FvD

Is hij verplicht dat aan te geven? Ik neem aan dat hij daar iets mee verdient.
Ik had al even gegoogeld maar nog even niets gevonden.
 
Dit interview heb ik gezien. Baudet was positief over Putin, minder positief over Trump.

Over de omgekeerde vlaggen was hij ook niet positief. Hij zei dat dat onderdeel van het plan van de globalisten is om nationale identiteiten te laten verdwijnen. Of heb ik dat verkeerd begrepen? Heeft iemand anders dit gesprek ook gezien?
Look strong when you're weak and look weak when you're strong.
Het feit dat FvD close is met Pete Hoekstra is voor mij een indicatie dat het Trump weldegelijk goed was.
Het was meer dat Thierry het jammer vond dat Trump zich onder invloed van Jared Kushner gematigder ging opstellen.
 

Integriteitscommissie Kamer stelt voor Baudet een week te schorsen​


De commissie die toeziet op integriteit van Kamerleden wil dat Forum voor Democratie-leider Thierry Baudet zeven dagen niet mag meedoen aan vergaderingen van de Tweede Kamer. Hij zou alleen nog mogen stemmen.

Voorzitter Bergkamp heeft namens het presidium, het bestuur van de Kamer, het advies van de commissie doorgestuurd naar de Kamerleden. Die zullen aanstaande dinsdag stemmen over de schorsing van Baudet.
Volgens het College van onderzoek integriteit van de Kamer heeft Baudet de gedragscode van de Kamer overtreden door zijn bestuurslidmaatschap van een mediabedrijf niet te laten registreren in het register van nevenactiviteiten. Het college vindt dat hij dat alsnog moet doen. Het gaat om de Amsterdam Media Group BV.

Als Baudet inderdaad voor een week wordt geschorst, is dat een unicum. Eerder zijn wel Kamerleden uitgesloten om op een bepaalde dag nog langer mee te doen aan een debat.

Ook sanctie voorgesteld voor Jansen en Van Meijeren​

De commissie doet verder de aanbeveling de Forum-Kamerleden Jansen en Van Meijeren te berispen. Ook zij moeten hun bestuurslidmaatschap bij de Amsterdam Media Group BV laten registeren. Dat de commissie voor Baudet een zwaardere straf voorstelt, komt doordat hij al eerder is berispt.
Als de Kamer over de voorstellen besluit, mag er volgens de regels van de Kamer alleen over worden gestemd. Er komt dan geen debat over.
Stoute jongens, gaan jullie maar in de hoek staan, en binnen blijven in het speelkwartier, en strafregels schrijven. Dat zal jullie leren.
 

Maar hoe zit het nou met die nevenfuncties?​


Alle nevenfuncties van Thierry Baudet zijn volstrekt transparant en openbaar inzichtelijk via het register van de Kamer van Koophandel.
Iedereen weet dat Baudet weleens een boek verkoopt en iedereen kan via de jaarrekening van zijn BV’s precies zien hoeveel hij daaraan verdient. Het gejeremieer over ‘intransparantie’ en ‘onduidelijkheid rondom nevenfuncties’ is dus volstrekt ongeloofwaardig. Het is gespeelde schijn. Pure stemmingmakerij.
Wat gaat er dan wél achter schuil? Waarom gebeurt dit?


Ten eerste, zoals hierboven uitgebreid betoogd, betreft het een ordinaire poging tot karaktermoord - en zelfs tot zwijgen brengen - van de oppositie.
 
Wat schuift het schrijven van een boek..? Ben wel benieuwd naar de saldostijgingen door BigPharma gesponsorde bankrekeningen... meer dan een boekopbrengst denk ik. Openbare woekerwinst (b.v. Shell, grootaandeelhouder konink lijkhuis) is lijkt ook verdacht veel op neveninkomsten voor degene die de corrupte illegale wetten tekent.
 
Thierry ook een babydrager? Dat is nou jammer!

Mike
Dit kindje hoort dicht bij haar mama te blijven om mama te ruiken ( goed om de borstvoeding om gang te houden ) en lekker te slapen bij mama in bed als ik dit zie denk ik nee verkeerde methode in een later stadium kan het wel maar voorlopig niet zou ik zeggen ,ik zie gelukkig geen kinderwagen ! ( Thierry als je dit leest het boek ouderschap vanuit je hart is geweldig en zal je helpen de juiste keuzes te maken) natuurlijk ouderschap is prachtig en zoals de natuur het bedoelt heeft , gr Assie
 
Dit kindje hoort dicht bij haar mama te blijven om mama te ruiken ( goed om de borstvoeding om gang te houden ) en lekker te slapen bij mama in bed als ik dit zie denk ik nee verkeerde methode in een later stadium kan het wel maar voorlopig niet zou ik zeggen ,ik zie gelukkig geen kinderwagen ! ( Thierry als je dit leest het boek ouderschap vanuit je hart is geweldig en zal je helpen de juiste keuzes te maken) natuurlijk ouderschap is prachtig en zoals de natuur het bedoelt heeft , gr Assie
Ik vind het bullshit. Waarom zou een vader niet zo met zijn eigen kind kunnen lopen? Ben je dan zwak? Ik vind van niet hoor.
Mensen die dit zeggen hebben zeker geen kinderen en weten dus ook niet hoe het is!
 
Omdat dit hormonale veranderingen bij de man in werking zet die hem feminiseren, daarom. Dat dit vaak voorkomt in de hedendaagse samenleving wil nog niet zeggen dat dit normaal is. De vrouw zorgt voor het kind en de man voor het inkomen, punt. Zo zie je maar dat ook onder conservatieve mannen het progressieve virus heeft toegeslagen.

Mike
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.935
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan