Forum Dag, 4 juli 2021

ja die dingen die erbij komen eet ik allemaal niet.
mijn ervaring met gourmet en bbq is dat er gemiddeld tussen 200 en 300 gram vlees wordt gegeten. Ik zorg altijd voor minimaal 300 gr per persoon maar heb altijd over en je bent aan het "venten" om laatste hapjes kwijt te raken. Jij bent een uitzondering denk ik hahaha. Mijn man eet bij BBQ ook alleen vlees.
 
Hoi Mike,

Omdat ik nog niet weet of ik zondag nu wel of niet kan komen, zou ik je willen vragen mij wel te laten weten wat ik moet bijdragen voor de BBQ. Ook als ik niet kom, wil ik wel bijdragen. Met mijn vader gaat het sinds vandaag wat beter, maar het was me wel een ellende. Die blaasontsteking is een zware terugval geweest. Omdat hij diabetes heeft in de zwaarste mate, ben ik elke nacht om het uur opgestaan om zijn suikerwaarden te controleren. Ik was bang dat hij zijn sensor niet zou horen. Nu heeft hij de sensor moeten verwisselen en functioneert het gehele ding niet meer. Zal wel met de operatie te doen hebben. Dus nu is het nog meer oppassen en moet hij handmatig meten. Maar goed, het gaat hem in ieder geval beter en hoe het er nu uitziet, lijkt het me dat ik er zondag bij kan zijn.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Misschien handig om onder deze 1e post een bestand Excel te plaatsen, zodat hier kan worden gemeld wie wat meebrengt. Is dat een idee?
Even een reactie op deze post op de eerste pagina van dit topic: Is er idd een excell bestand van wie er wat meeneemt? Ik heb al gelezen wie er voor het vlees zorgt enzo, maar ik heb wat bietjes van de boer die ik kan meenemen (elke dag vers gemaakt door de boerin) en een flinke watermeloen, is dat voldoende? Ik hoor het graag!
 
Even een reactie op deze post op de eerste pagina van dit topic: Is er idd een excell bestand van wie er wat meeneemt? Ik heb al gelezen wie er voor het vlees zorgt enzo, maar ik heb wat bietjes van de boer die ik kan meenemen (elke dag vers gemaakt door de boerin) en een flinke watermeloen, is dat voldoende? Ik hoor het graag!
Salade zit ik beetje mee te hannessen, want hoeveel heb je nodig???
Vlees zou ik centraal regelen bij goede slager WAPF STIJL, ik zorg voor Turks brood,stokbrood, rode uiensaus (erg favoriet hier), kruidenboter, saté saus, grote eier/tomaatsalade en Pasta Salade, en nog een kropsalade met dressing. De kosten hiervan worden verdeeld over de deelnemers.
 
Dit is bestelling aan slager
5 kg Rundhamburgers, en de rest
2,5 kilo satestokjes,
2,5 kilo speklapjes,
2,5 kilo filetlapjes,
2,5 kilo braadworstjes Totaal 15 kilo dus

Eens allemaal?
 
Even een reactie op deze post op de eerste pagina van dit topic: Is er idd een excell bestand van wie er wat meeneemt? Ik heb al gelezen wie er voor het vlees zorgt enzo, maar ik heb wat bietjes van de boer die ik kan meenemen (elke dag vers gemaakt door de boerin) en een flinke watermeloen, is dat voldoende? Ik hoor het graag!
Ja ik zou ook graag willen weten wie en wat er zoal meeneemt... Want dat is voor mij niet helemaal duidelijk. En uiteraard moet er voldoende bier aanwezig zijn! Ik wil ook best wat bier meenemen.
 
Ik weet nog steeds niet waar het is. Ik meen me te herinneren dat Mike zei dat hij iedereen die hem een mail stuurde een week van te voren een mail met het adres zou sturen. Ik heb nog niets ontvangen. Wellicht is mijn mail niet aangekomen ?
Dus vraagje heeft Mike al een mail aan alle deelnemers gestuurd ?
 
Dit is bestelling aan slager
5 kg Rundhamburgers, en de rest
2,5 kilo satestokjes,
2,5 kilo speklapjes,
2,5 kilo filetlapjes,
2,5 kilo braadworstjes Totaal 15 kilo dus

Eens allemaal?
Perfect toch? Omdat wij het ook lastig vinden in te schatten wat er zoals nog nodig is met eten scoor ik ook wel wat lekkere drankjes en hapjes voor 'middag's en neem ze mee voor iedereen.
 
Komt goed. Het lukt mij niet meer om vandaag nog een mail te sturen naar iederenn die zich heeft aangemeld, dat wordt morgenvroeg. Wel.kan ik jullie mededelen dat de eigen bijdrage 10 euro p.p. zal bedragen en dat ik een tikkie in de mail zal doen. Voor drank moeten jullie zelf zorgen, dat tientje is voor vlees, brood en salades.

Mike
 
Hoi Mike,

Omdat ik nog niet weet of ik zondag nu wel of niet kan komen, zou ik je willen vragen mij wel te laten weten wat ik moet bijdragen voor de BBQ. Ook als ik niet kom, wil ik wel bijdragen. Met mijn vader gaat het sinds vandaag wat beter, maar het was me wel een ellende. Die blaasontsteking is een zware terugval geweest. Omdat hij diabetes heeft in de zwaarste mate, ben ik elke nacht om het uur opgestaan om zijn suikerwaarden te controleren. Ik was bang dat hij zijn sensor niet zou horen. Nu heeft hij de sensor moeten verwisselen en functioneert het gehele ding niet meer. Zal wel met de operatie te doen hebben. Dus nu is het nog meer oppassen en moet hij handmatig meten. Maar goed, het gaat hem in ieder geval beter en hoe het er nu uitziet, lijkt het me dat ik er zondag bij kan zijn.

Dorothé
Hoe gaat het nu met je vader Dorothé?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.475
Berichten
503.132
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan