Frustratie Topic

Daar hebben we KPMG toch voor 🤣🤣🤣
Gaat ten onder met WEF.
Geldt ook voor PwC, Deloitte en EY.
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv
Gaat ten onder met WEF.
Geldt ook voor PwC, Deloitte en EY.
Weet ik ook wel🤣🤣
 
Ja je bedoelt dat mijn vriendin nog meegaat in dat testen?
Ze gaat afbellen zei ze.
Maar ik denk dat ze eerst heel erg meegaat expres om die ander uiteindelijk in de eigen onlogica voor lul te zetten.
Dat is mijn vriendin.
Plus zij is zo iemand die eindeloos met mensen blijft omgaan die haar onderschatten maar ook beledigen.
Ik zou allang klaar zijn met die mensen, maar ja, ik ben haar niet.
Zij zit anders in elkaar.
Zondag staat ze te demonstreren.
Vriendin is niet gaan demonstreren. Ze ligt in bed met koppijn en koorts schreef ze gisterenochtend. Terwijl ze was al uitgebreid met een leus op een bord bezig en dat weer op stokken boren en schroeven o.i.d. Huisvlijt. Ze had gelukkig toevallig net ook aspirine in huis gehaald: ze had al begrepen van Theo Schetters dat dat tegen de koppijn helpt. Het is misschien gek maar ik ben toch een beetje ongerust. Ze laat ook niks meer horen. Maar ja zij is er ook niet om mij gerust te stellen. In principe is het gewoon een griepje. Vriendin is al jaren goed uitgerust met supplementen.
 
Laatst bewerkt:
Vriendin is niet gaan demonstreren. Ze ligt in bed met koppijn en koorts schreef ze gisterenochtend. Terwijl ze was al uitgebreid met een leus op een bord bezig en dat weer op stokken boren en schroeven o.i.d. Huisvlijt. Ze had gelukkig toevallig net ook aspirine in huis gehaald: ze had al begrepen van Theo Schetters dat dat tegen de koppijn helpt. Het is misschien gek maar ik ben toch een beetje ongerust. Ze laat ook niks meer horen. Maar ja zij is er ook niet om mij gerust te stellen. In principe is het gewoon een griepje. Vriendin is al jaren goed uitgerust met supplementen.
Ok die is duidelijk weer boven jan gelukkig.
 
Zo gefrustreerd raak ik als ik weer in real life op iets stuit wat ik hier zo vaak al lees. Als mensen echt dat zeggen en/of dat doen wat we hier al steeds voorbij zien komen.

Als voorbeeld een gesprek:
-'Mijn grootvader is overleden. Hij had al 12 jaar prostaatkanker. Ze hebben hem geadviseerd de booster te nemen, dat was niet zo handig."
Als ik dan reageer met dat ze dat inderdaad afraden bij kankerpatiënten, dan komt de reactie:
-"Ja maar, een zieke wil natuurlijk ook geen corona krijgen."

Ik ga dan even met mijn kop tegen een muur staan te bonzen, niet meer wetende of ik nou moet janken, lachen of gillen.

Mike zou zeggen: MGGC
 
Zo gefrustreerd raak ik als ik weer in real life op iets stuit wat ik hier zo vaak al lees. Als mensen echt dat zeggen en/of dat doen wat we hier al steeds voorbij zien komen.

Als voorbeeld een gesprek:
-'Mijn grootvader is overleden. Hij had al 12 jaar prostaatkanker. Ze hebben hem geadviseerd de booster te nemen, dat was niet zo handig."
Als ik dan reageer met dat ze dat inderdaad afraden bij kankerpatiënten, dan komt de reactie:
-"Ja maar, een zieke wil natuurlijk ook geen corona krijgen."

Ik ga dan even met mijn kop tegen een muur staan te bonzen, niet meer wetende of ik nou moet janken, lachen of gillen.

Mike zou zeggen: MGGC
Tja je wil toch het beste voor je opa natuurlijk. Het is ook bijna niet voor te stellen dat anderen het niet zien. Ik herinner me een boek ik weet niet meer hoe het heet maar het gaat erover dat je dan als schim tussen de mensen doorloopt. Het is een boek van een Franse of Vlaamse schrijver. En als schim zelf denk je dat je ook een mens bent, maar de mensen merken je niet op. En dat voelt heel bevreemdend. En zo voel ik me nu ook wel eens.
 
  • Leuk
Waarderingen: Heks
Tja je wil toch het beste voor je opa natuurlijk. Het is ook bijna niet voor te stellen dat anderen het niet zien. Ik herinner me een boek ik weet niet meer hoe het heet maar het gaat erover dat je dan als schim tussen de mensen doorloopt. Het is een boek van een Franse of Vlaamse schrijver. En als schim zelf denk je dat je ook een mens bent, maar de mensen merken je niet op. En dat voelt heel bevreemdend. En zo voel ik me nu ook wel eens.
Heel herkenbaar!
 
Belde vandaag met een vriendin die in de thuiszorg werkt.
Had haar al een tijdje niet gesproken en wist dat ze het steeds zó druk had dat ze over haar grenzen ging mbt overuren.
Dus mijn eerste vraag, okay naïef:
"Hoe gaat het, wel druk zeker?"
Het was even stil...
"Nou niet echt. We hebben al een tijdje geen nieuwe cliënten aangenomen, maar dat moeten we nu maar weer gaan doen."
"Huh?"
"Ja, er zijn zoveel cliënten gestorven dat we het nu best rustig hebben"

🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴
 
Praat me niet over de zogenaamd 'wakkeren'. Ik kom ze constant tegen bij mijn lezingen.

Mike
Oh man, verbijsterd was ik bij jouw lezing toen een vrouw tegen me zei dat melk voor kalveren waren en niet voor mensen. Ze begon ook nog een rede over vlees.
Ik stond nog in het standje dat men wel wist naar welke lezing de mensen gingen en wie de spreker precies was. 🤣
Manlief heeft me maar weg gelokt bij die heks
🤣🤣
 
Mensen hebben uiteenlopende visies op 'wakker zijn'.

Mike
Eens.

Laten we er bewust van zijn dat hoe meer we weten, hoe meer we beseffen hoe weinig we weten.
Ieder mens heeft zijn eigen ontwikkeling, maar het zou fijn zijn als men daarin bescheiden blijft. Roepen dat je zo wakker bent keert zich zo tegen je als je ergens toch niet zo wakker in blijkt te zijn. Dit geldt natuurlijk net zo voor alle andere zaken die een mens zo op de borst kloppend over zichzelf roept.

Bescheidenheid siert de mens. Dit houdt niet in dat je jezelf weg hoeft te wissen uiteraard.

Ik denk: Ben je nu nog niet geprikt, dan ben je wakker. De rest volgt dan ook gerust.
Laten we de ander het pad gunnen wat hij nodig heeft. We zijn allemaal ergens begonnen. De een is het proces eerder gegund dan de ander en ook dat heeft een reden.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.940
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan