Frankrijk

het gaat helemaal niet snel hoor, we kunnen nog eens rustig de kat uit de boom kijken hoe het volgend jaar allemaal gaat komen. Stel nu eens voor dat ik niet in het plan geloofde dan zou ik nu plannen moeten maken om voor het einde van dit jaar iemand die rechtsreeks mijn vrijheid beroofd, burger, ambtenaar of politieagent een kopje kleiner te maken, van de honger of zoiets. Zo ging dat vroeger ook in de oorlog als je wilde winnen, of je moest genoegen nemen met een jaartjes of vijf, zes onderdrukt te worden. Bij de ondergrondse is geen optie meer, technisch onmogelijk, dus NU een daad stellen de enigste optie. Blij dat ik vertrouwen heb in een toekomst, in een andere wereld zonder al die ellende, en al die 'vaccin' slachtoffers, tsja daar kom ik redelijk makkelijk vanaf gezien de andere optie die ik mij voor ogen hou, dit schrijf ik natuurlijk niet op mijn website, ... dit blijft onder ons.

Valt me op dat ik hierop geen reacties heb gekregen, enge gedachte ?
 
Valt me op dat ik hierop geen reacties heb gekregen, enge gedachte ?
Ja zeker enge gedachte! Ik zou gewoon rekening houden met allebei: dus op de korte termijn dingen doen en erop rekenen dat het in de toekomst er niet perse nog leuker op wordt op de korte termijn en daarvoor zoveel als mogelijk maatregelen treffen.
 
Ja zeker enge gedachte! Ik zou gewoon rekening houden met allebei: dus op de korte termijn dingen doen en erop rekenen dat het in de toekomst er niet perse nog leuker op wordt op de korte termijn en daarvoor zoveel als mogelijk maatregelen treffen.
Gaan we het zondag nog wel even over hebben op dotcom
 
Franse rechters hebben actie ondernomen tegen de onderdrukkende en discriminerende COVID-19 vaccinatie-eisen van president Emmanual Macron. Vorige week vernietigden rechters in twee verschillende Franse departementen het decreet van Macron om de gezondheidspas in verschillende winkelcentra verplicht te stellen. In plaats daarvan oordeelden de rechters dat het de toegang tot essentiële goederen verhinderde voor mensen die er niet over beschikken.
 
Valt me op dat ik hierop geen reacties heb gekregen, enge gedachte ?
Dit is een lastige Henk. Je voorbereiden; maar hoe bereid je je voor op wat komen gaat? Wat gaat er komen en hoe lang gaat et duren. Belemmeringen: tijd, geld, plaats. Wellicht achteraf je de haren uit et hoofd trekken: had ik maar dit of had ik maar dat. Toen et nog kon......
Tips en trics zijn welkom.
 
Valt me op dat ik hierop geen reacties heb gekregen, enge gedachte ?
Nee dat niet. Denk dat er een hoop andere engere gedachten zijn. Zolang je je hoofd en rug recht kan houden, vol vertrouwen in t plan geloven en ondertussen aan zelfredzaamheid en zelfontplooiing kan blijven doen....dan komt die eindstreep van deze tijd ooit in zicht. En gaan we idd op naar een pracht wereld. Ik ben er klaar voor. Nu nog wat andere mensen wakker zien te krijgen.......

Sandra
 
VERZORGERS, MILITAIREN, OUDERS, ZELFSTANDIGEN, WERKNEMERS,
GEBRUIKERS EN KLANTEN VAN ALLE INSTELLINGEN...
Hoe zich te bevrijden van INJECTIE of bedreigingen, en van ALLE andere zogenaamde "ANTI-COVID" MAATREGELEN?
VERZET JE!
EN OM WEERSTAND TE BIEDEN IS HET GEBRUIK VAN ONZE ECHTE LEGALE WAPENS!
WAKKER WORDEN! Het gaat NIET alleen om het aan de kaak stellen van "discriminatie",
een gebrek aan "geïnformeerde toestemming",
"afpersing van toestemming" of "poging tot vergiftiging"
strafbaar met een paar jaar in de gevangenis!
het wetboek van strafrecht is duidelijk: dit zijn misdaden tegen de menselijkheid
onschendbaar en strafbaar met criminele gevangenisstraf met PERPETUITEIT!
Laten we de MODEL BRIEF VAN WAARSCHUWING gebruiken
de misdaden tegen de menselijkheid aan de kaak te stellen
door geestelijke marteling of beperking van de lichamelijke vrijheid om onze rechten uit te oefenen!
OM ONS VRIJ TE MAKEN : MODEL AANMANINGSBRIEF :
OM MASSAAL EN ONMIDDELLIJK VERSPREID TE WORDEN!
LAAT EINDELIJK EEN WIND VAN VRIJHEID OVER FRANKRIJK WAAIEN!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.747
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan