Frustratie Topic

Probeerde ze je te vergiftigen met die vega meuk, of wilde je dat spul niet eens in huis? Wel netjes dat je transport geregeld hebt. Huis weer voor jezelf, leuk of jammer?
Je kan ook vega maken zonder die soya troep, die is niet in huis en niet te koop in het dorp gelukkig.
Maar alleen groente is niet wat ik eet.... Moet minstens een half pond vlees bij.
Dat vervoer moest toch rijden, enzo heb ik ook het gezeik niet van ja maar veel te ver... Of ja maar ik moet 4 keer opladen... En weet zeker dat ze opgerot is en niet stiekem terug komt.

Nu laad de koerier gelijk de aanhanger vol bij mn zoon met de laatste spullen uit nsbderland. Dus toch eigenbelang 😁😁

Het maakt voor mij weinig uit of ik alleen ben of dat er iemand rondloopt
 
Walgelijk! Zo eentje sprak ik laatst ook, ze is tegen beleid en gelooft er niks van maar heeft ‘C ‘ gehad dus heeft maar een pcr test laten doen. Dan heb ik toch mooi een QR voor de komende 6 maanden en kunnen we in de komende kerstvakantie een paar dagen weg🤮🤮🤮🤮
Ik heb me ook laten testen. Ik wist zeker dat het positief zou zijn en ik vond het moeilijk de angst om werk mogelijk kwijt te raken onder ogen te zien. Dan merk je ook wat zo’n ‘qr-systeem’ met je doet. Alsof je nu iets meer hebt (of bent!) dan een ander. De afgelopen dagen al vaker gehoord, oh dat maakt het leven wel een stuk makkelijker voor je. Daar heb ik maar even niet op gereageerd. Ik vind mezelf een zwakkeling. Door dat ‘positieve’ testen ook gedoe met de kinderen en quarantaine en ruzie met de school. Echt..alles ligt onder een vergrootglas tegenwoordig. Zo’n inbreuk op je persoonlijke levenssfeer. Zou heel graag even willen verdwijnen naar een plek waar niemand ons kent. Gaat de wereld ook niet veranderen maar toch. Maar weer vallen en opstaan.
 
Omdat ik vreesde voor 2G of 3G op werk en mijn werk /inkomen (nog) niet kwijt wil. Heb nog tijd nodig voor een ander plan. Ik worstel echt nog vaak met angst. Soms neemt dat de overhand.
 
Omdat ik vreesde voor 2G of 3G op werk en mijn werk /inkomen (nog) niet kwijt wil. Heb nog tijd nodig voor een ander plan.
Loop je dan niet een beetje achter de feiten aan, dit kon je vorig jaar maart al zien aankomen.
 
Loop je dan niet een beetje achter de feiten aan, dit kon je vorig jaar maart al zien aankomen.
Toen zat ik nog in angstpsychose en daarna burn out. Ik heb niet overal een plan voor en kan niet alles controleren. Ontwaken gaat niet bij iedereen even snel en soms verlies ik moed.
 
Toen zat ik nog in angstpsychose en daarna burn out. Ik heb niet overal een plan voor en kan niet alles controleren. Ontwaken gaat niet bij iedereen even snel en soms verlies ik moed.
Ok is niet bedoeld als aanval, ontwaken gaat zeker niet bij iedereen even snel.
Voor je werk moet je je niet druk maken, zonder overleef je het ook als ze deG gaan inzetten.
Alles controleren moet je niet eens willen je hebt buffer met water en eten neem ik aan, verder negatieve toestanden ontwijken en uitbannen.
Nu is maar 1 ding van belang jij en je nauwe omgeving.
De moed verliezen snap ik nog wel, maar het kwaad verliest altijd onze tijd komt..
 
Kamama wat was de uitkomst van die test?
Als het negatief is ben je niet ziek.
Als het positief is zegt ook niets. die testen deugen niet komt hier steeds voorbij.
Positief? dan denk je dat je ziek bent maar je bent helemaal niet ziek.
Als je echt ziek bent voel je het wel ook zonder een test.
Moet je dan alsnog een spuit nemen voor 2G voor je werk.
 
Ok is niet bedoeld als aanval, ontwaken gaat zeker niet bij iedereen even snel.
Voor je werk moet je je niet druk maken, zonder overleef je het ook als ze deG gaan inzetten.
Alles controleren moet je niet eens willen je hebt buffer met water en eten neem ik aan, verder negatieve toestanden ontwijken en uitbannen.
Nu is maar 1 ding van belang jij en je nauwe omgeving.
De moed verliezen snap ik nog wel, maar het kwaad verliest altijd onze tijd komt..
Dank 🙏🏻. Die buffer hebben we en na een weekje ziek op bed is daar ook het inzicht dat ik mijn energie moet focussen op nauwe omgeving en niet de hele wereld moet proberen te veranderen. Dat geeft weer wat meer gemoedsrust.

@Romagi: ik was wel ziek hoor, met klachten zoals meerdere die hier op het forum laatst omschreven. Niet alleen omdat de test zei dat ik ‘positief’ was. Aantal familieleden die ik gezien heb ook ziek.
 
Omdat ik vreesde voor 2G of 3G op werk en mijn werk /inkomen (nog) niet kwijt wil. Heb nog tijd nodig voor een ander plan. Ik worstel echt nog vaak met angst. Soms neemt dat de overhand.
Hoe lastig het ook evt is als er op mijn werk iets met groene vinkjes zou komen, no way dat ik mee ga doen. Ook ik kan de inkomsten echt niet zomaar missen, maar gezondheid is me meer waard dan geld. Heb vorig jaar ook hele tijd thuis gewerkt, dus als ik niet binnenkom, ga ik vanuit huis verder. Kunnen ze niet zeggen dat ik werk weiger. Als ze vinden dat ik op kantoor moet komen? Ik wil wel, maar als zij de deuren gesloten houden wegens medische procedures waar ik aan moet voldoen, dan stellen zij mij niet in staat mijn contract na te komen. Draait het op ontslag uit, dan is dat zo. Komt er vast wat beters op mijn pad.
 
Kortom, het zijn barre tijden voor iedereen. Vol goede moed verder, nog ff volhouden.

Zoek gelijkgestemden, lees een boek, kijk een serie. En door :)
 
Dank 🙏🏻. Die buffer hebben we en na een weekje ziek op bed is daar ook het inzicht dat ik mijn energie moet focussen op nauwe omgeving en niet de hele wereld moet proberen te veranderen. Dat geeft weer wat meer gemoedsrust.

@Romagi: ik was wel ziek hoor, met klachten zoals meerdere die hier op het forum laatst omschreven. Niet alleen omdat de test zei dat ik ‘positief’ was. Aantal familieleden die ik gezien heb ook ziek.
En in het huidige systeem kun je ook nog altijd de ziektewet induiken hè.... Maak het ze vooral niet te gemakkelijk!!! psychische/klachten zijn errug lastig, zowel voor de medewerker als voor de arbo ;)
Laat je niet voor hun karretje spannen. ziektewet duurt 2 jaar., koop je tijd en investeer in goede relaties
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.474
Berichten
502.993
Leden
8.635
Nieuwste lid
halfedelsteen
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan