Frustratie Topic

Mijn kleindochter die 2x geprikt is in het begin omdat ze op vakantie wilden is nu toch ziek. Getest en het is Covid. Ik heb mijn twijfels, omdat ik denk dat die testen niet deugen. Gewoon een verkoudheid mar ze zei wel dat een verkoudheid anders aanvoelt. Onlangs heeft ze voor acne een paar zeer slechte pillen geslikt pus dan 2x die prik. Ik heb gezegd het lichaam gooit de gifstoffen eruit en daarom ben je ziek. Ze neemt wel wat extra supplementen nu. Hoop dat ze ervan geleerd heeft
Tot voor kort (twee jaar is kort op een mensenleven) testte niemand bij verkoudheid of griep, bij griep bleef men thuis en bij verkoudheid ging het leven gewoon door. Even een paar keer snuiten of de neus ophalen en verder.

Zou je kleindochter een ander gevoel hebben over de verkoudheid door de overtrokken media-aandacht ervoor?
 
Ik heb buren die over een bepaalde politieke kwestie zoveel jaar geleden honend deden alsof het geen probleem was en mensen die het aanging zich zaten aan te stellen. Nu sturen ze berichten over digitale handtekeningen voor dezelfde gedupeerden: gedupeerd door de partij waarop ze gestemd hebben. En nu inzake corona moest ik een jaar geleden van de buren nog op de IC gaan werken was de suggestie (ik klaagde niet dat ik niks te doen had of zo of over corona of whatever) en waarschijnlijk over een paar maanden moet ik van hun ineens ook een digitale handtekening gaan zetten volgens mij tegen het coronabeleid of zo. Mijn stembanden jeuken enerzijds om iets lulligs te gaan schreeuwen voor hun huis. Anderzijds weet ik dat het onbegonnen werk is en iedereen zijn eigen padje moet bewandelen.
 
Ik heb buren die over een bepaalde politieke kwestie zoveel jaar geleden honend deden alsof het geen probleem was en mensen die het aanging zich zaten aan te stellen. Nu sturen ze berichten over digitale handtekeningen voor dezelfde gedupeerden: gedupeerd door de partij waarop ze gestemd hebben. En nu inzake corona moest ik een jaar geleden van de buren nog op de IC gaan werken was de suggestie (ik klaagde niet dat ik niks te doen had of zo of over corona of whatever) en waarschijnlijk over een paar maanden moet ik van hun ineens ook een digitale handtekening gaan zetten volgens mij tegen het coronabeleid of zo. Mijn stembanden jeuken enerzijds om iets lulligs te gaan schreeuwen voor hun huis. Anderzijds weet ik dat het onbegonnen werk is en iedereen zijn eigen padje moet bewandelen.
Vele schijnheiligen draaien op het moment.
 
Ik sta op een trein te wachten komt er een gast met een bekpamper op me af en probeert me kennelijk iets duidelijk te maken achter die pamper vandaan. Joost mag weten wat. Ik zeg: ‘ik versta u niet’ en wijs naar mijn oren 👂🏾 Komt er weer zo’n onverstaanbaar geluid vanachter die pamper vandaan. Toen liep hij weg. Kennelijk wilde hij graag onverstaanbaar blijven. Good for him.
 
Collega klaagt over thuiswerken en dat het zoveel nadelen heeft. Klaagt over de nieuwe opzet van de werkvloer : dat ongestoord werken bij ons op de werkvloer er niet meer bij gaat zijn zoals ‘vroegah’ terwijl ze daar wel behoefte aan heeft. Het wordt meer een ontmoetingsplaats dan iets anders. Ik probeer haar aandacht te vragen voor het feit dat onze premier gelijk al aan het begin van de ‘coronapandemie’ roeptoeterde dat we nooit meer ‘terug naar normaal’ zouden gaan. Toen begon mijn collega over de omikronvariant en de deltavariant om mij onduidelijke redenen. Dus ik vroeg haar wat dat te maken had met die vooruitziende blik van onze premier. Erbij optellend dat virussen standaard muteren. Toen zei mijn collega dat ze dat de premier niet had horen zeggen van dat ‘nooit meer terug naar normaal’. Lekker wazige gesprekken! Heerlijk. Ik ga zo keihard verlangen naar een parallelle maatschappij. Ik heb op zich niks tegen domme mensen of mensen die in een psychose zitten maar mijn verlangen naar een gesprek met gelijkgestemden wordt er niet minder op.
 
Ik heb een collega met antiwerkeritis. Totally fine with me. Komt vaker voor. Maar ga dan niet hele whatsappgroepen vol zitten jeremijeren met foto's van postieve tests en wat al niet meer. Ping, ping, ping, ping, ping, gaat mijn gsm nu vanwege al het ach en wee van iedereen die elkaar weer een hart onder de riem steekt vanwege een positieve test. En dan moet die rest natuurlijk ook mee de antiwerkeritis ingezogen worden. En dit en dat. Zo ook met andere whatsappgroepen waar ik in zit. Het emmert en duikelt maar over elkaar heen joh. Die mensen zijn volslagen van het padje af. Blijf lekker thuis allemaal. Ik kan jullie missen als kiespijn zo. Ik hoor het wel wanneer het over is allemaal.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een collega met antiwerkeritis. Totally fine with me. Komt vaker voor. Maar ga dan niet hele whatsappgroepen vol zitten jeremijeren met foto's van postieve tests en wat al niet meer. Ping, ping, ping, ping, ping, gaat mijn gsm nu vanwege al het ach en wee van iedereen die elkaar weer een hart onder de riem steekt vanwege een positieve test. En dan moet die rest natuurlijk ook mee de antiwerkeritis ingezogen worden. En dit en dat. Zo ook met andere whatsappgroepen waar ik in zit. Het emmert en duikelt maar over elkaar heen joh. Die mensen zijn volslagen van het padje af. Blijf lekker thuis allemaal. Ik kan jullie missen als kiespijn zo. Ik hoor het wel wanneer het over is allemaal.
Geluid uitzetten van die whatsapp groep, dat helpt
 
Ik heb een collega met antiwerkeritis. Totally fine with me. Komt vaker voor. Maar ga dan niet hele whatsappgroepen vol zitten jeremijeren met foto's van postieve tests en wat al niet meer. Ping, ping, ping, ping, ping, gaat mijn gsm nu vanwege al het ach en wee van iedereen die elkaar weer een hart onder de riem steekt vanwege een positieve test. En dan moet die rest natuurlijk ook mee de antiwerkeritis ingezogen worden. En dit en dat. Zo ook met andere whatsappgroepen waar ik in zit. Het emmert en duikelt maar over elkaar heen joh. Die mensen zijn volslagen van het padje af. Blijf lekker thuis allemaal. Ik kan jullie missen als kiespijn zo. Ik hoor het wel wanneer het over is allemaal.
Goh. Ik heb zulke appgroepjes helemaal niet. Misschien moet je andere kiezen.
 
Ik heb een collega met antiwerkeritis. Totally fine with me. Komt vaker voor. Maar ga dan niet hele whatsappgroepen vol zitten jeremijeren met foto's van postieve tests en wat al niet meer. Ping, ping, ping, ping, ping, gaat mijn gsm nu vanwege al het ach en wee van iedereen die elkaar weer een hart onder de riem steekt vanwege een positieve test. En dan moet die rest natuurlijk ook mee de antiwerkeritis ingezogen worden. En dit en dat. Zo ook met andere whatsappgroepen waar ik in zit. Het emmert en duikelt maar over elkaar heen joh. Die mensen zijn volslagen van het padje af. Blijf lekker thuis allemaal. Ik kan jullie missen als kiespijn zo. Ik hoor het wel wanneer het over is allemaal.
🤣🤣🤣🤣 er zit een knopje op je telefoon .... Uit
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.887
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan