Frustratie Topic

@ liz: Ik heb wel een keer gezondheidswinst behaald bij een bepaalde acupuncturist, althans het had de schijn ervan. Maar ik vind acupuncturisten vooral zakkenkloppers.
dat blijkt nu zeker nu ik zo beroerd ben! En ja hopelijk ebt dit weg, meestal wel, maar echt joh, ik voel mij echt shitty!
 
ik heb nog een verhaal. Ik was in de bieb.
Ik kwam de vader van een vroeger schoolvriendinnetje tegen. Was altijd een gezellige man. Hield ook wel van een wijntje. Ze hadden altijd katten. Zijn vrouw is kuntzinnig.
Dat vriendinnetje heeft een vriend inmiddels en een kindje.

Deze bewuste vader van haar begon een heel verhaal over vaccins middenin het verhaal kon ik wel proeven dat hij zich heeft laten vaccineren. Dus ik zei dat voorzichtig tegen hem en ja het klopte. Maar TOEN..!!!! Jeetje mensen. Hij werd een echte extremist. Ik heb mij niet laten vaccineren? Nou ja oke daar mag ik mijn redenen voor hebben maar het kwam hier op neer, hij vindt dat de regering mensen die zich niet laten vaccineren op mag sluiten bij wij ze van spreken om hen te laten vaccineren?? WTF? Ik vond dit erg eng. Maarja zo zijn er meer mensen die zo denken!!!!! Verdeel- en heers ten top. Dit is niet goed hoor mensen!

Hij kijkt vaak de mainstreammedia. En hij ging maar door. Hij snapt niet dat mensen iedereen maar wantrouwen. Vooral dat ongevaccineerden iedereen maar wantrouwen, want ja het is de schuld van de ongevaccineerden dat er weer mensen op de ic's liggen blablabla, Thierry Baudet vindt hij levensgevaarlijk. Zijn idee was dat ongevaccineerden dan maar meer premie moeten betalen. Zodat... ze zich uiteindelijk toch laten vaccineren. Totaal geflipt die man.

Hij haalde de vaccins van vroeger erbij tegen polio enz. Nou ik ben sowieso anti vaccins en heb hier mijn redenen voor en ja de coronavaccins is mijn insziens een heel ander verhaal, hoewel, wie weet wat voor evil bestuurders er vroeger achter het doorvoeren van de polio vaccins zaten, dat weet ik niet.

Maargoed. Hij was echt heftig hoor in zijn meningen en ook duidelijk een schaap bewustzijn. Wat heftig is dit zeg!
 
Frustraties? ik heb het steeds koud, vooral ook mijn handen. dan zou je denken zet de kachel hoger maar met 21,5 graden vind ik het welletjes.
Uiteraard meerdere laagjes kleren. Gelukkig als ik ga slapen ben ik wel warm. Ik kan een afspraak maken met orthomol. arts. 9.15.
haha, dan lig ik er nog in. Volgende voorstel is de 11e van de 11e, om 15.15, da,s beter.
 
Frustraties? ik heb het steeds koud, vooral ook mijn handen. dan zou je denken zet de kachel hoger maar met 21,5 graden vind ik het welletjes.
Uiteraard meerdere laagjes kleren. Gelukkig als ik ga slapen ben ik wel warm. Ik kan een afspraak maken met orthomol. arts. 9.15.
haha, dan lig ik er nog in. Volgende voorstel is de 11e van de 11e, om 15.15, da,s beter.
Frustraties? ik heb het steeds koud, vooral ook mijn handen. dan zou je denken zet de kachel hoger maar met 21,5 graden vind ik het welletjes.
Uiteraard meerdere laagjes kleren. Gelukkig als ik ga slapen ben ik wel warm. Ik kan een afspraak maken met orthomol. arts. 9.15.
haha, dan lig ik er nog in. Volgende voorstel is de 11e van de 11e, om 15.15, da,s beter.
o wat naar! Misschien boekweitpapjes maken met lekker kefir/rauwe melk/slagroom/vitamine c erin? Helpt mij altijd wel om me wat comfortabeler te voelen. En natuurlijk veel magnesium, voetenbadjes/sprayen op de huid.
Of nee dit is een frustratietopic he, puur bedoeld om te spuien ...
 
Frustraties? ik heb het steeds koud, vooral ook mijn handen. dan zou je denken zet de kachel hoger maar met 21,5 graden vind ik het welletjes.
Uiteraard meerdere laagjes kleren. Gelukkig als ik ga slapen ben ik wel warm. Ik kan een afspraak maken met orthomol. arts. 9.15.
haha, dan lig ik er nog in. Volgende voorstel is de 11e van de 11e, om 15.15, da,s beter.
@Romagi; klinkt als schildklierklachten. In geval van hashimoto is het van levensbelang dat je uit de buurt blijft bij voedselallergieen en -intoleranties: je moet ze goed in kaart gebracht hebben. Volgens mij is dat het nummer 1 aandachtspunt bij hashimoto. Maar kennelijk valt het niet mee voor je.
 
Er loopt hier een politiek figuur rond in mijn woonplaats waar ik maar niet van af kom. Het is heel dubbel hij is wel aardig maar je geeft hem een vinger.... bovendien is hij pro vaccin

Nu mailde ik dus gisteren een (lesbische) klassiek homeopaat met de vraag omtrent spike-eiwitten... en hoe deze overdraagbaar zijn enz enz Ze schrok er zo van dat ik spontaan geblokt ben. Ieks! Ik stuurde haar een paar smileys met hartjes, schrok haar zo af. Misschien denkt ze dat spike-eiwitten via het scherm overgedragen kunnen worden ofzo? Beetje apart. Had ik weer.


Ja waar ik allemaal in beland ik moet er nu zelf wel om lachen. Zag op fuckiebook dat ze een lieve vriendin heeft ... zijn lesbische vrouwen allemaal zo ijzig?
 
ik heb nog een verhaal. Ik was in de bieb.
Ik kwam de vader van een vroeger schoolvriendinnetje tegen. Was altijd een gezellige man. Hield ook wel van een wijntje. Ze hadden altijd katten. Zijn vrouw is kuntzinnig.
Dat vriendinnetje heeft een vriend inmiddels en een kindje.

Deze bewuste vader van haar begon een heel verhaal over vaccins middenin het verhaal kon ik wel proeven dat hij zich heeft laten vaccineren. Dus ik zei dat voorzichtig tegen hem en ja het klopte. Maar TOEN..!!!! Jeetje mensen. Hij werd een echte extremist. Ik heb mij niet laten vaccineren? Nou ja oke daar mag ik mijn redenen voor hebben maar het kwam hier op neer, hij vindt dat de regering mensen die zich niet laten vaccineren op mag sluiten bij wij ze van spreken om hen te laten vaccineren?? WTF? Ik vond dit erg eng. Maarja zo zijn er meer mensen die zo denken!!!!! Verdeel- en heers ten top. Dit is niet goed hoor mensen!

Hij kijkt vaak de mainstreammedia. En hij ging maar door. Hij snapt niet dat mensen iedereen maar wantrouwen. Vooral dat ongevaccineerden iedereen maar wantrouwen, want ja het is de schuld van de ongevaccineerden dat er weer mensen op de ic's liggen blablabla, Thierry Baudet vindt hij levensgevaarlijk. Zijn idee was dat ongevaccineerden dan maar meer premie moeten betalen. Zodat... ze zich uiteindelijk toch laten vaccineren. Totaal geflipt die man.

Hij haalde de vaccins van vroeger erbij tegen polio enz. Nou ik ben sowieso anti vaccins en heb hier mijn redenen voor en ja de coronavaccins is mijn insziens een heel ander verhaal, hoewel, wie weet wat voor evil bestuurders er vroeger achter het doorvoeren van de polio vaccins zaten, dat weet ik niet.

Maargoed. Hij was echt heftig hoor in zijn meningen en ook duidelijk een schaap bewustzijn. Wat heftig is dit zeg!
@ Liz; het is i.d.d. echt erg heftig hoe ver mensen bereid zijn te gaan v.w.b. de sociale uitsluiting. Ik ben steeds voorzichtiger om met mensen mijn vaccinatiestatus te bespreken. Het betreft info die hen niets aangaat.
 
Laatst bewerkt:
Het snelst heb ik weer warme handen als ik een flesje met heet water in mijn handen hou. en straks hete thee. Indien nodig heb ik wel sterker geschut.
 
@ Liz; het is i.d.d. echt erg heftig hoe ver mensen bereid zijn te gaan v.w.b. de sociale uitsluiting. Ik ben steeds voorzichtiger om met mensen mijn vaccinatiestatus te bespreken. Het betreft info die hen niets aangaat.
Je hebt gelijk. Ik houd van discussieren en ja ik ken deze man natuurlijk van vroeger we hebben veel lol gehad ik heb daar heel vaak gelogeerd en zijn dochter was mijn beste vriendin (wat ook opeens over was trouwens).

Maar ik had wel in kunnen schatten waar de discussie heen ging toen hij zei dat hij zich had laten vaccineren en dat is eigenlijk zonde van mijn tijd. Ik zei dat hij maar een bakkie moest gaan doen bij mijn ouders, die zich ook hebben laten vaccineren, omdat zij op 1 lijn liggen.
 
Kennis die al, ik hou het netjes, lichamelijke ongemakken heeft na vaxx 1 en 2, heeft vandaag de griep en pneumokokken spuiten ook nog gehaald.
Vriendin van mijn moeder en haar man zijn ook volledig gefuckzineerd en hebben ook nog de griepspuit gehaald, zeer waarschijnlijk die pneumokokkendinges ook aangezien ze in dezelfde leeftijdscategorie vallen.
Oom en tante van mij idem dito.

Mijn beste vriend heeft dit jaar een kerstdiner vanuit zijn werk maar heeft geen QR code want is niet gefuckzineerd..
"Nou dan laat ik me wel gewoon even testen" 🤦‍♀️
Zijn ouders zijn nu heel ziek (zijn beide niet gefuckzineerd) maar hebben zich nu laten testen want het kan wel eens corona zijn.
Geloofden alle drie dat hele Cojona circus niet eens en zijn nu allemaal omgedraaid naar "ja maar het is toch wel heel erg"..
Zal me dan ook niks verbazen als ze zich allemaal alsnog laten fuckzineren.

Pfff, have faith in humanity.........nou 🥴
Effe een update.
De ouders van mijn goede vriend zijn hartstikke ziek, moeders is gisteravond met de ambulance naar het ziekenhuis vervoerd omdat ze het te benauwd had en haar zuurstofgehalte veel te laag was. (ze is een roker)
Ze zijn niet gefuckzineerd en waren dit ook niet van plan maar denk hierna dat ze er toch anders instaan.
Uiteraard zijn ze nu ook getest en positief bevonden.
Ik zie het nog steeds als een stevige griep (en dat roken maakt dat er ook niet beter op) maar krijg nu al te horen dat corona toch echt wel verschrikkelijk is.
Ga hierover ook niet in discussie, het belangrijkste is dat ze nu weer opknappen.
Vriend moet zich nu ook verplicht laten testen anders mag hij niet naar zijn werk.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.673
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan