Frustratie Topic

Misschien is het iets om Hugo te laten zien
1,5 jaar geleden en nu, dat beeld zegt alles
Denk niet dat dat helpt.
Heb ik ook eens geprobeerd bij iemand, maar die zegt doodleuk: Ja maar we zitten in een pandemie die nog nooit eerder is voorgekomen dus ze weten ook niet goed hoe ze hiermee om moeten gaan, ze doen ook maar hun best om het voor iedereen goed te doen...
🙄🤦‍♀️
 
Denk niet dat dat helpt.
Heb ik ook eens geprobeerd bij iemand, maar die zegt doodleuk: Ja maar we zitten in een pandemie die nog nooit eerder is voorgekomen dus ze weten ook niet goed hoe ze hiermee om moeten gaan, ze doen ook maar hun best om het voor iedereen goed te doen...
🙄🤦‍♀️
Ooh 🤮🤮🤮deze hoor ik ook heeeel erg vaak of: ga er maar aan staan hoor poeh, respect juist!
 
Ik ben het inmiddels zo kots en kots beu, die mensen die het niet met me eens zijn dat s morgens of s avonds iets precies hetzelfde doen uitmaakt hoeveel besmetting je hebt. Alsjeblieft blijf voor altijd uit mijn buurt gadverdamme

Vorige week zag ik om 16.50u nog activiteit op een sportveld. Ik hoop maar dat ze niet te lang door zijn gegaan, want 10 minuten later zou het te gevaarlijk zijn geworden.

Er zijn dus echt lui die dat geloven?
 
Vorige week zag ik om 16.50u nog activiteit op een sportveld. Ik hoop maar dat ze niet te lang door zijn gegaan, want 10 minuten later zou het te gevaarlijk zijn geworden.

Er zijn dus echt lui die dat geloven?
Je hebt regelfascisten, die worden zo geboren.
Die denken in termen van: bij regels hanteren heb je altijd problemen met situaties dat de regels in feite niet kloppen met de werkelijkheid. ''Maar je moet toch iets doen?'' o.i.d. En dan is er dat sentiment van: ''we moeten ons allemaal aan de regels houden''. ''Jij denkt zeker weer een uitzondering te zijn he? Kereltje/vrouwtje?''
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv
Dat herken ik wel ja.
"Ik doe gewoon mijn werk". Bevel is bevel, net als 80 jaar geleden.

Of

"Hoe zou jij dit dan oplossen?"
Nou, heel simpel. Gewoon direct stoppen met alle beperkingen.
"Ja, maar dat vindt de zorg niet zo leuk. Mijn meisje ziet echt veel problemen in het ziekenhuis.".

Zo'n gesprek stop ik dan maar gelijk, veel zin heeft dat niet met zo'n gehersenspoelde.
 
Dat herken ik wel ja.
"Ik doe gewoon mijn werk". Bevel is bevel, net als 80 jaar geleden.

Of

"Hoe zou jij dit dan oplossen?"
Nou, heel simpel. Gewoon direct stoppen met alle beperkingen.
"Ja, maar dat vindt de zorg niet zo leuk. Mijn meisje ziet echt veel problemen in het ziekenhuis.".

Zo'n gesprek stop ik dan maar gelijk, veel zin heeft dat niet met zo'n gehersenspoelde.
Ik heb niks met regels en gezag! Vroeger op school al niet, stond meestal op de gang tegen de jassen te praten🤣 kortom niemand gaat mij vertellen wat ik moet doen! God geeft wel hints welke paden ik moet volgen. Alleen moet je zelf de juiste afslagen nemen!
En het pad die de overheid wil dat ik in ga ga ik dus echt niet in🖕🏻
Werk is maar werk en moet ik dingen doen waar ik niet achter sta stap ik net zo makkelijk op!
 
Dat herken ik wel ja.
"Ik doe gewoon mijn werk". Bevel is bevel, net als 80 jaar geleden.

Of

"Hoe zou jij dit dan oplossen?"
Nou, heel simpel. Gewoon direct stoppen met alle beperkingen.
"Ja, maar dat vindt de zorg niet zo leuk. Mijn meisje ziet echt veel problemen in het ziekenhuis.".

Zo'n gesprek stop ik dan maar gelijk, veel zin heeft dat niet met zo'n gehersenspoelde.
"Ik ga niet met je in discussie" is ook de veel gehoorde reactie als je aan zou geven dat het C-beleid misschien niet klopt.
 
"Ik ga niet met je in discussie" is ook de veel gehoorde reactie als je aan zou geven dat het C-beleid misschien niet klopt.
Ik word zelf ook heel vermoeid en agressief van die discussies. Ik overleef mijn eigen woede haast niet dan om zoveel stupiditeit aan te moeten horen. De mensen die tegen mij staan te blaten dat er geen IC-plek voor mij is, wat ik al heb meegemaakt, die zal ik voor mijn leven uit de weg blijven gaan. Ik haat ze. Die IC-plek kan me verder gestolen worden overigens. Sterker nog: ik zal er alles aan doen om daar niet terecht te hoeven komen. Steek die IC-plek asjeblieft in je reet.
 
  • Haha
Waarderingen: Surv

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.643
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan