Frustratie Topic

"Heb respect voor organisatoren van evenementen die in deze moeilijke tijd toch iets leuks proberen te doen. Want het heeft veel tijd en moeite gekost om het voor elkaar te krijgen".

En daarmee dus lekker meewerken aan dit uitsluitingsbeleid, maar dat willen ze dan weer niet horen.
 
Ik word zelf ook heel vermoeid en agressief van die discussies. Ik overleef mijn eigen woede haast niet dan om zoveel stupiditeit aan te moeten horen. De mensen die tegen mij staan te blaten dat er geen IC-plek voor mij is, wat ik al heb meegemaakt, die zal ik voor mijn leven uit de weg blijven gaan. Ik haat ze. Die IC-plek kan me verder gestolen worden overigens. Sterker nog: ik zal er alles aan doen om daar niet terecht te hoeven komen. Steek die IC-plek asjeblieft in je reet.
Ik zeg dan: ik heb zoveel naastenliefde in mij dat ik mijn plekje vrijwillig afsta aan iemand die het veel harder nodig heeft dan ik zoals iemand met obesitas of een kettingroker🙂

Moet je ze zien kijken😂 is het geheid stil hoor
 
Ik moest laatst zo lachen om mijn moeder. Een klant riep haar na: mevrouw u moet een mondkap op! zegt ze tegen hem heel droog: ja is goed, morgen! 🤣
Ik had die kop wel willen zien. Soms kan je echt gewoon droog reageren zonder veel frustratie te uiten naar de ander.
Zo hoorde ik laats een dame met hoofddoek zeggen in de supermarkt tegen een klant: dat is grappig, een niet-moslim die een moslima vraagt om haar gezicht te bedekken, wat een bijzondere tijden! En ze liep stug door. Ik vond het goud😆
 
Pfff ik heb het druk met campeerders dus geen tijd om het Forum bij te houden.... Wat denk je 3 dagen leesvoer om in te halen 🤣🤣🤣🤣 geen tijd voor kan iemand ff kort verslag doen 😁😁😁
 
Geen trol tijdens jouw afwezigheid, sailor, je bent toch niet toevallig zelf .... ?
Kom nou vandaag overdag ff niet aanwezig vanmorgen 6 uur wel gewoon, ik heb wel wat beters te doen dan trollen ok hier dan, elders trol ik wel maar das anders 🤣🤣🤣
 
Waar ik mij zo aan stoor, is als mensen In eerste instantie heel hard schreeuwen en overal tegen aanschoppen, vervolgens verkouden worden, het hele gizin aan steken, zich dan laten testen en ja je raad het al POSITIEF zijn (johhh hoe kan dat nou). En dan nu vervolgens vol trots hun groene✅ vinkje laten zie echt🤢🤮🤢🤮
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.771
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan