FvD

Ja en wat maakt dat uit toch? Ik zeg niet dat ik met zo een draagzak liep maar nu zeggen ze hier ook al dat als je achter een kinderwagen loopt als man ook al niet goed is🤔
Dat klopt helemaal. Let maar eens op de gezichtsuitdrukking, geen enkele man doet dit voor z'n lol.

Mike
 
Dat klopt helemaal. Let maar eens op de gezichtsuitdrukking, geen enkele man doet dit voor z'n lol.

Mike
Nou ik vond het heerlijk om even met mijn dochter te lopen door het park als ze niet in slaap kon komen.. dan sliep ze eindelijk en liep ik met een big smile achter de wagen😉
 
Ja, laten we met z'n allen een tof wijvenclubje vormen. Iedere maand ongesteld (al heb ik de overgang nu wel gehad) en fijn praten over hoe Jesse weer briljant was in De Slaapkamer.
Goed plan.... Moet wel oppassen dan vrouwtje ontploft bij linkse neigingen 🤣🤣🤣🤣
 
En misschien is het wel waar dat je wat meer vrouwelijke hormonen aanmaakt als je je kind draagt... Daarna gaan ze ook weer weg als je je zoons leert een beest te schieten en zelf te slachten. (stropen overigens :unsure:)
 
En misschien is het wel waar dat je wat meer vrouwelijke hormonen aanmaakt als je je kind draagt... Daarna gaan ze ook weer weg als je je zoons leert een beest te schieten en zelf te slachten. (stropen overigens :unsure:)
Das bij mij al problematisch mn jongens zijn geprikt en lusten geen vlees........ Niet mijn schuld 🤣🤣🤣🤣 de twee onderweg is nog ff afwachten morgen weer echo. 🥴🥴🥴🥴 jongens of meiden
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
505.461
Leden
8.637
Nieuwste lid
nataliedje
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan