Frustratie Topic

Ik heb een mail gestuurd naar een restaurant voor een reservering. Wilde morgen gaan. Vroeg om bevestiging; niet gekregen. We gaan morgen toch ff ter plaatse polsen. Wel spannend eigenlijk. En ons planB is de afhaalchinees (voor de jarige, niet voor mij overigens. Ik hoef die gore troep niet).
 
Precies, slappe vernederlanders van pap en tofu, dunne beentje, mannen met een kanotje GVD! Tuig met een IQ van niks dat onderwijs moet geven en allemaal maar aanpassen aan de gekte van de groep, stel je voor dat je een ongepast geluid laat horen, een eigen mening hebt, dat mag niet (van wie eigenlijk niet?)
 
Precies, slappe vernederlanders van pap en tofu, dunne beentje, mannen met een kanotje GVD! Tuig met een IQ van niks dat onderwijs moet geven en allemaal maar aanpassen aan de gekte van de groep, stel je voor dat je een ongepast geluid laat horen, een eigen mening hebt, dat mag niet (van wie eigenlijk niet?)
Yes, zet 'm op, Gerard !
 
Precies, slappe vernederlanders van pap en tofu, dunne beentje, mannen met een kanotje GVD! Tuig met een IQ van niks dat onderwijs moet geven en allemaal maar aanpassen aan de gekte van de groep, stel je voor dat je een ongepast geluid laat horen, een eigen mening hebt, dat mag niet (van wie eigenlijk niet?)
Ja klopt helemaal! Heel slap volk zijn nederlanders. Zijn echt overheidsgetrouw, keurig aan regels houden deden ze altijd al en nu in hun nadeel( alleen hebben ze dat (nog) niet door) wat een harde landing gaat dat worden poeh!

ook met dat genaai van verhogen zorgverzekerings premies door de jaren heen en nu komen ze met plannen kinderbijslag afschaffen. Vernederlanders pikken echt alles wat een klootjesvolk.
 
De Horeca krijgt toch boetes als ze open gaan? wat moet je dan. Bij de rechtbank krijgen ze geen gehoor, Spagaat.
Tenzij ze het massaal doen natuurlijk. en dat deden ze niet.
We doen het toch samen?
 
@ Liz: wat zijn je klachten?
Na de acupunctuur: een soort verlamming in alle spieren. VEEL moeite met bewegen.

Steken en jeuken in de oren. Veel meer last van de kaak dan ik had. Meer hoofdpijn (had ik een klein beetje door de rontgenfoto), meer jeuk en exceem onder de borst weer volledig terug (ook een gevolg van de rontgen)

Erg moe. Wat moeite met mijn zicht. Last van de darmen. Niet kunnen slapen. Depri.

Echt, deze behandeling is niet goed geweest. Ik vraag me af hoe weer van deze effecten van de behandeling kan herstellen. Ze heeft echt meer kwaad gedaan dan goed. Want ik was iets beter op de tandvlees/slikklachten na. En nu, echt.

Opknopen dat mens (grapje natuurlijk). Maar echt..
Zij heeft dit totaal niet in kunnen schatten. Dat ze beter niks had kunnen doen, heb er ook met vrienden over gepraat die zeiden dat ik zelf gewoon niet had moeten gaan ;)

Berouw komt na de zonde he? :)
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.195
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan