Frustratie Topic

Uitleg:

Mijn magische lasso was de nacht ervoor (die veel te lang duurde) gestolen door een alcoholist, dus ik kon de acupuncturist niet uitschakelen.

Toen heeft ze me om de tuin geleid en voor ik het wist had ze al naaldjes gezet.

Eviless-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Na de acupunctuur: een soort verlamming in alle spieren. VEEL moeite met bewegen.

Steken en jeuken in de oren. Veel meer last van de kaak dan ik had. Meer hoofdpijn (had ik een klein beetje door de rontgenfoto), meer jeuk en exceem onder de borst weer volledig terug (ook een gevolg van de rontgen)

Erg moe. Wat moeite met mijn zicht. Last van de darmen. Niet kunnen slapen. Depri.

Echt, deze behandeling is niet goed geweest. Ik vraag me af hoe weer van deze effecten van de behandeling kan herstellen. Ze heeft echt meer kwaad gedaan dan goed. Want ik was iets beter op de tandvlees/slikklachten na. En nu, echt.

Opknopen dat mens (grapje natuurlijk). Maar echt..
Zij heeft dit totaal niet in kunnen schatten. Dat ze beter niks had kunnen doen, heb er ook met vrienden over gepraat die zeiden dat ik zelf gewoon niet had moeten gaan ;)

Berouw komt na de zonde he? :)
Voor welke klachten ging je acupunctuur laten doen?
 
Ik had laatst een gesprek met mijn zus over: waarom ben je zo bang voor cojona? Laat jij je inpakken door de media? Kijk je elke dag Op1? Waar komt die angst vandaan?
Haar antwoord: neee heb helemaal geen tijd om tv te kijken voor maar ik heb gezien bij mijn collega en buren hoe erg heftig corona kan zijn. Mijn collega is al een jaar haar reuk en smaak kwijt en buren hebben nu ineens chronische vermoeidheidsklachten. Nee ik wil het gewoon echt niet krijgen, het lukt me nu al een jaar om corona te vermijden en dat wil ik zo houden! Oja en mijn collega eet hartstikke gezond en sport echt zo een healthy dame en ZELFS zij kreeg het heel heftig!

pffff ik zei tegen haar: oké kennelijk hebben je buren en je collega ondanks haar ‘healthy’ leefstijl dan toch extreme tekorten? Want ja want ja healthy?
krijgt ze voldoende vitamines en mineralen binnen? De juiste vetten en eiwitten? Wat doe jij er zelf aan om gezond te blijven en jezelf te beschermen tegen dat gevaarlijke virus? Misschien wordt het eens tijd om daar wat aan te gaan doen?ipv angstig zitten zijn want dat verlaagd sowieso je immuunsysteem en dan wordt je??? Juist ja ziek!
 
schade door de rontgenstraling. En dan met name de jeuk die ik erna had gekregen ik kon niet eens kleding aan doen.
En hoofdpijn
Sjonge, doffe ellende, die rontgenstraling dan. Heb je dat teruggelegd bij het ziekenhuis, van die uitwerking op jou? Niet dat ik denk dat dat veel uithaalt. Vraag me dan af wat je terugkrijgt. Bij kanker krijg je ook straling, dat heet dan ''therapeutisch''. Daarna ben je eigenlijk een stralingspatient naast kankerpatient.

Maar goed na de acupunctuur werd het dus nog erger. Dat is ook wat. Meer klachten betekent niet noodzakelijk dat je dan zieker bent o.i.d. Je hebt bijv. de herxheimerreactie, zoals dat heet. Dat is dat je lichaam probeert zichzelf te kwijten van afvalstoffen en als de afvalstoffen vrij komen heb je die klachten en dat is dan als het goed is tijdelijk. En mogelijk dat de acupunctuur dat proces in gang gezet heeft. Geen idee. Je lichaam kan straling ook opslaan las ik eens, maar dat lijkt me niet de bedoeling.
 
Laatst bewerkt:
Sjonge, doffe ellende, die rontgenstraling dan. Heb je dat teruggelegd bij het ziekenhuis, van die uitwerking op jou? Niet dat ik denk dat dat veel uithaalt. Vraag me dan af wat je terugkrijgt. Bij kanker krijg je ook straling, dat heet dan ''therapeutisch''. Daarna ben je eigenlijk een stralingspatient naast kankerpatient.

Maar goed na de acupunctuur werd het dus nog erger. Dat is ook wat. Meer klachten betekent niet noodzakelijk dat je dan zieker bent o.i.d. Je hebt bijv. de herxheimerreactie, zoals dat heet. Dat is dat je lichaam probeert zichzelf te kwijten van afvalstoffen en als de afvalstoffen vrij komen heb je die klachten en dat is dan als het goed is tijdelijk. En mogelijk dat de acupunctuur dat proces in gang gezet heeft. Geen idee. Je lichaam kan straling ook opslaan las ik eens, maar dat lijkt me niet de bedoeling.
ja meid ben er al een hele tijd zoet mee.
Ik reageer vanavond even.
Echter merk ik wel dat mijn bijnieren en nieren uitgeput beginnen te raken. En daarin kan de voeding dus wat aangepast worden.
 
Sjonge, doffe ellende, die rontgenstraling dan. Heb je dat teruggelegd bij het ziekenhuis, van die uitwerking op jou? Niet dat ik denk dat dat veel uithaalt. Vraag me dan af wat je terugkrijgt. Bij kanker krijg je ook straling, dat heet dan ''therapeutisch''. Daarna ben je eigenlijk een stralingspatient naast kankerpatient.

Maar goed na de acupunctuur werd het dus nog erger. Dat is ook wat. Meer klachten betekent niet noodzakelijk dat je dan zieker bent o.i.d. Je hebt bijv. de herxheimerreactie, zoals dat heet. Dat is dat je lichaam probeert zichzelf te kwijten van afvalstoffen en als de afvalstoffen vrij komen heb je die klachten en dat is dan als het goed is tijdelijk. En mogelijk dat de acupunctuur dat proces in gang gezet heeft. Geen idee. Je lichaam kan straling ook opslaan las ik eens, maar dat lijkt me niet de bedoeling.
Ja ik heb het ziekenhuis benaderd. Toen er een rontgenfoto gemaakt ging worden vroeg ik zelfs nog "kan dit geen kwaad, weer straling?" Zo'n miep die bij het apparaat stond zei "nee hoor, maakt niet uit!" Om de tuin geleid dus. En ik wilde uiteraard geholpen worden want was al sinds februari bezig met diverse problemen met mijn gebit/kaak.

Ik had zelf moeten weigeren maarja. wilde ook vd klachten af (ingeslepen kiezen plus kaakpijn)
Ik heb dus een klacht ingediend bij het ziekenhuis. Maar de personenschade adviseur gaf aan dat het niet naar de rontgen komt. Want alles viel binnen de limieten enz enz. Ik gaf ook aan dat ik toch toestemming had moeten geven voor zo'n foto. En inderdaad gaf ik mijn klachten aan maar zij zeggen gewoon dit komt niet door de rontgen. Terwijl het vanaf die dag ontstaan is. tja.

Je geeft aan dat de acupunctuur mogelijkerwijs dat proces van afvalstoffen kwijtraken in gang heeft gezet. Ik geloof daar in dit geval helemaal niets van. Mijn kaken/gebit voelen raarder op elkaar, in de zin van dat het nu echt vreselijk voelt, meer dan eerst. En ook heb ik weer allemaal jeuk onder de borst hetgeen bijna weg was. Ook heb ik de neiging aan mijn huid te krabben bijvoorbeeld. Twee moedervlekken lieten los. Dit is na de laatste acubehandeling die gericht was op de huid. Sorry maar nee, dit is geen ontgifting. Is gewoon niet goed. Tenminste dat denk ik

Ik kreeg eerder het advies om na die rontgenschade acupunctuur te doen, zij kreeg toen wel de jeuk weg. De eerste behandelingen hielpen ook wel. Maar opeens- bij een behandeling in combi met moxa kreeg ik moeite met het aansturen van mijn spieren. Dat heb ik nog, het trok 'n beetje weg maar is weer erger na de laatste behandeling.
Ook heb ik sinds die laatste behandeling pukkels o.a. op de wang (bij de kaak) en zoals ik al aangaf pijnlijke kaken.

O ja zij doet ratera in combi met accu dus geeft er druppels bij op basis van jenever die je dan moet nemen.

IK mailde haar vandaag. Want zij had gezegd "Het kan zijn dat je gaat ontgiften na deze behandeling raar ruikende urine enz" Dus ik mailde haar van "ontgiften waarvan?" Daar heb ik geen antwoord op gekregen. Het enige dat zij zegt is dat ik met de druppels mag stoppen en kijken hoe 't gaat.
Volgens mij lult ze maar wat met het ontgiften.

Maar Lievergezond, jij zegt dat het kan dat het lichaam probeert afvalstoffen kwijt te raken (geloof ik in dit geval niets van): kan dat dan, door acupunctuur????

Je geeft ook aan dat je wel eens gehoord hebt dat 't lichaam straling niet meer kwijtraakt. Geen idee, het kan wel dat 't lichaam zich anders in gaat stellen, je hebt niet voor niks de 'spininverter' geloof dat het zo heet een apparaat waar je aan kunt om je lichaam weer in een betere balans te krijgen (na stralingsbelasting).

Maar ik ben na de rontgen wel gevoeliger voor straling geworden. Dus van koelkasten led-lampen 5g enz, na blootstelling gelijk klachten en merk ook een verminderde concentratie als er teveel elektrische apparaten aanstaan zoals de koelkast. Had ik vroeger veel minder last van!
Blue tooth gaat ook niet meer. Als ik bij iemand zit die dat aan heeft merk ik gelijk dat ik duizelig word, verminderde concentratie krijg en dergelijken.
 
For beautiful eyes, look for the good in others; for beautiful lips, speak only words of kindness; and for poise, walk with the knowledge that you are never alone.
-Audrey Hepburn-
 
Ik heb in de loop der jaren veel acupunctuur gedaan. Een pijn/jeukplek op mijn rug, ontstaan tijdens kantoorwerk jaaaaren geleden. die niemand wegkrijgt. Misschien verkeerde houding. Soms was het een stuk beter na acup. maar het komt steeds terug.
Ook een raar soort duizeligheid, is soms iets beter me acup. maar is ook niet weg. Ik leg me er maar bij neer. Artsen weten er al helemaaaal niets van.
Ik ben vaak aan het experimenteren. Wel dit supplement nemen of niet. Veel nemen of niet. Gelukkig gaat die jeuk snel weg (tijdelijk) als ik even op bed ga liggen met kussens in mijn rug en computeren. Dus ik wissel alles af.
Ben allang blij dat ik nog alles zelf kan doen. Ouderdom komt met ........ juist.
 
Ik heb in de loop der jaren veel acupunctuur gedaan. Een pijn/jeukplek op mijn rug, ontstaan tijdens kantoorwerk jaaaaren geleden. die niemand wegkrijgt. Misschien verkeerde houding. Soms was het een stuk beter na acup. maar het komt steeds terug.
Ook een raar soort duizeligheid, is soms iets beter me acup. maar is ook niet weg. Ik leg me er maar bij neer. Artsen weten er al helemaaaal niets van.
Ik ben vaak aan het experimenteren. Wel dit supplement nemen of niet. Veel nemen of niet. Gelukkig gaat die jeuk snel weg (tijdelijk) als ik even op bed ga liggen met kussens in mijn rug en computeren. Dus ik wissel alles af.
Ben allang blij dat ik nog alles zelf kan doen. Ouderdom komt met ........ juist.
Klopt. Artsen weten er al helemaal niets van!
Ik heb in de loop der jaren veel acupunctuur gedaan. Een pijn/jeukplek op mijn rug, ontstaan tijdens kantoorwerk jaaaaren geleden. die niemand wegkrijgt. Misschien verkeerde houding. Soms was het een stuk beter na acup. maar het komt steeds terug.
Ook een raar soort duizeligheid, is soms iets beter me acup. maar is ook niet weg. Ik leg me er maar bij neer. Artsen weten er al helemaaaal niets van.
Ik ben vaak aan het experimenteren. Wel dit supplement nemen of niet. Veel nemen of niet. Gelukkig gaat die jeuk snel weg (tijdelijk) als ik even op bed ga liggen met kussens in mijn rug en computeren. Dus ik wissel alles af.
Ben allang blij dat ik nog alles zelf kan doen. Ouderdom komt met ........ juist.
ik snap het!

heb zelf ook jeuk. Ontstaan na die röntgen. Onder de borst ja helaas is nu weer erg. Omtrent supplementen heb ik het gevoel selenium te kort te komen. Nam ik destijds in het kader van het bijnieruitputtingsprotocol. Ook met zink erbij. Zit ook in sardientjes trouwens die selenium. Zit te denken het dan toch maar weer te kopen. Evt met zink erbij
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.697
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan