Frustratie Topic

Ja wat, geloof je het niet? Ik zou echt het RIVM niet gaan bellen. Dat doet mijn vriendin. Die hangt continue met het RIVM aan de lijn. Ik denk dan: ''waarom bel je die idioten nog op?''. Maar het is een sport voor haar. Ze had 20 minuten zitten wachten op een antwoord. Ze moesten iets gaan navragen kennelijk.
 
Laatst bewerkt:
Ja wat, geloof je het niet? Ik zou echt het RIVM niet gaan bellen. Dat doet mijn vriendin. Die hangt continue met het RIVM aan de lijn. Ik denk dan: ''waarom bel je die idioten nog op?''. Maar het is een sport voor haar. Ze had 20 minuten zitten wachten op een antwoord. Ze moesten iets gaan navragen kennelijk.
Mannenhumor....
Een vriendin van iemand kan ook een zus hebben en een zwager....
 
Ja wat, geloof je het niet? Ik zou echt het RIVM niet gaan bellen. Dat doet mijn vriendin. Die hangt continue met het RIVM aan de lijn. Ik denk dan: ''waarom bel je die idioten nog op?''. Maar het is een sport voor haar. Ze had 20 minuten zitten wachten op een antwoord. Ze moesten iets gaan navragen kennelijk.
Ik bedoel meer van.. vriendin? Zijn dat Vriendinnen?
Ik geloof je verhaal wel hoor😊
 
Ik bedoel meer van.. vriendin? Zijn dat Vriendinnen?
Ik geloof je verhaal wel hoor😊
Ja je bedoelt dat mijn vriendin nog meegaat in dat testen?
Ze gaat afbellen zei ze.
Maar ik denk dat ze eerst heel erg meegaat expres om die ander uiteindelijk in de eigen onlogica voor lul te zetten.
Dat is mijn vriendin.
Plus zij is zo iemand die eindeloos met mensen blijft omgaan die haar onderschatten maar ook beledigen.
Ik zou allang klaar zijn met die mensen, maar ja, ik ben haar niet.
Zij zit anders in elkaar.
Zondag staat ze te demonstreren.
 
Laatst bewerkt:
Ik loop net langs mijn buren en ik hoor ze met een andere buur klagen over het feit dat ze niet samen tegelijk met haar man de booster kan halen. Zij moet wachten want er was geen plek nou zoo irritant zeg en het duurt al zo lang🥴

Ik besef mij dat ik straks in een vrijwel lege straat woon? Jemig er komt echt veel ruimte vrij zeg! Ik ga denk ik alvast visualiseren wat ik met al die ruimte ga doen🤔
 
Ik loop net langs mijn buren en ik hoor ze met een andere buur klagen over het feit dat ze niet samen tegelijk met haar man de booster kan halen. Zij moet wachten want er was geen plek nou zoo irritant zeg en het duurt al zo lang🥴

Ik besef mij dat ik straks in een vrijwel lege straat woon? Jemig er komt echt veel ruimte vrij zeg! Ik ga denk ik alvast visualiseren wat ik met al die ruimte ga doen🤔

Binnenkort ben je grootgrondbezitter.
 
Ik loop net langs mijn buren en ik hoor ze met een andere buur klagen over het feit dat ze niet samen tegelijk met haar man de booster kan halen. Zij moet wachten want er was geen plek nou zoo irritant zeg en het duurt al zo lang🥴

Ik besef mij dat ik straks in een vrijwel lege straat woon? Jemig er komt echt veel ruimte vrij zeg! Ik ga denk ik alvast visualiseren wat ik met al die ruimte ga doen🤔
Hier net zo.
Gemopper over niet samen kunnen boosteren :oops:

Wij wonen hier in een groot blok huizen waarvan we van het achtertuinen binnendeel straks wellicht een fantastisch grote akker en een mooi stuk graasland kunnen maken 😁
 
Ik loop net langs mijn buren en ik hoor ze met een andere buur klagen over het feit dat ze niet samen tegelijk met haar man de booster kan halen. Zij moet wachten want er was geen plek nou zoo irritant zeg en het duurt al zo lang🥴

Ik besef mij dat ik straks in een vrijwel lege straat woon? Jemig er komt echt veel ruimte vrij zeg! Ik ga denk ik alvast visualiseren wat ik met al die ruimte ga doen🤔
Dat er over een paar maanden een groot gedeelte van mijn omgeving er niet meer is, is iets wat ik me nog steeds niet kan voorstellen. Iedereen gaat gewoon door met het leven en werk. Alsof er niets aan de hand is. Misschien vind ik het daarom moeilijk om die waarheid te zien. Mensen in mijn omgeving (dichtbij en veraf) zijn na de prik wat ziek geweest en gaan nu weer door. En ik ga ook gewoon door en zie wel wanneer het grote omvallen der populatie gaat plaatsvinden. Ik heb vast ook last van cognitieve dissonantie, kun je nagaan wat de rest heeft.
 
Hier net zo.
Gemopper over niet samen kunnen boosteren :oops:

Wij wonen hier in een groot blok huizen waarvan we van het achtertuinen binnendeel straks wellicht een fantastisch grote akker en een mooi stuk graasland kunnen maken 😁
Ja geweldig! Ik zie heel veel mogelijkheden zeg. Ik kan niet wachten😍
 
  • Haha
Waarderingen: Surv
Dat er over een paar maanden een groot gedeelte van mijn omgeving er niet meer is, is iets wat ik me nog steeds niet kan voorstellen. Iedereen gaat gewoon door met het leven en werk. Alsof er niets aan de hand is. Misschien vind ik het daarom moeilijk om die waarheid te zien. Mensen in mijn omgeving (dichtbij en veraf) zijn na de prik wat ziek geweest en gaan nu weer door. En ik ga ook gewoon door en zie wel wanneer het grote omvallen der populatie gaat plaatsvinden. Ik heb vast ook last van cognitieve dissonantie, kun je nagaan wat de rest heeft.
Ja ik hoorde de desbetreffende buuf ook zeggen dat ze na haar 2 prikken echt helemaal geen last had, ja ach beetje last in me arm maar meer niet. Ze wandelt gewoon nog elke dag vlot en kwiek met haar hondje meermaals per dag op haar hoge pumps. Alsof ze unbreakable is🙄 ze wanen zich ook echt superieur met prik.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Surv
En ik ga ook gewoon door en zie wel wanneer het grote omvallen der populatie gaat plaatsvinden. I
Alvast een cursus volgen.😬😬😏

Shovel certificaat​

De cursus is bestemd voor personen die in het dagelijks werk gebruik maken of moeten maken van een shovel en is geschikt voor zowel beginners als gevorderden.


De minimumleeftijd van de cursist is 18 jaar. De cursist is verplicht om tijdens het praktijkgedeelte van de cursus veiligheidsschoenen te dragen. De cursist moet zelf zorgen voor veiligheidsschoenen.
 
Er moet toch iemand de financiën controleren.
Politicus moet wel weer een part time job worden. Conflicterende bijbaantjes wordt exit politiek.
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv
Er moet toch iemand de financiën controleren.
Politicus moet wel weer een part time job worden. Conflicterende bijbaantjes wordt exit politiek.
Waarom moeten we daar een boekhouder voor hebben, je koopt iets in, verkoopt dat met een marge, wat overblijft na aftrek kosten (personeel brandstof) is in de broekzak, daar is geen boekhouder voor nodig dus je tijd als meeeter is geteld 🤣🤣🤣
 
  • Haha
Waarderingen: Surv
Waarom moeten we daar een boekhouder voor hebben, je koopt iets in, verkoopt dat met een marge, wat overblijft na aftrek kosten (personeel brandstof) is in de broekzak, daar is geen boekhouder voor nodig dus je tijd als meeeter is geteld 🤣🤣🤣
De meeste mensen vinden het toch wel handig dat er mensen de maatschappelijke kas beheren.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.404
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan