzelf en de omgeving, zelfs na selectie, eugenetica en depopulatie faalt. Al is het maar omdat de mens te grillig, te uniek,

te creatief is om in een model gevangen te blijven.



Wat kan jij doen om je eigen toekomst vorm te geven?


Op de sciencesummituncensored.nl gaan we dieper in op deze

analyses met een focus op wat er moet veranderen in de instituties

om weer te gaan functioneren.

Cruciaal daarbij is je rol als stuurman in je eigen levensstroom.

 
Wie dit forum al wat langer volgt herinnert zich waarschijnlijk nog wel hoe ongelooflijk kwaad ik was op Common Sense TV toen ze een lasterstuk publiceerden over Willem Engel in 2020, het eerste COVID-jaar. Willem zou controlled opposition zijn en zijn publiek betoveren via NLP-technieken. Ook zou Willem een rasta zijn en weet ik wat al niet meer.

Wat mij zo kwaad maakte was het schieten op eigen troepen binnen wat eigenlijk het alternatieve verzet zou moeten zijn. Onmiddellijk ging ik over op een boycot van CSTV, een site die ik tot dan toe erg sterk vond en die veelvuldig hier op dit forum voorbij kwam. Totdat deze draak van een artikel werd ingetrokken en CSTV een officiele verontschuldiging publiceerde hadden ze bij mij volledig afgedaan. Dit gebeurde echter niet, het stuk heeft nog lang op hun site gestaan.

Zojuist heb ik nog eens gezocht naar Willem Engel op CSTV en dit waren de resultaten:


Zoals je kunt zien is het bewuste artikel volledig verdwenen. Niet alleen dat, er is geen negatief woord meer te vinden over WE en hij krijgt zelfs een podium op CSTV om zelf artikelen te schrijven! Ik neem aan dat er een verzoenend gesprek heeft plaatsgevonden tussen Danny van CSTV en Willem. Ik kan hier alleen maar blij om zijn.

Hoe anders was dit in 2020 toen een vaste columnist wiens naam ik ben vergeten dreigde te stoppen met schrijven voor CSTV op basis van dit vreselijke stuk en Danny voet bij stuk hield en het artikel weigerde te verwijderen. Ik ben dit nooit vergeten en hoewel ik blij ben dat het nu wel weg is beschouw ik het nog steeds als enorme karakterzwakte van Danny en exemplarisch voor de egoproblematiek die tot op de dag van vandaag nog regelmatig de kop opsteekt binnen onze verzetsbeweging. Ik vertrouw zo iemand daarna niet heel snel meer en ik denk niet licht over dergelijk verraad. CSTV is niet half zo groot en invloedrijk meer als destijds en dat is m.i. volkomen terecht. Danny heeft gegokt en verloren op basis van gebrek aan moed en karakter.

Mike
 
Dit was de link naar het bewuste artikel:


Zoals je ziet geen treffer meer. Ook de auteur, Ferry Mahler, lijkt volledig van het internet verdwenen te zijn. Mooi, goodbye and good riddance, ga je schamen!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Uit de nieuwsbrief van VW:

Lieve mensen,

Geniet van de zomer, laad jezelf op, informeer jezelf en bereid je voor.
De verwachting is dat eind augustus er weer een poging zal worden gedaan om het volk verder te knechten. Verontrustende berichten over vacatures voor testers en festival locaties die zijn afgehuurd, voor
in de herfst, door de GGD.
Muggen-experimenten waarmee klimaatverandering gekoppeld kan worden aan epidemieën en de nimmer aflatende push om te prikken.
Moet je je zorgen maken?
Nee, het is een scenario, een poging, maar als je goed voor jezelf zorgt en
je niet gek laat maken is er
weinig te vrezen.

Wat kun je doen om weerstand te bieden?

Je uitspreken, elke dag weer, accepteer geen praatjes over CO2,
zoönosen, stikstof of andere afzetters praktijken.
Het OM, samen met de NCTV en AIVD, maait om zich heen en gaat tot het uiterste om dit uitspreken van de kritische burger juist tegen te gaan.

Weersta de deugreflexen, de intimidatie, de ad hominems
en de criminalisering door deze censuur diensten.
Wat er nu gebeurt met Assange of Icke, Tate, Baudet of mijzelf is het stellen van een voorbeeld: als je je uitspreekt dan pakken we je.

Bij de zaak de Mos zien we ook de grenzen tot waar de rechtspraak mee wil bewegen met de macht en dat laat ook direct zien waar onze focus ligt;
elke journalist, politicus, wetenschapper of rechter is nog steeds
een mens die je kunt bereiken.

We komen nu op een punt waar velen die het narratief steunden
wellicht een uitgang zoeken, dus ga het gesprek aan,
luister maar, bovenal, spreek.

 
 
Lieve mensen,

Wat een week!
Een heuse psyop in Rusland waar het westen volledig intuinde.
Een minisubmarine die al dagen op de bodem lag werd door het nieuws virtueel in leven gehouden, alles om (Hunter) Biden uit de wind te houden.
Vandaag een debat over een partijverbod in NL! De werkelijkheid is inmiddels gekker dan fictie en dat is goed nieuws: "If you can't convince them with facts, baffle them with bullshit", moet het regime denken.
De psyops en false flags volgen elkaar in hoog tempo op, maar het heeft steeds minder impact op ons leven. Het lijkt alsof er niet gekozen kan worden wat de volgende scam of schandaal zal zijn.

Wat wij nu vooral moeten doen is trouw blijven aan onszelf,
aan onze idealen en aan onze strategie. Geduld en liefde, omdat het een marathon is, laat je niet uitlokken en blijf vanuit liefde reageren.
Liefde en waarheid, liefde is de kracht maar waarheid het wapen.
Elke keer als waarheid spreekt wordt je sterker en ontkracht je leugens.
Liefde en eenheid, richt je op wat jij kunt doen, verbind je met anderen die dezelfde visie hebben. Trap niet in de valkuil dat het aan jou is om anderen de maat te nemen omdat zij het 'niet goed doen'.
Of dat je afstand van anderen moet houden omdat ze anders denken dat je gek bent of dat je bang bent ook veel weerstand te krijgen.
Alleen samen krijgen we de overheid onder controle.
Waar vind je mensen die ook geloven in geduld, liefde, waarheid en eenheid? Bij demonstraties of bij bijeenkomsten zoals de Science Summit.
Informeer jezelf en bespreek samen wat je kunt doen tegen de machtsgreep. Geweld is niet nodig, sterker nog is contraproductief, juist door altijd te
de-escaleren blijf je controle houden over jouw situatie.

Onze strijd is met idealen en informatie.
 

In deze video neemt Willem ons mee in een vooruitblik op de Science Summit van 2023, die gehouden wordt van 30 juni tot en met 2 juli 2023.

 

In dit interview van Willem met Sucharit Bhakdi gaan ze in op de ontdekking van Kevin Mckernan.​


Door onderzoek van onszelf en anderen wisten wij al dat er veel residueel DNA in de mRNA injecties zat. De reconstructie, door deep sequencing technieken toe te passen, leidde bij McKernan tot de ontdekking van functioneel plasmide DNA dat naast de spike sequentie ook andere sequenties bevatte zoals een promoter sequentie van een ander virus (SV40). Door deze ontdekking vallen een paar stukjes op de plaats. De maandenlange expressie van spike proteïne, de ontregeling van het immuunsysteem en een mechanisme voor kankervorming.


De claim dat mRNA je DNA niet aantast is niet relevant meer omdat de mRNA injecties zoveel plasmide DNA bevatten dat het door integratie of de vorming van een pseudochromosoom wel degelijk de genetische samenstelling blijvend kan veranderen.

 
 
Lieve mensen,

Afgelopen weekend was de tweede editie van de Science Summit uncensored. Dankzij de sprekers,
de vrijwilligers en de bezoekers was
het een daverend succes.
Voor hen die er niet bij konden zijn zullen in de komende maanden
de voordrachten gepubliceerd worden op videowaarheid en cafe weltschmerz. Naast het geven van een compleet beeld van de perversie van de instituties en de corruptie in wetenschap, rechtspraak, politiek en media was het ook een vruchtbaar evenement aangaande nieuwe projecten.
Daar zullen we jullie op korte termijn over informeren.

De focus de komende tijd zal, naast de informatievoorziening, liggen op het vormen van lokale groepen, daar is al heel veel aan gedaan, maar het kan nog beter. De verwachting is dat we deze herfst weer het nodige te verduren krijgen van het regime. Tot die tijd zijn het vooral pesterijen als opstoppingen (Amsterdam), vakantiestress(schrappen vluchten) en prijsverhogingen (benzine toeslag en plastic tax).
Geniet juist van datgene dat geen geld kost, zoals het weer, vrienden en goede gesprekken. Alleen samen krijgen we de overheid
onder controle en daarvoor hebben we jou nodig.

Houd juist nu een koel hoofd en een warm hart!
 
 
Lieve mensen,

wat fijn dat we bijna bevrijd zijn van het gezicht van het regime. Natuurlijk krijgen we met de opvolgers te maken en voorlopig zit Rutte er nog en zorgt hij ervoor dat er geen nationale besluiten meer genomen worden die de Europese coup in gevaar kunnen brengen.

https://twitter.com/dancalegria/status/1677388863906492417

Toch is er ook echt reden om iets te vieren. De rechtszaak tegen internetcensuur is verloren door de mensen die Biden op het podium zetten en ook de voorlopige voorziening daartegen is afgewezen.


Dit valt, niet toevallig, samen met het verlies op het narratief.

In slechts luttele dagen zag het merendeel dat Rutte's aftreden toneelspel was. Dat de NAVO-top in Vilnius vooral oorlogsretoriek betreft.

Dat plotselinge hersenbloedingen misschien toch wel mede veroorzaakt zijn door de gentherapeutische injecties.

Als het dan toch goed op gang is, gooi ik er nog wat dingen bij:



https://twitter.com/dancalegria/status/1677102846158708737



de demonstratie van de IND vs Icke zaak is wel degelijk door

Yesilgoz, Halsema en de NCTV aangestuurd.



https://twitter.com/dancalegria/status/1678562101651025922



over Oekraïne: men snapt dat het niet zo eenzijdig is als

Rusland slecht, NAVO goed.

NAVO treft blaam aangaande de verloren levens in het Oosten.





https://twitter.com/dancalegria/status/1678388394185961473



Door het incident met van de Sar nog maar een keer de feiten rondom Eriksen op een rij gezet, ook dit is geen taboe meer.

De oversterfte en de plotselinge en onverwachte sterfte-gevallen

zijn olifanten die niet meer genegeerd kunnen worden.



https://twitter.com/dancalegria/status/1678116362340773889



Zelfs het schandaal van Limburg is bespreekbaar geworden. In 2021 werd ik nog geridiculiseerd omdat ik vroeg waarom de sluizen open waren gezet.

In 2023 wil men vooral eindelijk eens weten waarom de

onderste steen nog steeds niet boven is.



https://twitter.com/dancalegria/status/1677968623925641218



Woke is over de top; ook dit is duidelijk na de 'verkiezing' van

een transgender vrouw als Miss Nederland.

Vooral mooi om te zien dat homo's, transgenders en vrouwen opkomen voor hun rechten die tenietgedaan worden door het zaaien van verdeeldheid met dit soort doorgestoken kaart verkiezingen.



https://twitter.com/dancalegria/status/1678170528882851840



Maar Remkes, de hoofdverdachte van het politiegeweld op 21 en 28 juni 2020, maakte het verhaal compleet door te suggereren dat er eigenlijk geen verkiezingen nodig zijn. Ik wil hem daarvoor bedanken.

Ik kan nog zo vaak zeggen dat we geen democratie meer zijn, maar

van de nieuwe hertog van Alva is het toch nog overtuigender.



Wees trots!

Heb lief, spreek je uit, volg je interne kompas, houd geduld maar ga vooral door met het verspreiden van de waarheid.
 

Willem in gesprek met Ines van Bokhoven, schrijfster van onder andere het geheim van Erasmus schrijft sinds 2020 voor de website opniez.com


In de uitzending bespreken we de parallellen tussen nu en de reformatie en contrareformatie.
De meritocratie (samenleving waarin belangrijk wordt gevonden wat je individueel hebt gepresteerd) nemen we onder de loep. Ook BLM, Klimaat activisme en woke komen aanbod.
Over veel onderwerpen is er overeenstemming toch is er nog het nodige te discussiëren over de manier van verzet. Moeten we de middengroep bedienen of laten gaan en richten op het grote gelijk.
Natuurlijk zoomen we in op de injecties en het enorme schandaal waarvan nu pas duidelijk aan het worden is hoe groot het is.
 
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.773
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan