FvD

Zelf nog niet bekeken:

B&B #28: Met Pepijn van Houwelingen over FvD-verbod, Boerenprotest en Blijven Doorgaan​

Vanavond is de laatste Forum Inside uitzending van dit seizoen! Huub Schaab en Gideon van Meijeren schuiven aan voor een gesprek over kwade intenties en seksuele revoluties. Uiteraard met Ralf Dekker en Thierry Baudet. 00:00 Introductie 03:30 Ralfs wijnmoment 06:35 Kijkersvragen 09:47 Van Domheid & Slechtheid 16:07 Het Gender Doe-boek 34:46 Van Mao naar FVD 41:10 Kwade intenties 1:20:31 Achtergrond van de transgender agenda 1:41:39 John leeft!

Is het niet bij je opgekomen dat het misschien de fotografen zelf zijn die aan de foute kant staan? Stel, je bent een beroemdheid, hetzij in de muziek, politiek of anderszins, en je laat je fotograferen door een van de gerenommeerde fotografen die al talloze, vaak beroemde foto's van anderen hebben gemaakt. Tijdens de fotoshoot worden er diverse foto's gemaakt en zoals dat altijd gaat geeft de fotograaf aanwijzingen aan degene die gefotografeerd wordt. Een van die aanwijzingen zou kunnen zijn: en doe nou eens gek en houd je hand voor je linkeroog. Vervolgens laat de fotograaf contractueel vastleggen dat hij als fotograaf de eindselectie maakt van welke foto's wel of niet gebruikt gaan worden. Denk je niet dat dit regelmatig gebeurt of in iig tot de mogelijkheden behoort? Niets is wat het lijkt.

Of wat dacht je van de volgende: Trump en Baudet doen alsof ze bij [HEN] horen en spelen dus ook in dit opzicht het spelletje mee. Ondertussen staan ze wel degelijk aan de goede kant. Zou dat tot de mogelijkheden kunnen behoren? Irregular warfare (Q). Kortom, je zult echt met meer bewijs moeten aankomen om mij ervan te kunnen overtuigen dat Baudet en Trump Vrijmetselaars zijn en dat ze aan de verkeerde kant staan.

Mike
Pepe Lives Matters verwoordt hetzelfde sentiment dat ik ook hierbiven al eerder heb verwoord:

I just want to clarify my personal thoughts on one-eye symbolism in modeling photos etc:

The cabal largely controlled the major facets of society for decades and decades. When Trump came along he represented an existential threat to them. They all knew it and screeched. In my belief, some who were friendly to that cult or even in it were given the option to repent and turn to God and help white hats move the Great Awakening along. Not all is as it may seem on the surface. Who can tell me they know? So when a celebrity comes out and speaks the truth, I highlight it because it can help the normies. Not necessarily us but the normies listen to famous people. It helps move the conversation forward. Ideas are powerful. The truth speaks for itself even if a corrupt person speaks it. Second, the modeling industry often tells people to do a one-eye photo etc. Not everyone who's ever done a photograph with some symbol necessarily knows what it means or had ill intent during said photo. Some, however, definitively did. Not everyone in Hollywood was necessarily as deep into the cult either. Some may have been friendly but hadn't gone deep into the crimes. Someone like Nicole Kidman or Lady Gaga/etc almost certainly has. You cannot blanket tell me you yourself know everything about what is going on. So if Mel Gibson or Jim had a photo with one eye at a particular time, that does not mean they haven't either repented and helped white hats or perhaps they had been deep into the cult in the first place. You do not know for certain and neither do I. But if someone comes along and tells people that adrenochrome and crimes against children are real; I am going to highlight that because it's all about the awakening. The precipice is about the normies. It is not about us. What is happening in us who are awake is this:

We are being tested in fire and learning to stretch our faith and trust God in that place of trial. This strengthens us and prepares us for what's to come.

I hope what I am saying makes sense, but that is just my thoughts at the moment. I reserve the right to change my mind.
But what do you think?
*end of rant*

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
Leden
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan