Forum Dag, 4 juli 2021

Ik wens iedereen een hele fijne Forumdag🎉
Helaas kan ik er niet bij zijn maar wat er ook gebeurd... volgende keer ben ik er bij!

Fijne dag allemaal😃
 
Wat is dat een fijne dag vandaag geweest!

Fijne informatie, leuk iedereen weer te zien en bij te praten.
Bedankt Mike voor je wijsheid, bedankt Melkmeisje voor je gastvrijheid, bedankt mensen voor de gezelligheid en eensgezindheid, bedankt Spal voor de leuke reis samen.

Dorothé
 
Wat is dat een fijne dag vandaag geweest!

Fijne informatie, leuk iedereen weer te zien en bij te praten.
Bedankt Mike voor je wijsheid, bedankt Melkmeisje voor je gastvrijheid, bedankt mensen voor de gezelligheid en eensgezindheid, bedankt Spal voor de leuke reis samen.

Dorothé
Bedankt voor je knuffel Dorothe :) Door de Corona tijd was ik dat al bijna verleerd ;)
 
Heb genoten van ons samenzijn vandaag!
Heerlijk was het om naar de heldere samenvatting van Mike te luisteren en mensen van het forum in het echt te spreken en elkaar te inspireren. Wat mij betreft vaste prik elk jaar. Speciale dank ook aan Marian die en de accommodatie ter beschikking stelde en voor heerlijk eten heeft gezorgd!
 
Mijn vader en ik vonden t ook een heel geslaagde dag! Speciale dank aan marian voor de gastvrijheid en aan Mike voor het helder verwoorden en delen van alle hersenspinsels, complotfeiten en zelfmedicatie! Echt spot on!
En natuurlijk alle leden, allemaal stuk voor stuk bijzondere mensen die de wereld zoveel mooier maken... 🙏🏻
 
Bedankt allen voor de gezelligheid. Leuke gesprekjes, tips en info. Wij hebben genoten hiervan. Top geregeld ook en complimenten voor de gekozen slager (én diegene die het klaarmaakten in de rook😉).(y) thanks
 
Wat is dat een fijne dag vandaag geweest!

Fijne informatie, leuk iedereen weer te zien en bij te praten.
Bedankt Mike voor je wijsheid, bedankt Melkmeisje voor je gastvrijheid, bedankt mensen voor de gezelligheid en eensgezindheid, bedankt Spal voor de leuke reis samen.

Dorothé
En natuurlijk Joost bedankt voor de fles kangenwater. Mike volgende keer neem ik weer wat saus mee. Jammer dat ik het niet geproefd heb, ik ben dol op knoflook.

Dorothé
 
Mijn eerste forum dag is heel goed bevallen, volgend jaar ben ik weer bij. Wat is het fijn om zo samen te zijn. Mijn man vond het ook erg geslaagd en is blij dat ik hem meegevraagd heb.
Bedankt iedereen voor de fijne gesprekken en Marian voor het beschikbaar stellen van de locatie. Mike ook bedankt voor je inspirerende woorden.
Vandaag een snipperdag om bij te komen van de indrukken, man man wat was ik moe en heb ik lang geslapen 😉
 
Bedankt allen voor de gezelligheid. Leuke gesprekjes, tips en info. Wij hebben genoten hiervan. Top geregeld ook en complimenten voor de gekozen slager (én diegene die het klaarmaakten in de rook😉).(y) thanks
dat geef ik door aan mijn zoon! Fijn dat jullie er allemaal waren, het was super gezellig, leuk en fijn om jullie allemaal te zien (weer).
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.935
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan