FvD

Thierry Baudet heeft weer de hoogste regionen van de Twitter-trends weten te bereiken. Deze keer met een filmpje waarin hij vertelt een complotdenker te zijn, die gelooft dat de wereld geregeerd wordt door ‘evil reptiles’.


Alleen dark knight Vladimir Poetin zou ons kunnen redden van deze enge reptielmensen, denkt Baudet. “Hij is de held die we nodig hebben”, zegt hij over de oorlogszuchtige despoot. “De militaire operatie in Oekraïne is nu al een succes, omdat Poetin het beest ontmaskert”, aldus de Forum voor Democratie-leider, die nog altijd met vijf zetels in de Kamer zit.


Baudet stelt ook dat hij de enige is op de hele wereld, die zegt dat Poetin moet winnen. “Ik ben de enige die zegt dat Poetin een held is. Gek dat ik altijd de enige ben die zulke dingen benoemt.”

 
😂

Grote zorgen in de Tweede Kamer over complottheorieën Baudet​


In de Tweede Kamer leven grote zorgen over Thierry Baudet. De FvD-leider noemt zichzelf in een interview met een Amerikaanse website een aanhanger van complottheorieën. Hij zegt dat de wereld door "kwaadaardige reptielen" wordt bestuurd en vindt dat de Russische president Poetin alle steun verdient in de oorlog tegen Oekraïne.

D66-fractieleider Paternotte noemt de theorieën van Baudet op Twitter knettergek. "Je zou er bijna om gaan lachen. Maar dit is bloedlink. Deze man leidt een fractie in ons parlement, maakt zichzelf tot een belangenbehartiger van het Kremlin en ondermijnt zo de Europese veiligheid."

Partijleider Segers van de ChristenUnie vindt de uitspraken van Baudet te gek voor woorden. "Hier helpt - ben ik bang - de rede ook niet meer, hier helpt misschien alleen nog gebed."
 
De NOS hierover


Grote meerderheid Tweede Kamer stemt voor week schorsing Baudet​


Een meerderheid van de Tweede Kamer heeft ingestemd met een schorsing van zeven dagen van FvD-leider Baudet. De FvD-Kamerleden Van Meijeren en Jansen krijgen een berisping. Dit omdat zij zich niet aan de integriteitsregels van de Kamer hebben gehouden.
 
Die verraders bij DENK hebben bij menige allochtone kiezer nu definitief afgedaan. De populariteit van FvD onder allochtonen is al een tijdje stijgende, die stijging zal nu alleen maar harder toenemen.

Mike
Klopt! Hoor ik ook om mij heen, de moties betreft mkb waar ze ook tegen hebben gestemd viel in het verkeerde keelgat! Alleen maar beter dan zien zij ook steeds duidelijker wie de enigen zijn die er ECHT voor het volk zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.487
Berichten
511.126
Leden
8.642
Nieuwste lid
Davidbrownm05
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan