FvD

Omdat dit hormonale veranseringen bij de man in werking zet die hem feminiseren, daarom. Dat dit vaak voorkomt in de hedendaagse samenleving wil nog niet zeggen dat dit normaal is. De vrouw zorgt voor het kind en de man voor het inkomen, punt. Zo zie je maar dat ook onder conservatieve mannen het progressieve virus heeft toegeslagen.

Mike
Ik snap je punt wel maar waarom moet een man voor het inkomen zorgen dan? Wat nou als mijn vrouw werkt en ik thuis alles doe? Is dat raar dan? Ik ben nogal allergisch voor werken namelijk😁
 
Dan ben je door je kind je en je vrouw verwijfd geraakt. Je had een nog veel grotere muil moeten hebben!

Mike
 
Dat is een kulargument. Dat babydragen onder mannen is een MODERN fenomeen, voor die tijd kwam je met dit argument niet weg. Vraagje: was dit 100% jouw initiatief of kwam het van haar? Ik denk dat ik het antwoord al weet...

Mike
 

Forum voor Democratie-leider Baudet wordt waarschijnlijk zeven werkdagen geschorst. Kamerleden stemmen morgen over een voorstel om Baudet zeven dagen uit te sluiten van vergaderingen van de Tweede Kamer, wegens het niet naleven van de regels omtrent nevenfuncties en bijverdiensten. Uit een rondgang van de NOS blijkt dat een meerderheid van partijen de schorsing waarschijnlijk steunt.

De fracties D66, PvdA, ChristenUnie, Partij voor de Dieren, GroenLinks, JA21, Volt, Den Haan en Gündoğan steunen de schorsing zeker. Volgens ingewijden geldt dat waarschijnlijk ook voor VVD en CDA, maar wordt dat eerst nog morgen in de fracties besproken.
 
Ik heb 2 zoons en de jongste heb ik zeker weten ook zo gedragen. Thuis, dat wel. Toen ben ik zeker m'n ballen kwijtgeraakt, nu ben ik een half wijf.
Ja en wat maakt dat uit toch? Ik zeg niet dat ik met zo een draagzak liep maar nu zeggen ze hier ook al dat als je achter een kinderwagen loopt als man ook al niet goed is🤔
 
Ja en wat maakt dat uit toch? Ik zeg niet dat ik met zo een draagzak liep maar nu zeggen ze hier ook al dat als je achter een kinderwagen loopt als man ook al niet goed is🤔
Ik kan daar niet over meepraten, in de tijd dat mn ex kinderen kreeg was ik aan het werk ik heb me dus nooit met kinderen hoeven bemoeien, kijken of ik de komende jaren nog wat uitvluchten kan bedenken 🤣🤣🤣🤣🤣
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.160
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan